• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

No a jsme u toho co tu bylo řečeno na začátku..věštili ti z křišťálové koule...osobně..a myslím že i větší odborníci než já tu potvrdí, že s praskáním hlav u auta typu Mazdy 6 (GJ) nebývá problém, samozřejmě asi s důrazem na to jak se k němu majitel chová - což platí obecně. Pokud ti tedy vyhodnotili že prasklá hlava není ( podle toho co jsi psal ji měli tedy venku?) pak je to aspon trochu výhra..Podívej a jestli máš zjištěý že vačka je K.O. oprava není tak dramatická ani brutálně drahá...ikdyž nějakej peníz stojí, a pokud u toho uděláš vyčištění karbonu, a zkontorluješ to turbo, nakonec z toho nemusíš vyjít uplně nejhůř. Každopadáně, prodat to už je jen otázka těch peněz ...protože ikdyž to opravíš..to ti nikdo nezhodnotí. Já osobně jsem si ji po takové opravě nechal, pořád věřím tomu, že to teď když už si to hlídám jenom já a motor známe už skrz naskrz to ted vydrží a ty prachy se aspon trochu vrátí i v tom pocitu parádní jízdy.

a ještě k té duležité otázce s benzínem....obecně benzín na tyto věci není až tak náchylný jelikož pracuje s daleko menšími tlaky a tak motor tak netrpí...jinak ale samozřejmě uvařit zkroutit a prasknout se dá skoro vše..stačí když si třeba někdo myslí, že voda může prasknout jen plodová ...ikdyž vlasně pak následuje porod v obou případech :)

Koukám že máš přečipováno na 147 kw tak mne zajímá jaký je to rozdíl proti serii při jízdě. Máme doma dva čiplé benzíny 2.0 TFSi na 170 kw a jde to kurevsky znát. U naftové Mazdy pořád zvažuju zda do toho jít , ten seriový krouťák 420 nm hrabe na mokru i na 3. Když už se má ten motor rozpadnout tak alespoň s pořádným výkonem.
 
No ja jsem maximalne spokojeny. Abych pravdu rekl jelikoz moje dalsi auto bude pravdepodobne uz benzin uplne se bojim jak dlouho bide trvat nez si zvyknu ho vic tocit a rvat tam nizsi stupne aby to jelo...protoze ikdyz 2.5 benzin je vykonove podobny je jasny ze kroutak a projev je uplne jiny...kazdopadne za me osobne vim ze mam naftu takze uplne netlacim porad na pilu ale pro predjizdeni,rozjezdy a takovy to radoby sportovni jeti v mistech kde nikdo neni nebo je prazdna cesta je to fakt parada. Proste zlaty Shrekovi rucicky :)
 
No ja jsem maximalne spokojeny. Abych pravdu rekl jelikoz moje dalsi auto bude pravdepodobne uz benzin uplne se bojim jak dlouho bide trvat nez si zvyknu ho vic tocit a rvat tam nizsi stupne aby to jelo...protoze ikdyz 2.5 benzin je vykonove podobny je jasny ze kroutak a projev je uplne jiny...kazdopadne za me osobne vim ze mam naftu takze uplne netlacim porad na pilu ale pro predjizdeni,rozjezdy a takovy to radoby sportovni jeti v mistech kde nikdo neni nebo je prazdna cesta je to fakt parada. Proste zlaty Shrekovi rucicky :)
a na kolik se zvedl krouťák ?
 
Ahoj. Má tady někdo zkušenost s demontáží DPF z mazdy?
 
Ano z toho motoru. Jak je to moc náročné. Chci nechat vyčistit DPF. Sání čisté a regeneraci provádí cca po 100 km. Ještě proměřím čidlo DPF.
 
Moc děkuji. Ještě zvažuji kde ho nechat vyčistit. Máš s někým zkušenosti?
Jsem asi další komu auto skáče do nouzáku občas. Data z forscanu dají se někde analyzovat? Mě ty chyby moc neříkají.
 
Ano z toho motoru. Jak je to moc náročné. Chci nechat vyčistit DPF. Sání čisté a regeneraci provádí cca po 100 km. Ještě proměřím čidlo DPF.

Riešil som to pred mesiacom - zhodiť stierače, torpedo a pár ďalších vecí okolo a relatívne pekne sa da vybrať zhora. Zospodu tam nie je dosť miesta. Jediný problém bol u mňa, že som ulomil štift u turba ale šiel pekne von.
 
Riešil som to pred mesiacom - zhodiť stierače, torpedo a pár ďalších vecí okolo a relatívne pekne sa da vybrať zhora. Zospodu tam nie je dosť miesta. Jediný problém bol u mňa, že som ulomil štift u turba ale šiel pekne von.
Super, konečně někdo :) já o demontáži také přemýšlím a zdálo se mi, že by to vrchem šlo... spodem mi jde ještě navíc kardan
 
Ahoj, jj vrchem to jde taky, ikdyž se musí opatrně, spodem je to o sundání nápravnice a potom vytažením...záleží co se komu dělá líp anebo co u toho ještě dělá.
 
Riešil som to pred mesiacom - zhodiť stierače, torpedo a pár ďalších vecí okolo a relatívne pekne sa da vybrať zhora. Zospodu tam nie je dosť miesta. Jediný problém bol u mňa, že som ulomil štift u turba ale šiel pekne von.

A jakým způsobem jsi DPF čistil?
 
Mám jednu novinku ohledně regenerace. Přestože jezdím stále stejně a nic nového jsem na autě nečistil , tak se mi regenerace spouští místo dříve pravidelných zhruba 100 km , teď najednou až po 180 a nyní poslední až po 200 km. Stejná cesta , styl a nafta.
Zázrak :p
 
Mám jednu novinku ohledně regenerace. Přestože jezdím stále stejně a nic nového jsem na autě nečistil , tak se mi regenerace spouští místo dříve pravidelných zhruba 100 km , teď najednou až po 180 a nyní poslední až po 200 km. Stejná cesta , styl a nafta.
Zázrak :p
Já chci taky :grinning:
 
Mám jednu novinku ohledně regenerace. Přestože jezdím stále stejně a nic nového jsem na autě nečistil , tak se mi regenerace spouští místo dříve pravidelných zhruba 100 km , teď najednou až po 180 a nyní poslední až po 200 km. Stejná cesta , styl a nafta.
Zázrak :p

Chytils zlatou rybku? Našels lexikon kouzel? Aladin? ale nééé už to mám...on zapoměl vynulovat tachometr :yum:yum:yum a ted místo 100 km ujede 200 km :bomb::bomb::bomb::D
 
Chlapci tachometrem to nebude ;) zatím to byly dvě poslední regenerace, které se takto krásně protáhly. Budu to hlídat a dám vědět jestli zlepšení bude trvalé a nebo se to vrátilo zpět na těch 100 km.
 
Back
Top