Fic
nový člen
- 20
Zdar,
tak uz konecne zacinam videt svetlo na konci tunelu... pujdu svrhnout svou M6 ze skaly...
Takze po predchozim servisu, kde bylo vycisteno sani, EGR, klapky sani, vymena snimace tlaku sani, vymena podlozek vstrikovacu, korekce dodavky vstrikovacu mi zas zacalo svitit SCBS a auto padat do nouzaku (rekneme jednou za 200 km, ale dost zalezi na trase - kdybych nekde rychle nezabrzdil nebo nejel z kopce s opravdu velkym sklonem, pravdepodobne by se to vubec neprojevilo). Po nastartovani byl zas motor v normalnim provozu. Uz me to nebavilo, dal jsem auto na diagnostiku do AT, ukázalo to chybu naderne teploty chladici kapaliny a dosli k zaveru, ze je praskla hlava (vzduch probublavajici do chladici kapaliny)
Navrhnute moznosti - vymena hlavy - cca 90-100 k, sehnat nekde motor (pry cca 50 k), oprava hlavy nelze (asi z pohledu autorizovaneho servisu?) nebo to prodat za nejakou mnohem nizsi castku v tomto stavu.
A ted co s tim? Ja tedy doufam, ze s tou hlavou pujde neco udelat, byt to take nebude za par kacek. Akorat se bojim toho, ze az se to udela, ze budou dal pokracovat tyhle SCBS patalie nebo zjisti, ze je jeste ohlodana vacka atd.
Znate nekoho, kdo dela Mazda motory, pripadne zvladne tohle (sundani hlavy) prumerny autoservis?
Jen nejak nechapu, ze pri tak zavaznem typu zavady se na autu nabitem cidlama na kazdou pitomost, rozsviti v podstate jen kontrolka nouzoveho brzdeni ve meste (SCBS), pripadne i-stop
tak uz konecne zacinam videt svetlo na konci tunelu... pujdu svrhnout svou M6 ze skaly...
Takze po predchozim servisu, kde bylo vycisteno sani, EGR, klapky sani, vymena snimace tlaku sani, vymena podlozek vstrikovacu, korekce dodavky vstrikovacu mi zas zacalo svitit SCBS a auto padat do nouzaku (rekneme jednou za 200 km, ale dost zalezi na trase - kdybych nekde rychle nezabrzdil nebo nejel z kopce s opravdu velkym sklonem, pravdepodobne by se to vubec neprojevilo). Po nastartovani byl zas motor v normalnim provozu. Uz me to nebavilo, dal jsem auto na diagnostiku do AT, ukázalo to chybu naderne teploty chladici kapaliny a dosli k zaveru, ze je praskla hlava (vzduch probublavajici do chladici kapaliny)
Navrhnute moznosti - vymena hlavy - cca 90-100 k, sehnat nekde motor (pry cca 50 k), oprava hlavy nelze (asi z pohledu autorizovaneho servisu?) nebo to prodat za nejakou mnohem nizsi castku v tomto stavu.
A ted co s tim? Ja tedy doufam, ze s tou hlavou pujde neco udelat, byt to take nebude za par kacek. Akorat se bojim toho, ze az se to udela, ze budou dal pokracovat tyhle SCBS patalie nebo zjisti, ze je jeste ohlodana vacka atd.
Znate nekoho, kdo dela Mazda motory, pripadne zvladne tohle (sundani hlavy) prumerny autoservis?
Jen nejak nechapu, ze pri tak zavaznem typu zavady se na autu nabitem cidlama na kazdou pitomost, rozsviti v podstate jen kontrolka nouzoveho brzdeni ve meste (SCBS), pripadne i-stop