harry
výkonný člen KLANu
- 114
No a jsme u toho co tu bylo řečeno na začátku..věštili ti z křišťálové koule...osobně..a myslím že i větší odborníci než já tu potvrdí, že s praskáním hlav u auta typu Mazdy 6 (GJ) nebývá problém, samozřejmě asi s důrazem na to jak se k němu majitel chová - což platí obecně. Pokud ti tedy vyhodnotili že prasklá hlava není ( podle toho co jsi psal ji měli tedy venku?) pak je to aspon trochu výhra..Podívej a jestli máš zjištěý že vačka je K.O. oprava není tak dramatická ani brutálně drahá...ikdyž nějakej peníz stojí, a pokud u toho uděláš vyčištění karbonu, a zkontorluješ to turbo, nakonec z toho nemusíš vyjít uplně nejhůř. Každopadáně, prodat to už je jen otázka těch peněz ...protože ikdyž to opravíš..to ti nikdo nezhodnotí. Já osobně jsem si ji po takové opravě nechal, pořád věřím tomu, že to teď když už si to hlídám jenom já a motor známe už skrz naskrz to ted vydrží a ty prachy se aspon trochu vrátí i v tom pocitu parádní jízdy.
a ještě k té duležité otázce s benzínem....obecně benzín na tyto věci není až tak náchylný jelikož pracuje s daleko menšími tlaky a tak motor tak netrpí...jinak ale samozřejmě uvařit zkroutit a prasknout se dá skoro vše..stačí když si třeba někdo myslí, že voda může prasknout jen plodová ...ikdyž vlasně pak následuje porod v obou případech
Koukám že máš přečipováno na 147 kw tak mne zajímá jaký je to rozdíl proti serii při jízdě. Máme doma dva čiplé benzíny 2.0 TFSi na 170 kw a jde to kurevsky znát. U naftové Mazdy pořád zvažuju zda do toho jít , ten seriový krouťák 420 nm hrabe na mokru i na 3. Když už se má ten motor rozpadnout tak alespoň s pořádným výkonem.