Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak to by mohlo fungovat leda tak v F1, a ne někde, kde přehmatáváš. Nějaké vychovávání bych v tom vůbec nehledal. Je to jen pouhé šetření nákladů, jako celá Mazda, a jak vždy byla. Však to bylo také to první, co jsem dostal jako radu při nedobrovolném přechodu z Toyoty na Mazdu: "Do všech míst kam není běžně vidět, nestrkej ruku".Ja myslím ze je záměr aby tě naučili správně držet volant...
Důvodem je snaha výrobce aby si držel volant jak se má,tzn 3/4 na 3.To nejřátí celého věnce mě docela točí - přežít se to dá ale já tak nemám rád ty poloviční řešení - by je asi finančně položilo to obmotat celé....
To mi rekni, kolik procent casu jedes v prehmatu na volantu. Tech par zatacek/kruhovych objezdu na ceste? To ti teda umrznou ruce .Tak to by mohlo fungovat leda tak v F1, a ne někde, kde přehmatáváš.
To je přece úplně jedno kolik % času. Jde o ten pocit z různé povrchové teploty toho volantu. Mně osobně je to jedno, já mám "vyhřívaný volant" od roku 2008, kdy jsem si jednou v akci na Vánočních trzích koupil hodně kvalitní tenké softshellové lyžařské rukavice za 200,- .To mi rekni, kolik procent casu jedes v prehmatu na volantu. Tech par zatacek/kruhovych objezdu na ceste? To ti teda umrznou ruce
Spojkové ložisko to nebude, to by hučelo pořád a ztichlo by právě při sešlápnutí spojky, to jsem zažil kdysi s tátovou škodou 105, tam to blblo hned od začátku.Mám něco podobného a připomīná mi to zvuk podobný špatnęmu spojkovému lożisku,udělá mi to během přeřazení když poklesnou otačky /přesně když přejdou pod 1800ot/ zkoušel jsem vyřadit a pedál spojky buď podržet vyšlápnuty nebo pustit a vrknout plynem a vždy při poklesu přes 1800ot se ten zvuk ozve-dělá to jen za studena ale né vždy.Už mě mazda občas štve