• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Jedine ako nechat hrat radio je vypnut motor a potom zas raz stlacit start tlacidlo bez spojky. Ale radio sa vypne aj tak po 30 minútach je to ochrana aby sa nevybila baterka...

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Ani já jsem na to tehdy u bejvalý BM nepřišel.
Ano když je motor vypnutý tak princip byl jako u zapalování s klíčkem Vypnuto-ACC(jen rádio)-ON
Takže s vypnutým motorem stačilo BEZ spojky jednou stisknout startovací tlačítko a zapnul se režim ACC ve kterým fungovalo jen rádio.

Ale pokud už jsem měl nastartovanej motor s manuální převodovkou (jakoby poloha ON) a chtěl jsem motor vypnout, ale zároveň nechat hrát rádio (režim ACC) tak jsem prostě musel tlačítkem vypnout motor a vlastně i celý auto a až potom znovu bez spojky zmáčknou jednou tlačítko aby hrálo jen rádio.
Prostě jsem na to nepřišel a to jsem zkoušel věci jako zatažená/povolená ruční brzda, zařazený kvalt, sešlápnutá spojka.... Prostě jsem na to nepřišel jak u BM s manuálem udělat to co dokázaly ty starý dinosauři z režimu ON s nastartovaným motorem přejít jedním krokem do režimu ACC

Jinak pro přerušení časovače automatický ochrany vybití baterie (po 30min se auto samo vypne) stačí u manuálu jen sešlápnout spojku a u automatu brzdu. Tím se ten časovač "vyresetuje" znovu na 30minut
 
Otazka skor znie ako take implementovat do startovania tlacidlom..Podla mna je sucastna logika spravna. Nechcelo by sa mi napr pri kazdom vypinani motora stlacat tlacidlo 2x - raz na motor a 2x kvoli radiu. Vzfy sa taketo veci robia s najjednoduchsou logikou.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Nevím, ale tehdy když jsem to auto měl bych tu funkci jedním krokem vypnout motor, ale nechat hrát rádio docela uvítal (zvyk z klíčového zapalování). Stačilo by TŘEBA implementace logiky se sešlápnutou spojkou. Auto nastartuje jen se sešlápnutým spojkovým pedálem. Tak by mohlo být třeba že auto přejde rovnou z režimu ON do ACC taky jen se sešlápnutou spojkou.S povoleným spojkovým pedálem se klasicky rovnou vypne(OFF). Prostě nějaká taková drobná podmínka jako mají lidi s automatem.
To auto má čidlo na spojkový pedál, brzdový pedál, snímač neutrálu.... Nějakou takovouhle podmínku.
 
Poslední úprava:
Fajn, to mi celkem stačí a nějak extra nevadí. Takže vypne se vždy. A dále první zmačknutí je poloha na rádio/ druhá poloha je žhavení (běží už i klima) a třetí to opět deaktivuje (myšleno bez spojky)..Pak jsem si všiml, že při malém vytočení volantu po nastartování ho auto uvede do vodorovné polohy a naštěstí to nedělá při vytočených kolech (už jsem měl obavy):)
 
Fajn, to mi celkem stačí a nějak extra nevadí. Takže vypne se vždy. A dále první zmačknutí je poloha na rádio/ druhá poloha je žhavení (běží už i klima) a třetí to opět deaktivuje (myšleno bez spojky)..Pak jsem si všiml, že při malém vytočení volantu po nastartování ho auto uvede do vodorovné polohy a naštěstí to nedělá při vytočených kolech (už jsem měl obavy):)
To pootočení volantu se děje protože se po zmáčknutí Start tlačítka povolí zámek volantu + samotná geometire tomu natočení napomáhá.
 
Poslední úprava:
Dále se zeptám jestli má Mazda inteligentní osvětlení kabiny to jest že světla na stropnici svítí pouze v režimu kdy svítí potkavacky a pokud jen denní tak se to samo nebude rozsvecet? Má to vlastně tři polohy. Vypnuto zapnuto a detekce dveří. Druhá otázka je aby mi stěrač po nastartování hned nesetrel okno tak v jaké ho mít poloze? Počítám že není dobré ho mít na auto režim stále... A třetí.. Lze nějak rychle přepínat složky s hudbou při jízdě než to proklikavat v menu?
Děkuji

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Dále se zeptám jestli má Mazda inteligentní osvětlení kabiny to jest že světla na stropnici svítí pouze v režimu kdy svítí potkavacky a pokud jen denní tak se to samo nebude rozsvecet? Má to vlastně tři polohy. Vypnuto zapnuto a detekce dveří. Druhá otázka je aby mi stěrač po nastartování hned nesetrel okno tak v jaké ho mít poloze? Počítám že není dobré ho mít na auto režim stále... A třetí.. Lze nějak rychle přepínat složky s hudbou při jízdě než to proklikavat v menu?
Děkuji

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Na světla na stropě jsis vlastně odpověděl sám: trvale zapnuto, trvale vypnuto nebo na snímač dveří/tlačítka Start.
Pro stěrač je nejbezpečnější poloha OFF. Potom se stěrač prostě nehne. Na polohu Auto už se může hned po nastartování pohnout pokud bude něco na dešťovým senzoru (voda, sníh, bordel,...)
Už si to moc nepamatuju, ale když na volantu stiskneš a podržíš tlačítko pro přeskakování skladem, tak se začnou přeskakovat složky. Ale tohle si můžu plést s jiným autem co jsem měl.
 
