• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Mám úpravu od shr3ka - Stage 1 na benzín N95 a auto je v pohode dole aj hore :). Lepšie ako bolo predtým. Viac výkonu v podstate ani nepotrebujem. Aj keď natankujem 98 oktánový benzín, rozdiel nejako extrémne necítim = auto ide vždy rovnako / podobne dobre.
Mám známeho, ktorý tankuje do Fabie 1 (1,4 / 50 kW) 98-čku a vraj rozdiel je enormný (nechce zničiť motor benzínom E10 na Fabii za 1000€, tak tankuje N98 E5 :rolleyes:). Tak trochu mu neverím, ale možno u slabšieho auta je to pocitovo väčší rozdiel?
 
A s čím jsi konkrétně nespokojený? Ať ostatní mají představu, když už něco takového střelíš do éteru.
Navíc se dá se @shr3k domluvit i na individuálním přístupu, kdy ti SW poladí přesně podle tvých představ. Namátkou si vybavuji třeba @no_hits který s ním řešil specifické požadavky pro své použití vozu.
Auto od něj mám upravený zhruba rok a předtím na emisích žádný problém, ale teď by to ani náhodou neprošlo( musel jsem tam pár stovek navíc nechat). Směs brutálně bohatá. Chápu že při plném plynu a plně otevřené klapce je lamda přes 1.1 než kolik je v serii, ale nemělo by to tak být pořád. Jen pro info teď jsem dával novou koncovku (utler sport nebo jak se to jmenuje :grinning:) a do týdne ty nerez koncovky úplně černé, možná snad horší než na mém 25 let starém tdi :joy:. Proto bych rád něco kde to pojede a nezníčí to katy a nezalepí celý motor.
 
Hm, mám 2 roky, možná déle úpravu od shreka na své G165 a před měsícem jsem byl na STK s emisemi a naprosto v pohodě, bez chyb a vše v normě. Asi záleží co do toho tankuješ a co tam kdo lil před tebou. Případně jak to servisuješ. Třeba ti umírá lambda sonda kdo ví.. Jinak si to neumím vysvětlit.
 
Hm, mám 2 roky, možná déle úpravu od shreka na své G165 a před měsícem jsem byl na STK s emisemi a naprosto v pohodě, bez chyb a vše v normě. Asi záleží co do toho tankuješ a co tam kdo lil před tebou. Případně jak to servisuješ. Třeba ti umírá lambda sonda kdo ví.. Jinak si to neumím vysvětlit.
Tankuji 95 + vif a myslím že zrovna lamda buď proste funguje nebo nefunguje (když tak mě opravte).
 
Tiež som s úpravou od shr3ka pred mesiacom prešiel cez STK bez najmenšieho problému (6 rokov cca 64 000 km). Dokonca pani pri okienku sa pýtala, či nepredávam auto. KTO by predal také skvelé auto? Čím by som ho nahradil? ;)
 
Ahoj, na M3 BN něco rezonuje (plech o plech dle poslechu) z poza podvozku či motoru a to jen při studeném startu (pár vteřin) či určitých otáčkách na dvojku. Jen se ptám, pač možná někdo už řešil a rovnou mě nasměruje. Předpokládám, že to může být jen uvolněný plech kolem katalyzátoru nebo něco podobného. Asi se s kamarádem domluvím, aby si lehl pod auto při studeném startu a pokusil se identifikovat původ té rezonance.
 
Nemůže to dělat ten krycí plech svodů v motorovém prostoru? Zkus na něho poklepat,jestli není uvolněný.
 
Ahoj, na M3 BN něco rezonuje (plech o plech dle poslechu) z poza podvozku či motoru a to jen při studeném startu (pár vteřin) či určitých otáčkách na dvojku. Jen se ptám, pač možná někdo už řešil a rovnou mě nasměruje. Předpokládám, že to může být jen uvolněný plech kolem katalyzátoru nebo něco podobného. Asi se s kamarádem domluvím, aby si lehl pod auto při studeném startu a pokusil se identifikovat původ té rezonance.
Mně to začalo tenhle týden taky, je to ale při volnoběhu a naopak s ohřátým motorem. Zní to jak napůl rozmontovanej nafťák.
 
Tohle není můj případ. U mě to zní skutečně pár vteřin po startu jakože se o sebe dotknou dva plechy. Banalita. To tvoje zní více nemocne

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tiež som s úpravou od shr3ka pred mesiacom prešiel cez STK bez najmenšieho problému (6 rokov cca 64 000 km). Dokonca pani pri okienku sa pýtala, či nepredávam auto. KTO by predal také skvelé auto? Čím by som ho nahradil? ;)
Mám taky úpravu od shr3ka asi 2 roky, tankuji jen 100 oktan, motor tišší a líp jede, na emisích žádný problém, na STK jsem byl měsíc zpátky a dokonce mi na emisích technik začal sám od sebe vyprávět jak mám nízký hodnoty uhlovodíků, když mi to ukazoval přeskakovalo na hodnotě 6-7, prý 9 z 10 aut se nevejde do 100. Takže za mě spokojenost max.

Odesláno z mého RMX3241 pomocí Tapatalk
 
Tohle přestaňte řešit. Je to blbost jednotlivce a těžko k tomu něco dodat. Nikdo jiný to takhle nevnímá. Já jsem rád jako vy ostatní že takového borce tady máme. Sám mám ukazkove STK a to mám stage 1 už přes 2 roky.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak už som nový majiteľ BMka no všimol som si jeden problém ktorý som počas prehlaidky pred kúpou nejako nezaregistroval.
Pri hudbe obcas prave dvere / repro obcas tak chrasti/hrkoce v ňom niečo? Neviem to popísať ale deje sa to len pri hudbe a jej basovej zložky.
Vo výbave je Bose audio ak to pomôže.

Stretol sa s tým niekto?
 
To robí aj na mojej BN z roku 2017. Rozobrať dvere, vyplniť priestor na to určeným materiálom by malo pomôcť. Buď doma na kolene, alebo dať firme spraviť.

Odoslané z SM-A515F pomocou Tapatalku
 
Může to být i rozlepená membrána.Něco podobného nedávno řešil @MAN ,jestli se nepletu.
 
Může to být i rozlepená membrána.Něco podobného nedávno řešil @MAN ,jestli se nepletu.
Už jsem něco podobného řešil v předních dveřích na BM 2015, rezavý reprák a odlepená membrána, rezavé jsem natřel a membránu přilepil a je už rok klid, dělal jsem prve pravé dveře a asi za půl roku levé.

Odesláno z mého RMX3241 pomocí Tapatalk
 
Vďaka to by mohlo byť ono lebo to fakt v basoch hra ako chrčatko z činy.
Čím si to lepil? Na silikón či sekundové lepidlo?
 
ok cez vikend sa na to pozriem.
Ešte som sa chcel spýtať ak si niekto dával nástrek podvozku proti hrdze, robia to aj v autorizaku ? koľko to cca vyjde?
 
Pokud je to Bose tak:

Info ohledně nástřiků například zde:
 
Back
Top