• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

@lukyn97 skvělá inspirace. Jelikož jsem před měsícem měnil preventivně baterii (a pravděpodobně tam dalších 5 let vydrží), tak uvažuji o něčem podobném.
 
@lukyn97 skvělá inspirace. Jelikož jsem před měsícem měnil preventivně baterii (a pravděpodobně tam dalších 5 let vydrží), tak uvažuji o něčem podobném.
díky ani jsem nečekal že to bude tak znát :) tak víkend v dílně se vyplatil ale někdy to byl boj naohybat to správně.
 
Můžete mi někdo poradit, kde sehnat zadní sponu bezpečnostního pásu? Prostě ten bazmek, do kterého se zacvakne pás? Něco vevnitř asi ruplo, auto hlásí zapnutý pás, ale nejde do toho vůbec zacvaknout. V autorizáku mi řekli, že náhradní díl stojí 3600, na specializovaném vrakáči Mazd to nemají a na Alíku stojí nějaký univerzální 94Kč... Jako nejsem blázen, abych to bral z Alíku, ale zase výrobní náklady asi o moc vyšší nebudou :-( Díky
 
Ahojte, řešil gu už někdo předělání zadní interiérového světla na tlačítko jako vepředu? Je třeba světlo z M6 kompatibilní? Mělo by být na tlačítko. Díky za jakoukoliv odpověď
 
Kompatibilní rozhodně není. Světlo ze 6ky je daleko větší. To stejné platí pro staré NEskyactiv modely s vypínáním.
Pokud chceš řezat tapec a řešit nové uchycení, tak při hodně velkém kutilském umění to určitě půjde..
270_07_20.jpg images.jpg 5k3lai3bari7ewqg081qlu2cjycc0srp.jpg
 
Zdravím, nikde jsem nenašla vlákno ani podobný dotaz.. Moje Mazidce potřebuje vyměnit svíčky.. Zvládnu to sama? Je to moc komplikované? Na starém koncernu jsem byla zvyklá si některé věci dělat sama, ale Mazda je o 14 let mladší, modernější, tak mě zajímá, jestli to amatér zvládne sám před barákem na parkovišti ? díkyyyy.
 
Zdravím, nikde jsem nenašla vlákno ani podobný dotaz.. Moje Mazidce potřebuje vyměnit svíčky.. Zvládnu to sama? Je to moc komplikované? Na starém koncernu jsem byla zvyklá si některé věci dělat sama, ale Mazda je o 14 let mladší, modernější, tak mě zajímá, jestli to amatér zvládne sám před barákem na parkovišti ? díkyyyy.
Bez problémů zvládneš sama. Budeš potřebovat klíč nebo oříšek na malou ráčničku velikosti 8 na povolení cívek. Potom dlouhej oříšek na ráčnu velikosti 14 a nějakou prodlužovací tyčku na ráčnu na povolení svíčky. A doporučuju mít magnet na vytažení svíček, protože jsou hodně utopený v hlavě motoru.
 
Zdravím, nikde jsem nenašla vlákno ani podobný dotaz.. Moje Mazidce potřebuje vyměnit svíčky.. Zvládnu to sama? Je to moc komplikované? Na starém koncernu jsem byla zvyklá si některé věci dělat sama, ale Mazda je o 14 let mladší, modernější, tak mě zajímá, jestli to amatér zvládne sám před barákem na parkovišti ? díkyyyy.
Jasně že zvládneš, jak píše Max6, nic na tom není, dotahnout správnou sílou. V autodily-cardo je maji a spokojenost.
 
Bez problémů zvládneš sama. Budeš potřebovat klíč nebo oříšek na malou ráčničku velikosti 8 na povolení cívek. Potom dlouhej oříšek na ráčnu velikosti 14 a nějakou prodlužovací tyčku na ráčnu na povolení svíčky. A doporučuju mít magnet na vytažení svíček, protože jsou hodně utopený v hlavě motoru.
Jasně že zvládneš, jak píše Max6, nic na tom není, dotahnout správnou sílou. V autodily-cardo je maji a spokojenost.
Díky moc. ? Tak jdu objednávat ?
 
Ahoj, nevíte někdo jaké je označení originál svíček u 1,5 74kw? Díky
 
Ahoj, takový obecný dotaz zvažuji koupi M3 BM jako 2. auta do rodiny pro 50% dalnice 50% okres...a pár dotazů, 2016 ročník - již plní EURO 6 - co tam je "navíc" oproti euro 5 verzi? co jsem se díval tak DPF filtr a podobné věci naštěstí nejsou obsaženy...ohledně výkonu četl jsem dost recenzí na reál okolo 130-140 koní u G120 verze...nebude to přiškrceno právě u EURO 6 verze?

Ohledně spolehlivosti pokud pominu převodovku tak je nějaký výrazný rozdíl mezi 2013/4 a právě 2016 verzí? (čekal bych že ano :) ), nebo třeba si více pohráli s odhlučněním, zrcátky apod.?

