• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Dalo by se vyhřívaný volant dostat do BM? Dnes ráno po cestě do práce jsem si říkal, že by se to v takové zimě uřčitě hodilo.
 
V pondělí 1.garanční prohlídka v Auto Efekt Zlín. Cena 3990 kč. Výměna oleje 5w30,filtru,diagnostika,seřízení světel a kontrola karoserie. Celková spokojenost s tímto servisem. Jediné negativum tohoto servisu jak už zde bylo několikrát zmíněno,zápach cigaret v autě!

Po roce a 14 tis km,jsem Mazdu 3x reklamoval. Vyteklý zadni tlumič, vrzání přední nápravy, pukání v přední nápravě. Problém s řazením (drhnutím) stále přetrvává. Prý si převodovka ještě sedá...
Dnes při cestě další závady. Přestal mi vyhřívat volant. Na stisk tlačítka vůbec nereagoval. Po zastavení na benzince a následném pokračování v jízdě, opět vyhřívá bezproblému. Už se mi to stalo jednou v listopadu.
Další věc,párající se řidičova sedačka.
Takže tyto 2 závady budu v nejbližší době reklamovat.

Po roce převládá veliká nespokojenost s tímto autem. Není dne,kdy by se něco neobjevilo. A už vůbec nezmiňuji takové maličkosti jako je vrzani plastů v interiéru,výstraha na nízký tlak v pneu (přitom je vše v pořádku),varovná kontrolka čelního nárazu SCBS (dnes 2x během jizdy)... Komedie tohle auto.

Taktéž se mě několikrát rozsvítila kontrolka SCBS, pokaždé to vyřeší očistění čelního skla v úseku u zpětného zrcátka. Píše se o tom i v průvodci pro Mazdu :-). Častěji je to nyní v zimním počasí při námraze.
 
Taktéž se mě několikrát rozsvítila kontrolka SCBS, pokaždé to vyřeší očistění čelního skla v úseku u zpětného zrcátka. Píše se o tom i v průvodci pro Mazdu :-). Častěji je to nyní v zimním počasí při námraze.
Presne tak SCBS je v mazde riesene kamerou a tak obcas sa rozvieti kontrolka ze prednarazovy system je neaktivny ak je v danej casti spinave celne sklo ( hlavne v zime ked tam namrzne spina) alebo v silnej hmle ale toto nie je problem auta. Radsej nech sa vypne ako ma falosne prudko brzdit na dialnici co sa stalo pri teste VW...

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
V pondělí 1.garanční prohlídka v Auto Efekt Zlín. Cena 3990 kč. Výměna oleje 5w30,filtru,diagnostika,seřízení světel a kontrola karoserie. Celková spokojenost s tímto servisem. Jediné negativum tohoto servisu jak už zde bylo několikrát zmíněno,zápach cigaret v autě!

Po roce a 14 tis km,jsem Mazdu 3x reklamoval. Vyteklý zadni tlumič, vrzání přední nápravy, pukání v přední nápravě. Problém s řazením (drhnutím) stále přetrvává. Prý si převodovka ještě sedá...
Dnes při cestě další závady. Přestal mi vyhřívat volant. Na stisk tlačítka vůbec nereagoval. Po zastavení na benzince a následném pokračování v jízdě, opět vyhřívá bezproblému. Už se mi to stalo jednou v listopadu.
Další věc,párající se řidičova sedačka.
Takže tyto 2 závady budu v nejbližší době reklamovat.

Po roce převládá veliká nespokojenost s tímto autem. Není dne,kdy by se něco neobjevilo. A už vůbec nezmiňuji takové maličkosti jako je vrzani plastů v interiéru,výstraha na nízký tlak v pneu (přitom je vše v pořádku),varovná kontrolka čelního nárazu SCBS (dnes 2x během jizdy)... Komedie tohle auto.
Ty mas fakt pech.. U nasehoBNka si vse krasno sedlo.. A ani ted nic nevrze..loni v zime se sem tam neco ozvalo, jak byl autak novy..tuky tuk..na drevo

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
V tom vyhřívání volantu bude pojistka - mě se taky po čase odpojí, volant vychladne. Pak když ho pustím tak to zase najede, ale podle mě to nefunguje tak, že by to hřálo kontinuálně.
Volant ma dobeh 30minut..pak se vypne a az se zchladi da se znova zapnout.. Pojistka proti prehrati tam pry take je.. to jsem vycetl na US forech

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
K té kontrolce SCBS. Čelní sklo udržují čisté. V místě, kde se nachází kamera aplikován každý týden přípravek proti zamlžovaní. Uznávám, že teď v zimním období může občas kontrolka vyskočit. Bohužel,mně se hláška rozsvěcuje i v letních měsících. Chtěl jsem tento systém úplně vypnout,ale potom mi zase trvale svítí na přístrojové desce oranžová kontrolka.... Dobrá tedy,je to asi normální. Tím je problém vyřešen.

