• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Já s tebou souhlasím za dobrou M3 BN Attraction ( to mi stačí ta výbava ) jsem ochoten dát 350K max 400K. ;)
Jinak stále nikdo nekoupil tuhle BP https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/203685846 :joy:
No na tom něco bude pač za ty peníze je to skvělé i s tím najezdem ale cena je více než podezřelá. Já raději kupují z těch dražších nabídek co tu většina odsuzuje pač je to většinou záruka fakt pěkného kousku s vysokou péčí.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Podle mě se všichni boji těch kilometru. Ale za mě raději tohle za 4 roky než 50 za 8 let.
Ale Češi raději auta do 100tis km🤷🏼‍♂️
 
@Mantaman461
Tohle nemůžeš myslet vážně. Srovnávat auto s 300+ vs s 50 je mimo, nezlob se na mě. Samozřejmě rozumím tomu co jsi tím chtěl říct a v mnoha případech to je správnej pohled na věc, ale tady jsi mírně přestřelil už :-)
Můžu to doložit z praxe, že obecně je to blbost, to paušalizování. Kupoval jsem v roce 2020 auto, které mělo tehdy necelých 80 tisíc a bylo staré 23 let. Dnes má necelých 110 tisíc, je denně v provozu (kolem komína, sem tam i nějaký výlet a sraz) a je v naprosto skvělé kondici a naprosto spolehlivé (bez jediného problému, pouze běžná údržba).
Jiné auto, kupované v roce 2012 s taky cca 80 tisíci, v té době staré 17 let, dnes 105 tisíc a 29 let. Pořád jen běžný drobný servis + teď pomalu přichází čas sanovat lišku, která začíná na spodku kousat trochu. Uznávám, tohle je loženka, takže to není srovnatelný s autem pro denní ježdění, ale dokládá to, že malej nájezd není nic špatnýho, stejně jako nemusí nic špatnýho znamenat i vyšší a i relativně vysokej nájezd. Rozhodující je vždy jak se kdo o auto staral, jak se k němu choval a čím si prošlo.
 
Naprostý souhlas. Moje M3 má už přes 6 let (2018) a najeto sotva 53t km z důvodu že v rodině dle situace využívám hned tři vozy a to auto je v perfektním stavu po stránce údržby i zachovalosti a především že jsem pacient v péči o auto. Pokud má auto najeto velkou porci km, řekněme 200t km tak i sebelepší péče nezaručí už běžnou výměnu mnoha dílů opotřebením. Sám raději koukám a kupují auta co mají vyšší cenu na úkor nízkého stavu km vůči roku výroby. Tím nemyslím absurditu že kupuji auto z výrobou 1970 a najezdem 5t km.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Proč bych to nemyslel vážně? Jasne ze jo
Ono to těch 300 nenajelo asi kolem komína. Takže to budou dálniční km a ty budou rozhodne lepší než ty kolem komína. A hlavně při te porci to určitě mělo min 2x ročně servis.
A lepší si koupit auto co jezdili než co většinou stalo
 
A hlavně při te porci to určitě mělo min 2x ročně servis.

Tak tohle je spíše na provozovateli auta než na porci km. O to hůře pokud to najezdil někdo kdo na údržbu kašlal a i tací se najdou u nového auta. To je prostě vždy loterie..



Samsung S22 256GB Tapatalk
 
@Mantaman461 Nejprve jsi mluvil o tom, jak mají češi rádi auta pod 100 tisíc, ale teď jakobys nevěděl, že Češi (a samozřejmě nejen oni) mají taky rádi šetření nákladů a nebojí se huntovat věc, o které vědí, že za nějaký čas půjde z domu. Nejednou jsem viděl na vlastní oči nepochopitelné chování k autům, hlavně služebním, ale i soukromým, kde docházelo k naprosto absurdnímu přejíždění oleje a totální neúdržbě. Znám i mnoho šílených případů, kdy se jako zhovadilec choval (i autorizovaný) servis. Prostě, nebyl bych takový optimista, i když jak už jsem napsal, rozumím té argumentaci s dlouhými trasami.

A jestli správně počítám, při rozumné výměně oleje, za mě každých 15 tisíc, by auto za 300 tisíc najetých za 4 roky muselo navštívit servis jen kvůli výměnám 5x každý rok, nikoliv 2x...
 
Poslední úprava:
Tak mi na 5. dverich (HB), praskla ta sprcka, co kryje tlacitko otevirani dveri. Uz jste to nekdo resil/menil?
 
Nejsnazší asi koupit tu lištu celou z vrakace?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mam ted na nejakou dobu pujcenou M6 v nafte. Musim rici, ze jak jsem i premyslel, ze bych z rozmaru M3 povysil na M6 tak to uz ani omylem. Tezkotonazni tank. Uz se mi styska po te ladne, obratne, ridicsky vyladene, vonave a tiche BN....
 
A co je to za ročník.? Ty máš každopádně dodatečne odhlučnění což dělá taky hodně. Jezdil jsem staré i nové M6. Už to nemá takové koule jako M3 ale zase tam u mě vede ta praktičnost na dovolené nebo když vezu kolo.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak zrovna u verze kombi kterou do budoucna zvažuji je asi zbytečné se ptát. V M3 po sklopení sedadel me kolo 29 a XL rám ani náhodou a musím sundat přední pevnou osu. U kombi po sklopení kolo nacpu celé jako prd. To je pro mě značné usnadnění.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Kdyby to tak bylo, tak se neptam. Zrovna dnes jsem to testoval. A svého 29" FS (vel. L, 80 cm riditka, 160 zdvihy) jsem do M6 kombi nedostal ani boha, musel jsem sundat přední kolo stejně, jako u M3 HB.

A znacne usnadneni? Dnes ma vetsina kol pevne osy. Sundat/nandat to predni kolo je zalezitost tak 1-2 minut navic?
 
Tak já se nebavím o čase sundání předního kola ale pohodlí to ani nedělat. Ale tvé tvrzení mě překvapilo a budu muset někdy sám zkusit. Většina kombi dokázala mé kolo pojmout jako celek ačkoli často na chlup a že by to mazda nezvládla? Mám tedy klasické XC se zdvihem 100mm.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Netuší někdo nebo jestli někdo už neřešil? Tam co je přední kamera u zrcátka čelního skla už mám okno zevnitř špinavé a chtělo by jej vyčistit. Dá se tam nějak dostat respektive snadno sundat ten černý kryt co kameru zakrývá?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Poslední úprava:
Kryt kamery/senzorů se jen rozpůlí do stran rukou.
Kamera sama o sobě je nalepená.
 
Aha. Ale pokud ten kryt půjde rozpulit jak píšeš tak se snad dostanu na sklo před kamerou abych jej očistil?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Podle mě se tam nedostaneš, protože jak píše Max6, kamera je nalepená na sklu = nemáš šanci očistit sklo, které je v kotaktu s kamerou.
 
Back
Top