Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
díky ani jsem nečekal že to bude tak znát tak víkend v dílně se vyplatil ale někdy to byl boj naohybat to správně.@lukyn97 skvělá inspirace. Jelikož jsem před měsícem měnil preventivně baterii (a pravděpodobně tam dalších 5 let vydrží), tak uvažuji o něčem podobném.
Bez problémů zvládneš sama. Budeš potřebovat klíč nebo oříšek na malou ráčničku velikosti 8 na povolení cívek. Potom dlouhej oříšek na ráčnu velikosti 14 a nějakou prodlužovací tyčku na ráčnu na povolení svíčky. A doporučuju mít magnet na vytažení svíček, protože jsou hodně utopený v hlavě motoru.Zdravím, nikde jsem nenašla vlákno ani podobný dotaz.. Moje Mazidce potřebuje vyměnit svíčky.. Zvládnu to sama? Je to moc komplikované? Na starém koncernu jsem byla zvyklá si některé věci dělat sama, ale Mazda je o 14 let mladší, modernější, tak mě zajímá, jestli to amatér zvládne sám před barákem na parkovišti ? díkyyyy.
Jasně že zvládneš, jak píše Max6, nic na tom není, dotahnout správnou sílou. V autodily-cardo je maji a spokojenost.Zdravím, nikde jsem nenašla vlákno ani podobný dotaz.. Moje Mazidce potřebuje vyměnit svíčky.. Zvládnu to sama? Je to moc komplikované? Na starém koncernu jsem byla zvyklá si některé věci dělat sama, ale Mazda je o 14 let mladší, modernější, tak mě zajímá, jestli to amatér zvládne sám před barákem na parkovišti ? díkyyyy.
Bez problémů zvládneš sama. Budeš potřebovat klíč nebo oříšek na malou ráčničku velikosti 8 na povolení cívek. Potom dlouhej oříšek na ráčnu velikosti 14 a nějakou prodlužovací tyčku na ráčnu na povolení svíčky. A doporučuju mít magnet na vytažení svíček, protože jsou hodně utopený v hlavě motoru.
Díky moc. ? Tak jdu objednávat ?Jasně že zvládneš, jak píše Max6, nic na tom není, dotahnout správnou sílou. V autodily-cardo je maji a spokojenost.
Stejný jako pro 2.0Ahoj, nevíte někdo jaké je označení originál svíček u 1,5 74kw? Díky
Od 2016 je DAB radio, BOSE nestoji za připlatek. " odhlucnění " je na všech stejne. G165 je živější a na dalnici žiznivější. Jestli ti staci Felda 1.9D tak G120 bude vpohodě stačit. Na spotřebu 5.5 se dostaneš mezi město i s G120, na dalnici cca 6 - 6.5 . G165 je o cca 0 5 - 1.5l / 100 víc. .Ahoj, takový obecný dotaz zvažuji koupi M3 BM jako 2. auta do rodiny pro 50% dalnice 50% okres...a pár dotazů, 2016 ročník - již plní EURO 6 - co tam je "navíc" oproti euro 5 verzi? co jsem se díval tak DPF filtr a podobné věci naštěstí nejsou obsaženy...ohledně výkonu četl jsem dost recenzí na reál okolo 130-140 koní u G120 verze...nebude to přiškrceno právě u EURO 6 verze?
Ohledně spolehlivosti pokud pominu převodovku tak je nějaký výrazný rozdíl mezi 2013/4 a právě 2016 verzí? (čekal bych že ano ), nebo třeba si více pohráli s odhlučněním, zrcátky apod.?
Jezdím 90% sám, zvažuji i Mazdu 2 1,5 G90, ohledně interiéru a řazení jsem zvyklý tuhle trasu absolvovat i ve felicii 1,9D takže asi OK
Ale co je celkem nutnost je výhřev sedadel a auto klima + trochu slušné audio..
a na zdejším fóru trochu kacířská myšlenka ale stále je to Japonec - Toyota Auris II 1,6VVTi nebo hybrid? náklady na pořízení podobné, provozní asi také, mám přímo otestovanou hybridní verzi, ale na dálnici ten hybrid už trochu ztrácí smysl (5,5l/100km), ale jinak super systém do města...
Rozdíl mezi 2013 a 2016 co se emisí týká nebude asi nijak zásadní, euro 6 plní již 2013 i když v té době ještě nebyla v platnosti mám dojemAhoj, takový obecný dotaz zvažuji koupi M3 BM jako 2. auta do rodiny pro 50% dalnice 50% okres...a pár dotazů, 2016 ročník - již plní EURO 6 - co tam je "navíc" oproti euro 5 verzi? co jsem se díval tak DPF filtr a podobné věci naštěstí nejsou obsaženy...ohledně výkonu četl jsem dost recenzí na reál okolo 130-140 koní u G120 verze...nebude to přiškrceno právě u EURO 6 verze?
Ohledně spolehlivosti pokud pominu převodovku tak je nějaký výrazný rozdíl mezi 2013/4 a právě 2016 verzí? (čekal bych že ano ), nebo třeba si více pohráli s odhlučněním, zrcátky apod.?
Jezdím 90% sám, zvažuji i Mazdu 2 1,5 G90, ohledně interiéru a řazení jsem zvyklý tuhle trasu absolvovat i ve felicii 1,9D takže asi OK
Ale co je celkem nutnost je výhřev sedadel a auto klima + trochu slušné audio..
a na zdejším fóru trochu kacířská myšlenka ale stále je to Japonec - Toyota Auris II 1,6VVTi nebo hybrid? náklady na pořízení podobné, provozní asi také, mám přímo otestovanou hybridní verzi, ale na dálnici ten hybrid už trochu ztrácí smysl (5,5l/100km), ale jinak super systém do města...
Bezrámečkové moc nedrží, prišroubovat nebo prilepit 3M sucháčemAhoj, řešil jste někdo bezrámečkové spz? Nejlepší řešení mi přijde 3M suchý zip, ale nejsem si jistý zda na přední masce bude kam přilepit, jestli je tam nějaká plocha… díky
Take davam referenci. mame totez ze stejneho obchodu na NA cele leto po "stredoceskych" silnicich a musim zaklepat, zatim drzi. Jen jsem overil ze je SPZ jak "zacvakla" tak nalepena, nic vic.Já mám tyhle a drží dobře, přežily i nabourání RZ koulí tažného https://www.autohotarek.cz/podlozka-pod-spz-bezrameckova-2ks