Ahoj mazďáci, prosil bych vás o radu. Nejsem si jistý, jaké stěrače na svou Mazdu 3 BM 2016 v hatchbacku koupit. Slyšel jsem od známého, že mají docela speciální tvar skel a ne všechno dobře stírá. Tak bych se chtěl zeptat, jestli máte pro mě nějaké doporučení, jaké stěrače používáte a jste s nimi spokojeni. Případně pokud je to co jsem slyšel blbost taky se to rád dozvím :D :D. Tohle téma jsem příspěvěk po příspěvku neprohledával a jiné téma jsem nenašel.
Díky za odpvoěď
 
Ahoj mazďáci, prosil bych vás o radu. Nejsem si jistý, jaké stěrače na svou Mazdu 3 BM 2016 v hatchbacku koupit. Slyšel jsem od známého, že mají docela speciální tvar skel a ne všechno dobře stírá. Tak bych se chtěl zeptat, jestli máte pro mě nějaké doporučení, jaké stěrače používáte a jste s nimi spokojeni. Případně pokud je to co jsem slyšel blbost taky se to rád dozvím :D :D. Tohle téma jsem příspěvěk po příspěvku neprohledával a jiné téma jsem nenašel.
Díky za odpvoěď
Přiznám se dobrovolně, že když jsem na bejvalý BM měnil stěrače (za ty 4 roky 1x) tak jsem koupil originální Mitsuba. A nejen kvůli tomu že dobře fungovaly, ale i se mi líbily vzhledem. I na tátovu bejvalou GJ jsem je koupil. Na starších mazdách jsem měl kde co od benzínkovejch Filsonů (největší tragédie) po Micheliny, Bosche.... Ale mě se prostě tak líbí jak nikde nic nevyčuhuje a i dobře stírají, že jsem si před rokem koupil ty Mitsuba z nových mazd a dal si je i na současný starý MPS.
 
@ruckin Já na Mazdu 6 koupil po třech letech stejné Denso jako původní, a teď na trojku jsem zkusil Bosch Aerotwin AR 604 S. Stírají stejně dobře jako original Denso, takže za mě můžu doporučit jak Denso tak Bosch aerotwin.
 
Original neni tak drahy, navic po 3 letech by mel zakaznik mit 10% slevu a po 5ti letech stari vozu 20% slevu, pak ty predni sterace vyjdou levneji, nez treba Bosch AeroTwin v Kelly ;-)
 
Sháněl jsem ty origo Mitsuba a nikde je neměli, tak jsem koupil od číňanů nový gumičky a prohodil a celkem spokojenost. Ty gumy jsou docela tlustý asi 10mm, obyč jsou všechny jen 6mm.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
já zkusil různé levné i dražší např. Bosch Aerotwin u mne zklamání, nakonec mám SWF a spokojenost https://granex.cz/autodily/mazda/3-2013/2.0-88kw/cisteni-skel?bn[19]=19&sort=price . Jinak stačí hledat a dost informací je tady https://www.mazdaklan.cz/threads/sterace.95/
Díky všem za ohlas :) Omlouvám se, že jsem spamoval tady místo toho téma stěračů :/ Nějak jsem to asi přehlédl. Zkusím tedy ty original Denso někde najít. Díky
 
Pokud Denso, tak pozor, zadní stěrač DENSO DRB-030 nepasuje na ramínko u mexické 3. Je pouze na japonku. Jde ale vyměnit pouze gumička. Přední DUR-060L a DUR-045L pasují perfekt.
 
Diky za info, zatim resim hlavne predni, zadni stira zatim hezky. Uvidime co pred zimou. Jinak sterace a dalsi dovybaveni mazducha uz je na ceste tak se tesim az to dorazi
 
Ahoj. Jak funguje ten výhřev volantu? Auto mám pár dní a teď je skoro 30st ale tak jsem zapnul volant i sedačku a sedačka hned pálí jak čert jen škoda že pouze sedák a spodní část zad... Celý horejsek nic. No nicméně volant ani po pár minutách nehreje nebo fakt nic necítím ani na těch bočních místech. Zítra ráno to testnu cestou do práce ale mám obavy ze budu první kdo to bude řešit na garancce...
 
Tak beru zpět. Dnes ráno výhřev volantu reagoval okamžitě. Respektive jak tu někdo psal... Občas reaguje jinak než okamžitě anebo přes to vedro nebylo cítit

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top