• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Taky možnost. Já tlumil pod ten původní dekl kvůli estetice..

Mazda 3 BN
 
Ahoj, za kolik byste prodali Mazdu 3 BM, 2.0 88 kW, 1. majitel, kupováno nové v ČR, barva titanium flash, najeto cca 92 tisíc, výbava Atraction - LED denní, xenony, zadní LED, dvouzónová klima, vyhřívané sedačky, zatmavená zadní skla, tempomat, zadní parkovací senzory + kamera, hlídání mrtvého úhlu, navigace atd. Zimní litá Mazda 16", letní litá Mazda 16", servis jen v autorizáku Mazda, na pojišťovnu měněn v Mazdě promáčknutý zadní nárazník po nacouvání jedné paní na parkovišti, v Mazdě také komplet výměna kotoučů a destiček, jinak vše originál, nehavarováno, nelakováno, nějaké provozní škrábance. Poslední servis 07/21, STK do 08/23.
Koukám na podobné inzeráty a ceny jsou dost vysoké a po max. dvou třech dnech inzeráty mizí. Jeden teď prodal stejné auto s nájedem 82 tisíc za 385 tisíc a druhý rok 2016, nájezd 112 tisíc, výbava jen chalenge za 350 tisíc. Ale na bazoši je i stejné auto, jen 2016 a prodává ho jen za 295 tisíc. Takže docela rozdíly.
 
Zalezi na tom, jak spechas na prodej. Pokud netlaci cas, tak bych dal vic, treba tech 380, a klidne cekal, zlevnit to pak muzes vzdycky (nebo i zdražit ?). No a ze je stazen inzerat za 385 jako prodano nemusi znamenat, ze to za tech 385 skutecne bylo. Po zverejneni inzeratu se ozvou prvni bazary, ktere tlaci cenu dolu a maji připravené prachy na ruku, tak na to lidi treba hned kyvnou, i kdyz cena je o deset, dvacet procent jinde.
 
No já koukal ze mé BN v lepší výbavě z výrobou 2018 a najezdem do 50 000km se dostávají i nad 500 tisíc korun
To tvoje bych ocenil na 350 až 380 tisíc.

Mazda 3 BN
 
No tak nejak. Pred ctyrmi roky trvalo asi mesic prodat za 400 dvouletou 3 BM Revolution 165k s par kusama vybavy a zimakama navíc, nakonec to za tu cenu prodal autorizak... pak Cx3 pred dvema a půl taky nebyla úplně hned, myslím asi 5 týdnů, a cena nakonec tak o třetinu nižší, než se zdálo z inzerovaných cen... Obě naprosto ve stavu nových. Současné ceny aut jsou úlet, ctyr a petilete kusy se prodávají pomalu za tehdejší cenu nové předváděcky, ale i proto moc nevěřím, že ty peníze opravdu někdo dá... Za 400 bych si pětiletý auto, co nový stálo 500, já určitě nekoupil, ale možná někdo jo... Chtělo by to nějakou statistiku na základě reálných kupních smluv, podobně jako se dá nahlednout na smlouvy v katastru nemovitostí :)
 
Tak šílenost to je ale proč ta cena tak stoupá? Pač je po těchto autech hlad. Jsou řidičský zábavné, netrpeli na žádné poruchy a mají ještě poctivý skyactive G bez vypínání válců a tohle prostě dost lidí vysloveně hledá a na trhu už většinou nic podobného není. Co jsem koukal tak třeba naše Ceedka z roku 2017 se prodává stále za podobné peníze jako tehdy co jsem ji bral, tedy kolem 300tisic. Takže ne všechny auta lezou tak skokove.

Mazda 3 BN
 
Nazdar dnes som si vsimol ze pri stlaceni spojky v zaradenom prvom stupni auto zasklbe, pri inych kvaltoch sa to nedeje, len ked preradzujem z jednotky do dvojky.
Cim to podla vas moze byt?
 
