• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Tak to je hodne slusne...ja teda tankuju Vervu modrou.nic jinyho do toho od opravy nedavam..a obcas pridam svuj VIF..jinak vypaluju kolem 200 pravidelne..ale nerekl bych ze treba pred opravou a jezdenim i na obyc naftu bych zaznamenal rozdil...pominuli ze se to u me blbe srovnava ve vztahu ze vime hak vypadal muj motor pred opravou
Začal jsem jezdit na Euro oli ty právě mají bez biosložky a teď pozoruji právě to prodloužení vypalování, před tím jsem dával taky vždy lepší naftu od Shelu i Benziny
Tak to je hodne slusne...ja teda tankuju Vervu modrou.nic jinyho do toho od opravy nedavam..a obcas pridam svuj VIF..jinak vypaluju kolem 200 pravidelne..ale nerekl bych ze treba pred opravou a jezdenim i na obyc naftu bych zaznamenal rozdil...pominuli ze se to u me blbe srovnava ve vztahu ze vime hak vypadal muj motor pred opravou
V minulosti jsem také jen bral lepší naftu a ještě přidával VIF , a regenerovala kolem těch 160- 180 a teď tohle, uvidíme ještě to budu sledovat.
 
Zdravím všechny, teď jsem 3x tankoval naftu bez bioslozky +VIF a regenerace se z cca 170 km posunula na cca 240 km , takže ty eko sračky mají mega vliv na vypalování. Je to možné ?
Méně EGR, méně sazí a více NOx.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Mně auto už regeneruje cca po 100km podle stylu jízdy i po 80km (před 40000km to bylo kolem 120km, nyní najeto 215000km), ale stále nemohu přijít na to proč. Po výměně čidel DPF-ka, čištění čidla sání, dekarbonizaci motoru, přidávání aditiv, tankování různých naft, výměn oleje po 10000km s proplachy a aditivy, statickým vypalování, nyní po výměně podložek pod vstřikama ( nemělo to vůbec vliv) už zbývá jen mechanická Dekarbonizace a nebo výměna DPF-ka :( padání do nouze už téměř úplně vymizelo, ale to vypalování... DPF-ko ale asi ještě nikdo neměnil,že? Ikdyž mám spotřebu celkem ještě v normě (cca 7,5l/100km) hrozně bych rád přišel na to proč tak často...
Stejné auto a mě se to děje přesně jako tobě , regenerace vždy okolo 110 km při 28% , jezdím každý den 30km po dálnici a 15 okresky
také mám vše vyčištěno a vyměněno. Zjistil jsi něco nového s DPF ?
 
Čaute, treba asi manuálne vyčistiť to DPF to ešte nikto nerobil. Ja mám tiež vyčistené komplet všetko aj cidla som vymenil a regenerácia čo 100 až 150 km.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Na nic nového jsem zatím nepřišel, čím dál víc uvažuji o demontáži DPF-ka a nechat ho vyčistit. Tady by to šlo i s demontáží z auta https://www.dpf-xtuning.cz/
Jenže v nové technice světa motorů, zase tvrdí, že čištění tak jednoduché být nemusí

85B6DFA4-DB2D-4D04-989D-DEC815E29E84.jpeg B7DF7979-51E9-46AD-B717-7F8C00DF21E9.jpeg 02F66E7E-B402-4EC3-80CD-D40B6656620E.jpeg
 
Ja osobne by som skúsil ten ultrazvuk a potom dáky chemický preplach.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
ahoj kluci, jestli vám to pomůže, s firmou dpf-xtuning mam dobré zkušenosti, jak už jsem tu psal i dříve, měli jsme Mondeo s DPF -jeden z prvních vůbec r.v. 2009 a to tam docela zlobilo, s jejich pomocí se to podařilo vyřešit..a to že jsme ho nakonec uplně demontovali byla moje varianta pro klid duše..ale i bez demontáže, tenkrát přišli na to, že je porucha na řídící jednotce DPF...kterou opravili (vyměnili nějake součastky) a přehráli novym softwarem. Takže pokud s tím bojujete myslím, že by mohli vědět co a jak ;-)

Stejné auto a mě se to děje přesně jako tobě , regenerace vždy okolo 110 km při 28% , jezdím každý den 30km po dálnici a 15 okresky
také mám vše vyčištěno a vyměněno. Zjistil jsi něco nového s DPF ?
a když jedeš těch 30 km po dálnic..jak rychle? A co ti to dělá při té jízdě? Mě osobně když jedu cca kolem 150...puritáni prominou....tak se naopak čistí DPF pasivně..tzn..že mi malinko ubývá ze zanešení filtru....vypaluje se taknějak samovolně..a i tím jsem schopen se dostat až na 230-250 km na vypalování. JInak podle Forscanu mám za sebou cca 750 regenerací
 
Poslední úprava moderátorem:
"Tak je to správné a tak to má být."
--nadporučík Mazurek
;)
A mně se toto určitě neděje, na dálnici mi to začne aktivně vypalovat ještě dříve, než když to jen tak šourám. To je ten zakopaný pes!
 
