vsimol som si to prvykrat cca pri 2500km, dovtedy som jazdil najma po dialnici..usek, kym som vysiel na dialnicu, nebol moc vhodny na simulaciu jazdy, pri ktorej by sa to mohlo prejavit.. u mna je to vnimatelne cca od 40 km/h, ale od 60 do 79 je to o nieco vyraznejsie.. ako som pisal, bol sa na tom previezt aj servisak mazdy..skonstatoval, ze to je citelne a nie je standard, aby to takto vibrovalo, ale ze oficialne to uznat na reklamaciu nemoze, pokial nedostame od importera info, co s tym maju robit.. ako bolo pisane v prispevku vyssie, porovnanie by urcite nebolo na skodu, u jedneho auta by to bolo mozno viac, u ineho menej citelne, subjektivne by to taktiez kazdy vnimal inak.. podstatne ale je, ze sa vobec vedie diskusia, ci take auto, ako mazda 6, auto za 36 tis €, vlajkova lod auomibilky trasie a vibruje menej alebo viac a ci je to ok, ze to senzitivny clovek vnima viac.. je to nezvladnute, tak ako nezvladli sklapanie, resp. nevyklopenie sa zrkadiel, vibrujucu kapotu, krutiace sa brzdove kotuce, (sused uz pri 14 tis reklamoval), ulozenie hornych tlmicov, (ne)mazanie valcov pri vypinani valcov v cx5, problemy s vackami pri diesli.. oficialne mazda tieto problemy nikdy nepriznala,(okrem vacky a aj to az po masivnych reklamaciach).. problem nie je to, ze sa to stalo, ale ich reakcia a "ochota" dat veci do poriadku.. ked sa to prihodi 2,3, 5-im, majitelom, moze to byt statisticka chyba, ale ak sa to deje tolkym ludom,( btw aj na nemeckych forach mazdy sa to riesi), tak uz je to systemova zalezitost a treba k tomu tak pristupit, pokial si chcu udrzat zakaznika.. za mna mozem povedat, ze dalsie auto uz mazda nebude, napriek vsetkym pozitivam, ktore nepopieratelne ma..