Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
no za tú cenu som mal tak jedno zdvihátkovačka a zdvihatka kupovana v Poľsku už dva krát a všetko v poriadku vychádza okolo 280€ ?
Aspoň za mna môžem povedať že vodíkova dekarbo boli totalne vyhodené peniaze a aj tak som to musel manuálne rozobrať a vyčistiť. (Dokonca mi ten vodík z toho karbonu spravil mazlavú sra*čku tak som si len spravil robotu navyše)Čistil som map aj maf senzor a menil aj ten senzor výfukovych plynov za nový(celý kit v mazde ma stal okolo 110€). Odvtedy som problém z kontrolkou SCBS nemal. Samozrejme od Shr3ka vypnuté EGR a pár koní navyše a mal som pokojné spanie. No neviem či je to tvoj problém no mne tieto úkony pomohli výmena vačky ma ešte len čaká ale tak pokiaľ to ide to neriešimAhojte, po prelustrovani tohoto fora som sa rozhodol, ze napisem.
Klasicky problem ako vacsina, CX 5, r.v. 2015, 2,2 Diesel, manual, 180k najazdenych.
Pri brzdeni motorom, jemnom zoslapnuti brzdy (napr dialnica), alebo podradeni, vyskoci SCBS fw malfunction, rozsvieti sa vianocny stromcek, pise chybu vahy vzduchu.
Bola uz menena vaha vzduchu, podlatkova pumpa, a teraz aj vyfukova vacka (povodna uplne zodrata), zdvihatka, podlozky, napriek tomu scbs problem stale pretrvava, mechanik mi povedal, ze vyfukove ventily boli dost zakarbonovane a mal problem to "rozbehat", dal som aditivum na precistenie, zresetoval vahu vzduchu cez diag., a nepomaha stale.
Moze k tomu este pomoct vodikova dekarbonizacia alebo to treba nechat uplne rozobrat a vycistit, pripadne este nejaky iny problem?
Uz mi bolo povedane, ze pri vymene vahy vzduchu a vycisteni MAP senzora (ten nebol skoro vobec zaneseny, jazdim vela dialnice), to prestane, potom, ze po vymene vacky so zdvihatkami to prestane, ale stale som na tom istom.
Případně zda ano tak jak se dělá konfigurace pomocí třeba forscanAhoj všem, dotaz je za potřebí při výměně čidla SH01-K3239 udělat konfiguraci? Nebo stačí vynat staré a dát nové a řj si načte nové hodnoty čidla?Děkuji za informaci
Ne, nic není potřeba. MAP senzor se nijak nekalibruje.Ahoj všem, dotaz je za potřebí při výměně čidla SH01-K3239 udělat konfiguraci? Nebo stačí vynat staré a dát nové a řj si načte nové hodnoty čidla?Děkuji za informaci
Případně zda ano tak jak se dělá konfigurace pomocí třeba forscan
Děkuji 👍🏻Ne, nic není potřeba. MAP senzor se nijak nekalibruje.
Ahoj, jak dlouho celý proces ( beru jen montáž a demontáž trval?) Je to moc složité demontovat a je potřeba si dávat na něco pozor? Jinak známý u TDI motorů čistil sání krtkem a šlo to hezky.ahoj
cukání ti přestalo ?
já to celé vyčistil a stejně mi to pořád cuká přesně při 1500 tak už nevím co s tím dělat
možná jsme něco vyčistit zapomněl nenapadá tě něco ?
Zobrazit přílohu 27851 Zobrazit přílohu 27852