• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Díky. Koukám, že se mě to asi týkat nebude, mám 2018.
 
Už skoro dva roky tam asi dávaj jiný relé, jako by věděli , že to původní je špatný a svolávačku udělaj po dvou letech, divný. :confused:
 
Tak co, nikdo jinej s M3 2015-2017 nejde na svolávačku s vadným relátkem stěračů? No tak se tam aspoň nebudeme tlačit. :cool: Já jsem objednanej v úterý na Kladno.
 
Už skoro dva roky tam asi dávaj jiný relé, jako by věděli , že to původní je špatný a svolávačku udělaj po dvou letech, divný. :confused:
Zřejmě nechtěj abych se jim tvořila fronta před barákem :D Ale je to vcelku normální. Když vezmu třeba aféru Takata,tak všem okolo mě vyměnili v GG patronu airbagu a nám pořád nic. Volám do autorizáků, čtu na netu, volám už i z okna a nic. Potom až po nějaký době (v letech řečeno) najednou ve schránce dopis.
Na M3BK jsem měl podobnou svolávačku ohledně ukostření motorku stěračů (že může selhat) a co jsem to tak zkoumal,tak tehdy naopak mě obeslali po cca 3 měsících co to tak nějak vešlo ve známost mezi smrtelníky.
 
Poslední úprava:
Já jdu za měsíc a půl na 2 servisku, tak jsem čekal, že se to spojí najednou, ale kdepak prý se to musí řešit sofort, protože STĚRAČE :eek::D
 
Takže dnes provedena na svolávačku výměna přední jednotky BCM. Číslo materiálu BAYS-67-5XX a KÓD příčiny 99. Nevim na co všechno má tahle jednotka vliv, ale po její výměně mi naskočilo 50 km na dojezdu paliva v nádrži. Z původních 300 km bylo nejednou 350 km a pomalu dál odečítá. Takže teď až pojedu natankovat s nulou na dojezdu, tam možná narvu víc než posledně 40 litrů. :cool:
 
@99luftbalons kéž by, ta kalibrace stavu paliva v nádrži je hrozná... ukazazel 0km dojezd už s čistým svědomím ignoruju a najíždím pravidelně 100km navíc a pak stejně natankuju maximálně kolem 45-47l... to je věc co mi na BNku fakt štve.
 
Hodil jsem si do auta kanystr a zkousel taky dojezd. 100km navíc na pohodu.
Ženě jsem řekl, ze v ohrožení 50km navíc to dá, at se nestresuje.
 
Nic mi nepřišlo, nidko mi nevolal, tak jsem zavolal do servisu a zeptal se na to. Podle rozmezí datumu výroby jsem si předtím ověřil, že by tam má M3 měla spadat, což se potvrdilo. Tak jsem objednanej na 11.7. Víc než na nový motorek stěračů jsem zvědavej na ten km dojezd, ale je mi jasný, že to bylo asi placebo :D:D:D
 
Nic mi nepřišlo, nidko mi nevolal, tak jsem zavolal do servisu a zeptal se na to. Podle rozmezí datumu výroby jsem si předtím ověřil, že by tam má M3 měla spadat, což se potvrdilo. Tak jsem objednanej na 11.7. Víc než na nový motorek stěračů jsem zvědavej na ten km dojezd, ale je mi jasný, že to bylo asi placebo :D:D:D
Po výměně tý jednotky mi naskočil dojezd o 50 km a při dotankování na 0, se mi vešlo do nádrže 43 litrů. Předtím to bylo jenom 40 litrů, takže nějakej vliv na funkci to asi má. :cool:
 
Až to budu mít vyměněné, tak vám řeknu úplně přesně, jestli se mi to změnilo nebo ne... protože jezdím pravidelně na dojezd 0km a dál a měřím si najeté km na každou nádrž, čímž jsem pak v klidu když vidím, že mám najeto 600km a dojezd je 0km, protože vím, že na cca 100km palivo v nádrži ještě mám... nejvíc jsem dotankovával asi 48l, když jsem najel nějakých 670km...
 
Dneska mi naskočil na přístrojovce oranžovej klíč a upozornění, že mám jet do 11 dní na druhou prohlídku do servisu. Já jsem ale objednanej až za 14 dní, tak by mě zajímalo co se po těch 11 dnech stane, když tam nepojedu. Slovy klasika , jestli to bude mít vliv na funkci rostlináře? :cool:
 
Back
Top