Vyhřívání volantu. U mě funguje tak,že jednou topí hned,jindy zase si dává načas a je spíše vlažný než horký,někdy zase topí jen chvíli atd. Minulý rok výhřev fungoval bezvadně. Zapl jsem a hřál,dokud jsem ho nevypl. Teď je to katastrofa a normální to asi nebude.
 
Dalo by se vyhřívaný volant dostat do BM? Dnes ráno po cestě do práce jsem si říkal, že by se to v takové zimě uřčitě hodilo.

Jo, je to pecka věc. To dodělání nebude nemožné, ale bude to dřina - tipuji nové tělo volantu, rotační konektor (clockspring), jednotku vyhřívání, kabeláž, kódování...pochybuji, že to tu někdo realizoval?
 
Jo, je to pecka věc. To dodělání nebude nemožné, ale bude to dřina - tipuji nové tělo volantu, rotační konektor (clockspring), jednotku vyhřívání, kabeláž, kódování...pochybuji, že to tu někdo realizoval?
Proste koupit z bouracky komplet vsechny komponenty a pak prohodit.. nemel by s tim byt problem

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Jako je to pecka věc - u předchozího auta to nešlo objednat a chybělo mi to, ale zase na druhou stranu za litr jsou dobré kožené rukavice.... Jako do dodělávky bych se nepouštěl
 
Spíš jsem myslel nepatlat každý týden vrstvu nějakého sajrajtu, ale jednou to zkusit pořádně odmastit ;)
Zevnitř se tam dá normálně dostat, ale teď v zimě bych se do toho nepouštěl, kvůli křehkým plastům..
Něco málo třeba zde: Přední kamera - chybové hlášení
 
Dneska jsem jel konečně kolem benziny tak jsem vzal plnou nárž Vervy 100. Jako je to asi dost placebo, ale přijde mi že Mazdě vyloženě chutná - spotřeba hned letí dolů a zdá se mi motor živější. Máte tak takový pocit?
 
U mě je to placebo. Já rozdíl nepoznám ani na spotřebě a už vůbec ne na výkonu. Jediné kde vidím rozdíl je ten,že výfuky jsou vevnitř takové čistě suché. Na 95 natural je mám mastné a zadní část vozu je posetá tečkami od té mastnoty z výfuku. Toť vše.
 
Já zkoušel maxxMotion 100 od OMV-motor je znatelně živější a spotřeba je určitě nižší protože jsem ujel víc km oproti naturalu 95 a to z 90% jezdím město ale zkoušel jsem to v létě.
 
ten postreh s cistymi vyfukmi som si vsimol aj ja..potankovani 100oktanoveho benzinu z nich nejde ta cierna srajda.... zatial som vyjazdil iba nejake 2 plne nadrze, takze spotrebu alebo nejaky lepsi pocit z motora som zatial nepostrehol
 
Mně subjektivně přijde, že u Maxxmotionu (100 nebo i dieselu) ten motor má lehce hrubší chod. Dle testů nemají tato paliva horší mazací schopnost. Tak možná to bude tím...
 
Když se tady bavíte o vyhřívaní volantu - mně začne hřát v podstatě okamžitě, řekněme do minuty od nastartování je teplý. Co mě ale zarazí, že se vyhřívaní po cca 5 až 10 minutách jízdy jakoby vypne, zhruba 5 minut nehřeje a pak začne znovu hřát bez přerušení. Je tato 5minutová pauza normální? Takto mi to dělá od první dne provozu až do teď, auto mám od února 2018...
 
Ano, je to normální. Mazda to tak má nastavené. Stejně jako že nehřeje celý věnec.
 
To nejřátí celého věnce mě docela točí - přežít se to dá ale já tak nemám rád ty poloviční řešení - by je asi finančně položilo to obmotat celé....
 
Back
Top