Nasadim 150 a jedu :)
a myslím si, že je to právě tím průběžným vypalováním, protože nikdy to zanesení nepřekročí 30%
Jezdím stejnou trasu každý den už 4 roky a to vypalování bez pomoci aplikace prakticky nepoznám. Jen se tomu někdy při vypalování nechce moc zrychlovat nad 130.
 
Nasadim 150 a jedu :)
a myslím si, že je to právě tím průběžným vypalováním, protože nikdy to zanesení nepřekročí 30%
Jezdím stejnou trasu každý den už 4 roky a to vypalování bez pomoci aplikace prakticky nepoznám. Jen se tomu někdy při vypalování nechce moc zrychlovat nad 130.
A změnili se ty procenta kdy auto začne vypalovat, co to auto máš? Nebo je to pořád na stejné úrovni? Já mám výhodu, že mám facelift a tam je to na centrálním displeji vidět.
 
..@harry Podívej kdyz jedu 150 tak se zacne samovolne vypalovat filtr vzdycky nezavisle na mnozstvi zaneseni a funguje to tak ze se jakoby zastavi narust procent...respektive spis jde v desetinkach dolu...a km pribyvaji..kdyz mam filtr cca kolem 57% na dalnici pak to spusti uz klasickou regeneraci..ikdyz normalne ji to pousti temer vzdy pri 62%..klasickou poznam okamzite...spotreba jde nahoru..hodne...a k tomu akcelerace dolu..taky hodne. Pri pasivnim je spotreba temer porad stejna a vykon taky.
 
A změnili se ty procenta kdy auto začne vypalovat, co to auto máš? Nebo je to pořád na stejné úrovni? Já mám výhodu, že mám facelift a tam je to na centrálním displeji vidět.
ano a vždy to potom jde od 0 a postupně to narůstá

Screenshot_2020-09-30-12-39-34.png Screenshot_2020-10-01-16-24-54.png
 
to já právě nevím, protože jsem to nikdy nesledoval a jen hlídal hladinu oleje. To až od doby kdy mám tu aplikaci, což je půl roku.
 
..@harry Podívej kdyz jedu 150 tak se zacne samovolne vypalovat filtr vzdycky nezavisle na mnozstvi zaneseni a funguje to tak ze se jakoby zastavi narust procent...respektive spis jde v desetinkach dolu...a km pribyvaji..kdyz mam filtr cca kolem 57% na dalnici pak to spusti uz klasickou regeneraci..ikdyz normalne ji to pousti temer vzdy pri 62%..klasickou poznam okamzite...spotreba jde nahoru..hodne...a k tomu akcelerace dolu..taky hodne. Pri pasivnim je spotreba temer porad stejna a vykon taky.
To máš dobre, mne to pasívnu nespustí ani pri 200.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
jj podle mě..a nejen podle mě..ale i podle Mazdy..by to myslím přesně tak mělo fungovat...je právě zvláštní že @harry má ten problém že se mu to vypaluje už při 30%..ikdyž jezdí relativně dost i po dálnici. Resektive..ono kašlat na procenta..to bych řekl že to může nějak nastavit špatně aplikace...ale ty km ktere mezitím najede jsou zatraceně málo. To bych vypaloval někdy i dvakrát denně
 
No mne nedosiahne dakedy ani 25% a spusti sa. Ale to nieje podstatné. Podstatny je parameter DPF PM ACC DSD a ten pri regeneracii nejde na nulu ale max 0.3 až 1.9. ale v davnej dobe možno 2 roky dozadu nebol problem. Ked riadne pridam plyn a držim tak stupne to DPF PM ACC DSD až o 2.5 a potom klesá ale max o 0.5 až 0.9. tam neviem kde je problem . Ked to stupa tak okolo 6.0 sa spušťa regeneracia a je jedno či je DPF zanesené na 10% alebo na 50%. A ešte k tomu DPF PM ACC DSD ked prebieha regeneracia tak otačky nemožem dať nad 2000 lebo ten udaj ide veľmi rýchlo hore tak sa nikdy nedostanem na nulu,ale ked idem z kopca tak zase ide rýchlo dole.Prikladam foto č1 je 15 km po rege kde senzory ešťe niesu zosynchronizované 2 už su a 3 je ked DPF PM generated už bol na 0 ale regeneracia ide dalej.
Screenshot_20201007-161822.jpg Screenshot_20201007-161856.jpg InkedScreenshot_20201007-160511_LI.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top