• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Tak to teda nejsou ani náhodou stejný. To co ty máš nalepeno je folie, originál mazda je někde jinde, tudíž i cena je jinde.

Jakapak folie? Ma normalni nerezove listy. Ale ma-li nekdo potrebu vyplaznout 5k za jakoze originalni listy, nikdo mu nebrani ;)
 
Tak to teda nejsou ani náhodou stejný. To co ty máš nalepeno je folie, originál mazda je někde jinde, tudíž i cena je jinde.
Jak si přišel na folií a to, že originál Mazda je jinde??? Ano je a to hlavně finančně :D já koupil za pětinu ceny na CX-5 a kvalita je teda úplně stejná jako ten předražený originál :D
 
Aaaa, nějakej chytráček :))) Ne, není to folie, je to plech. A dobře ty, že dokážeš dle fotky zhodnotit, že produkt je někde jinde, než originál ;)
Jak jsem psal, je několik typů, stačí si jen vybrat. A nenutím, jen nabízím, jak ušetřit ;)
Na staré BK jsem taky kupoval plechové, tam bylo ještě podsvícení Mazda 3, napojil jsem to na lampičky, ale tady jsem to bohužel nenašel na BMko
 
Aaaa, nějakej chytráček :))) Ne, není to folie, je to plech. A dobře ty, že dokážeš dle fotky zhodnotit, že produkt je někde jinde, než originál ;)
Jak jsem psal, je několik typů, stačí si jen vybrat. A nenutím, jen nabízím, jak ušetřit ;)
Na staré BK jsem taky kupoval plechové, tam bylo ještě podsvícení Mazda 3, napojil jsem to na lampičky, ale tady jsem to bohužel nenašel na BMko
Už se těšim až tě potkám na srazu
 
Mno, na srazy už nejezdím :-( S BA a BK jsem jezdil s Mazda klubem, často Všechov. Teď rodina, dům, práce. Ale někdy to možná klapne. Jo, pak by jsme mohli pokecat o těch bliknách ;)
 
Dej pak vědět na co si to připojil - líbí se mi to, ale nechce se mi moc vrtat do elektriky.
 
Já zapojoval do pojistek u řidiče kameru co původně byla do zapalovače, koupil jsem adaptér na mini pojistky, něco takového:
https://m.aliexpress.com/item/32982...d=7699amp-QJhaxShMJGY7vgi5zVnZEg1573659986502

a zapojil na 7,5A pojisku, (psané v manuálu jako elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek ale po odpojení pojistky zrcátka dále fungovala, alespoň štelování tedy šlo) se zapne po nastartování a vypne po zhasnutí motoru, ale ty nášlapy by asi měly být napojené na nějakou pojistku, aby se rosvítily po otevření dveří, asi nejspíš na osvětlení interiéru, na to je pojistka 15A v motorovém prostoru, je to pod č. 5.
 
Aha, já to nepotřeboval, jel jsem podle manuálu, ale i tam to nějak nesedí s těmi co mám v autě
 
Borci,
jaky je realny dalsi najezd se svitici "0" na palivomeru (G165)? Zacala svitit nula, mel jsem jeste nejake popojizdky (cca.3km), ale uz mi radne lepilo. Podle tankovani tipuji, ze tam jeste tak 2-3 litry zustaly?
 
Já na nulu najel ještě 60 a dal jsem to neriskoval. Podle tankování tam ještě 2 litry byly.
 
60 jo? Tak to uz byl malinko nervak, ne? Jako pri ustalene jizde po rovne silnici bych se nebal, ale v zatackach a do kopce mi docela lepilo :D

Kazdopadne diky za osobni zkusenost.
 
M3 (Mazda) na "prázdnou" kontrolku nádrže ujede 40-60 km, ale často bych to nezkoušel. U dna nádrže může být humus (nečistoty, zbytky "biopaliva") a když se to dostane přes filtr, vstřikovací trysky jsou hodně tenké...
 
exBurn - nejezdim Podívej. Te 50ce se vyhybam, jak to jde. Nemam z ni dobry pocit, aniz kdyz tam neni zadna uzavirka. Kdyz mi jednou znamy rekl, ze tama jezdi na kole, tak jsem sel do kolen.
 
U dna nádrže může být humus (nečistoty, zbytky "biopaliva") a když se to dostane přes filtr, vstřikovací trysky jsou hodně tenké...
Odvod paliva z nádrže je přece ze dna, bordel by tedy měl odejít první, ať je prázdno nebo plno.
 
Jestli to nemyslel tak, že ten bordel v nádrži může i plavat a když dojedeš rezervu rezervy tak - GAME OVER :D
 
Back
Top