Jezdím 90% sám, zvažuji i Mazdu 2 1,5 G90, ohledně interiéru a řazení jsem zvyklý tuhle trasu absolvovat i ve felicii 1,9D takže asi OK :D
Ale co je celkem nutnost je výhřev sedadel a auto klima + trochu slušné audio..

a na zdejším fóru trochu kacířská myšlenka ale stále je to Japonec - Toyota Auris II 1,6VVTi nebo hybrid? náklady na pořízení podobné, provozní asi také, mám přímo otestovanou hybridní verzi, ale na dálnici ten hybrid už trochu ztrácí smysl (5,5l/100km), ale jinak super systém do města...
 
Ahoj, takový obecný dotaz zvažuji koupi M3 BM jako 2. auta do rodiny pro 50% dalnice 50% okres...a pár dotazů, 2016 ročník - již plní EURO 6 - co tam je "navíc" oproti euro 5 verzi? co jsem se díval tak DPF filtr a podobné věci naštěstí nejsou obsaženy...ohledně výkonu četl jsem dost recenzí na reál okolo 130-140 koní u G120 verze...nebude to přiškrceno právě u EURO 6 verze?

Ohledně spolehlivosti pokud pominu převodovku tak je nějaký výrazný rozdíl mezi 2013/4 a právě 2016 verzí? (čekal bych že ano :) ), nebo třeba si více pohráli s odhlučněním, zrcátky apod.?

Jezdím 90% sám, zvažuji i Mazdu 2 1,5 G90, ohledně interiéru a řazení jsem zvyklý tuhle trasu absolvovat i ve felicii 1,9D takže asi OK :D
Ale co je celkem nutnost je výhřev sedadel a auto klima + trochu slušné audio..

a na zdejším fóru trochu kacířská myšlenka ale stále je to Japonec - Toyota Auris II 1,6VVTi nebo hybrid? náklady na pořízení podobné, provozní asi také, mám přímo otestovanou hybridní verzi, ale na dálnici ten hybrid už trochu ztrácí smysl (5,5l/100km), ale jinak super systém do města...
Od 2016 je DAB radio, BOSE nestoji za připlatek. " odhlucnění " je na všech stejne. G165 je živější a na dalnici žiznivější. Jestli ti staci Felda 1.9D tak G120 bude vpohodě stačit. Na spotřebu 5.5 se dostaneš mezi město i s G120, na dalnici cca 6 - 6.5 . G165 je o cca 0 5 - 1.5l / 100 víc. .

Hybridu od toyoty bych se bál daleko méně než od Mazdy, precejen 30 let vývoje nenahradíš.

U ojeteho hybridu s CVT / eCVT nejpozději po 100.000 udělat výměnu oleje v převodovce. Toyota říká ze je olej dozivotni tzn 200.000 km starsi auta, moderní 150.000 km. Hybrid ma smysl predevším pokud často střídáš rychlosti do 100km / hod. Pri vyssich rychlostech a konstantni uz to neni takova vyhoda, mozná naopak.
 
Ahoj, takový obecný dotaz zvažuji koupi M3 BM jako 2. auta do rodiny pro 50% dalnice 50% okres...a pár dotazů, 2016 ročník - již plní EURO 6 - co tam je "navíc" oproti euro 5 verzi? co jsem se díval tak DPF filtr a podobné věci naštěstí nejsou obsaženy...ohledně výkonu četl jsem dost recenzí na reál okolo 130-140 koní u G120 verze...nebude to přiškrceno právě u EURO 6 verze?

Ohledně spolehlivosti pokud pominu převodovku tak je nějaký výrazný rozdíl mezi 2013/4 a právě 2016 verzí? (čekal bych že ano :) ), nebo třeba si více pohráli s odhlučněním, zrcátky apod.?

Jezdím 90% sám, zvažuji i Mazdu 2 1,5 G90, ohledně interiéru a řazení jsem zvyklý tuhle trasu absolvovat i ve felicii 1,9D takže asi OK :D
Ale co je celkem nutnost je výhřev sedadel a auto klima + trochu slušné audio..

a na zdejším fóru trochu kacířská myšlenka ale stále je to Japonec - Toyota Auris II 1,6VVTi nebo hybrid? náklady na pořízení podobné, provozní asi také, mám přímo otestovanou hybridní verzi, ale na dálnici ten hybrid už trochu ztrácí smysl (5,5l/100km), ale jinak super systém do města...
Rozdíl mezi 2013 a 2016 co se emisí týká nebude asi nijak zásadní, euro 6 plní již 2013 i když v té době ještě nebyla v platnosti mám dojem
 
Ahoj, řešil jste někdo bezrámečkové spz? Nejlepší řešení mi přijde 3M suchý zip, ale nejsem si jistý zda na přední masce bude kam přilepit, jestli je tam nějaká plocha… díky za rady.
 
Ahoj, řešil jste někdo bezrámečkové spz? Nejlepší řešení mi přijde 3M suchý zip, ale nejsem si jistý zda na přední masce bude kam přilepit, jestli je tam nějaká plocha… díky
Bezrámečkové moc nedrží, prišroubovat nebo prilepit 3M sucháčem
 
na predni masce je pod rameckem prinytovany kus plastu....takze prilepit by mela byt k cemu
 
Back
Top