• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

M3grey: jedná se o aplikaci Speedometer,kterou si nahraješ do auta z AIO Tweaks. Zobrazují se ti tam různé hodnoty a informace o vozidle včetně, teploty chladicí kapaliny. Dokonce si onu teplotu můžeš zobrazit v horní liště vedle hodin,takže ji máš jakoby stále na očích.

Mimochodem,ta modrá kontrolka,která informuje řidiče o studeném motoru, zhasíná při 54°C...
 
M3grey: jedná se o aplikaci Speedometer,kterou si nahraješ do auta z AIO Tweaks. Zobrazují se ti tam různé hodnoty a informace o vozidle včetně, teploty chladicí kapaliny. Dokonce si onu teplotu můžeš zobrazit v horní liště vedle hodin,takže ji máš jakoby stále na očích.

Mimochodem,ta modrá kontrolka,která informuje řidiče o studeném motoru, zhasíná při 54°C...
Takže tam nějaký čidlo teploty je, ale info z něj vytáhne až ta stažená aplikace?
 
Takže tam nějaký čidlo teploty je, ale info z něj vytáhne až ta stažená aplikace?
Další možnost je koupit si ten bluetooth adaptér pro čtení diag. dat. Nahraješ si pak do telefonu aplikaci a můžeš mít pěkně stále na očích nejen teplotu chladící kapaliny, ale i další data (rychlost, vzdálenost, teplotu vzduchu a dalších tipuju 20 - 30 parametrů).
 
...o jakou se jedná aplikaci?
Třeba Torque. Mám stažený i Car Scanner, ale už si nevzpomínám, jestli fungoval. V google play je toho víc. V podstatě jde o aplikaci, která umí číst ty data a kde si můžeš "vyklikat", jak se ti budou zobrazovat. Např. si vytvoříš několik dashboardů a podle potřeby přepínáš přejetím do stran (jako plochy), můžeš si vybrat, jak velký ten údaj bude, kde bude umístění, jestli se bude zobrazovat jako číslo, ciferník nebo graf. Možností je spoustu. Já to jen zkoušel. Zajímá mě zatím jen teplota a to mi ukazuje AIO, takže nemám důvod to používat. A navíc mám telefon připojenej přes kabel a je u loketní opěrky, takže bych na to ani neviděl.
 
Třeba Torque. Mám stažený i Car Scanner, ale už si nevzpomínám, jestli fungoval.

Car Scanner používám a funguje na jedničku. Nejlepší je si ty aplikace ošahat. Torque mi přijde lepší jako dashboard pro pár věcí, Car Scanner mi přijde lepší pro detailnější diagnostiku (zobrazení více grafů, nahrávání…)
 
A k tomu stačí ten bluetooth adapter z Ali? Je to kompatibilní i s apple? Tohle mě mrzí - nač má mazda v systému aplikace, když tam žádné nejdou dohrát :(

Na druhou stranu bych se s tím tolik nemazlil - 10 minut klidový režim a pak šup šup.
 
A k tomu stačí ten bluetooth adapter z Ali? Je to kompatibilní i s apple? Tohle mě mrzí - nač má mazda v systému aplikace, když tam žádné nejdou dohrát :(

Pokud vím, tak s iPhone je potřeba zvolit variantu s Wi-Fi. Jinak ano, na základní věci stačí adaptér z Ali. Problém je až u sofistikovanějších nastavení jako je vypnutí iStop.
 
A k tomu stačí ten bluetooth adapter z Ali? Je to kompatibilní i s apple? Tohle mě mrzí - nač má mazda v systému aplikace, když tam žádné nejdou dohrát :(

Na druhou stranu bych se s tím tolik nemazlil - 10 minut klidový režim a pak šup šup.
Jo, nějaká ta levná mrdka z číny. Já koupil u nás, protože se mi nechtělo čekat.

Když máš AIO, můžeš si tam aplikace dodělat. Je to tuším jen obyč javascript :)
 
Tady s těma věcma mám problém, že to stejně zapomenu na telefonu před jízdou zapnout a pak se na to už vykašlu. Ať jsou škodovky jaké jsou, tak teplota oleje na displayi je proste supr.
 
Nechci na to zakladát nové vlákno, ale na pár webecch psali o svolávačce na M3 BN ohledně stěračů... nikde jsem o tom nenašel víc informací, možná se to týká jen US trhu.

Dotaz na české zastoupení Mazdy taky o ničem nevěděl:
Pro info: české zastoupení Mazdy zatím nemá informaci, že by se měla svolávací akce týkat i nás, nicméně pokud by k ní mělo dojít, budou majitelé včas informováni.

Asi nikomu nepřišel domů dopis nebo mail ohledně této svolávačky ?
 
Dnes jsem do M3 naložil elkový full bike s 29" ráfky. Sice muselo dolu přední kolo, ale vešel se tam i s rezervou...docela jsem čučel.....tak nemusím kupovat příčníky, jupííí :D
 
Zbytek rodiny jezdí S-maxem MK2, M3 je moje přibližovadlo :D.

BTW - i s tím kolem by se dva lidi na přední sedačky vešli ;).
 
Zbytek rodiny jezdí S-maxem MK2, M3 je moje přibližovadlo :D.

BTW - i s tím kolem by se dva lidi na přední sedačky vešli ;).
Když vyhodíš přední a zadní kolo, narveš tam klidně kola dvě a k tomu i nějakou tu batožinu ;). Dokonce lze převážet i dvě kola poskládané na sebe, tak jak převážíš to svoje (s oddělaným předním kolem). V tom případě ale pak na batožinu už moc místa nezbyde :).
 
Fuuu...neexistuje, abych na karbona navrstvil další kolo :confused:.
A zadní kolo jasně, ale to už je špinavá práce a navíc mě to extrémně nebaví sundavat kvůli pohonnému ústrojí :D.
Každopádně zdá se, že to máš zmáknuté... ;)
 
Fuuu...neexistuje, abych na karbona navrstvil další kolo :confused:.
A zadní kolo jasně, ale to už je špinavá práce a navíc mě to extrémně nebaví sundavat kvůli pohonnému ústrojí :D.
Každopádně zdá se, že to máš zmáknuté... ;)
Proč neexistuje na karbon dat další kolo? Musí se řádně proložit něčím měkkým, skládat obezřetně, s rozvahou a nic se jim nestane. Ty karbonové rámy toho vydrží dost. Na závody tak jezdíme furt ;). Jojo, zmáknuté to mám... chce to ale vaky na kola a ideálně i na zbytek (rám + vidlice).
 
Dneska mi přišlo pozvání na svolávačku s M3 BM/BN, kvůli výměně relé stěračů, údajně se mění přední řídící modul karosérie (F-BCM) za nový,, který obsahuje upravené relé stěračů. Už jste na ní někdo byl ?
 
Back
Top