Nazdar dnes som si vsimol ze pri stlaceni spojky v zaradenom prvom stupni auto zasklbe, pri inych kvaltoch sa to nedeje, len ked preradzujem z jednotky do dvojky.
Cim to podla vas moze byt?
Prokluzující spojka ? Vůle v tangenciálních pružinách lamely ?
 
Auto ma 80tkm a spojka zrelá na výmenu?
Ignorujúc fakt ze je to otravné, je bezpečné takto jazdiť alebo treba čím skôr dat spojku vymeniť?
 
Auto ma 80tkm a spojka zrelá na výmenu?
Ignorujúc fakt ze je to otravné, je bezpečné takto jazdiť alebo treba čím skôr dat spojku vymeniť?
Ono těžko říct co to přesně způsobuje,když to tu hádáme jen z obrazovky, ale cukání při rozjezdu nebo přeřazení z 1 na 2 dělají tyhle dvě věci. Pokud je to opotřebením třecího materiálu na lamele, tak bohužel je to vinou řidiče i kdyby spojka měla najeto jen 10000km. Pokud je to tangencionálníma pružinama na lamela, tak je to při tomhle nájezdu a stáří buď vadou materiálu (rozbít se může cokoliv) nebo šizením materiálu ve výrobě (šetří se všude).
Ale jak jsem psal,tak tohle je jen a jen odhad když v tom žádný mechanik neseděl. Může to dělat dalších X věcí, já jen napsal ty nejčastější. Úplně první se musí zjistit jestli je cukání způsobený mechanikou nebo elektronikou a o jaký cukání se vlastně jedná.
 
Chápem a dik.
Povedzme ze by som to chcel dať do poriadku.
Viete odporučiť spojkovu sadu pre tento typ?
 
Ono těžko říct co to přesně způsobuje,když to tu hádáme jen z obrazovky, ale cukání při rozjezdu nebo přeřazení z 1 na 2 dělají tyhle dvě věci. Pokud je to opotřebením třecího materiálu na lamele, tak bohužel je to vinou řidiče i kdyby spojka měla najeto jen 10000km. Pokud je to tangencionálníma pružinama na lamela, tak je to při tomhle nájezdu a stáří buď vadou materiálu (rozbít se může cokoliv) nebo šizením materiálu ve výrobě (šetří se všude).
Ale jak jsem psal,tak tohle je jen a jen odhad když v tom žádný mechanik neseděl. Může to dělat dalších X věcí, já jen napsal ty nejčastější. Úplně první se musí zjistit jestli je cukání způsobený mechanikou nebo elektronikou a o jaký cukání se vlastně jedná.
Tak som si vsimol ze tento problem sa deje vylucne za studena, po zahriati motora je to citit minimalne - ak vobec
Je mozne ze je to normalne a snad by pomohla by vymena prevodoveho oleja? - chystam sa na nu coskoro.
@Polsonside mal si/mas podobny problem?
 
Nemáte někdo zkušenost s montáží decentního křídla? Tohle se mi celkem zamlouvá, ale nemám rád lepené věci, tak nevím, jestli je šroubovací (zeptám se prodejce) a musel bych ho hodit do laku.

 
Podle mě bude tohle lepené, je to poměrně úzké na šrouby navíc v blízkosti okna. Instalační manuál jsem ale nenašel :(
Jinak by si to musel hodit do laku ale to si asi četl :)
 
to bude lepeny...
ja mam na ceste tohle, taky lepeny
1641982289638.png
 
Tak nahoď foto až to budeš mít.
Já bych to právě hodil do laku někým kdo Mazdy běžně lakuje ale mám obavy z těchto lepenych dílů co to snese a jestli se to časem nezačne odlepovat. Na Ceedu jsem měl original střešní spoiler a taky po 6ti letech začal odchlipovat a při zavírání kufru trochu drncel ale nikdo už nedoporučoval sundat a nalepit znovu.

Mazda 3 BN
 
no ja pocitam ze po 6-7 letech uz to bude problem nekoho jinyho :D
 
Back
Top