- 851
Co teda čučím...že máš 2015 a je v haji vačka....většinou tu řešíme že tenhle rok už by je měl mít inovované a v podstatě v pohodě....ikdyž asi v tomhle případě bych si tipnul ...nezanedbal někdo výměny oleje..nebo nedal nějáky špatny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jaký je vůbec stav auta, ty jsi první majitel? Kolik má najeto? Po kolika km jsi měnil olej? v AT. Servisu nebo v nějaké dílně? Používali originální olejový filtr? Jaké jsi měl jízdy s autem? Krátké nebo dlouhé trasy?jj, na ten nejtek porad myslim, to jsem mu zapomnel rict, a jeste mu to reknu... sani mi cistili v lete, to bylo na zacatku techto problemu...
To zní úplně v pohodě, fakt zajímavé že se to stalo... a 30km určitě není málo!Mam to od 100tis km, puvodem z Nemecka... Jsem druhý majitel. Podle servisky se olej menil v AT kazdych 12tis km a ja to nechal menil taky po tech 12tis km v AT, auto si vzdycky reklo cca po tomto najezdu. Ted mam po 2 letech najeto pres 140tis km.
V servisu tvrdili, ze tam meli ohlodanou vacku i u CX-5 2016.
Jinak pravda jezdim s autem kratsi trasy - cca 30 km, coz jsem si driv myslel, ze je dost, ale na naftak, obzvlaste novejsi, a OBVZLASTE u mazd je to proste malo.
To by mělo být kvůli homologaci starýho typu (míň ekologickýho) chladiva do klimatizace. BMka měli v techničáku taky napsáno předchozí model BL.Jeste jedna vec... toho jsem si nevsimnul a vsimli si toho na technicke - v technicaku to ma uvedeno typ motoru GH, misto GJ, malem mi kvuli tomu nedal technickou... Muze tam byt ciste teoreticky starsi motor a pak by se musel prepsat typ v technicaku?
Rekl bych, ze 30 km je malo - hlavne me k tomu vede to, ze DPF zacina vypalovat dost casto prave ve chvili, kdyz dojizdim do cile. A predpokladam, ze zacne vypalovat vzdy az po radnem zahrati.
DPF-ko může vypalovat třeba na třikrát, po přerušení se mi aktivuje hned třeba po prvním kilometru. Běžně vypaluje cca 20km, já při regeneraci manuálně držím otáčky kolem 3000 ot. a vše se stihne i za 10km. Kdo jezdí krátké trasy je pouze důležité měnit olej max. po 10000km, pak se nic neděje.Jeste jedna vec... toho jsem si nevsimnul a vsimli si toho na technicke - v technicaku to ma uvedeno typ motoru GH, misto GJ, malem mi kvuli tomu nedal technickou... Muze tam byt ciste teoreticky starsi motor a pak by se musel prepsat typ v technicaku?
Rekl bych, ze 30 km je malo - hlavne me k tomu vede to, ze DPF zacina vypalovat dost casto prave ve chvili, kdyz dojizdim do cile. A predpokladam, ze zacne vypalovat vzdy az po radnem zahrati.
Tak to by si asi měl dát mokrý hadr na hlavu...v technicaku to ma uvedeno typ motoru GH, misto GJ, malem mi kvuli tomu nedal technickou...
Sorry, ale tohle (viz. výše) mi říct technik na STK a nedej bože mě "vyhodit", tak se obrátím na ministerstvo dopravy a pošlu jim tam kontrolu.Pak hledají tyhle pseudodůvody a kdo se nenechá vyhodit, tak mu to dají. Ale dají to jen tomu, kdo by projít měl tak jako tak a nedá se. Kdo neprojde opravdu objektivně, šanci něco uhádat nemá.