@MichalT Zajímavé, já mám totiž podobné vnímání po té, co jsem 3-4 nádrže prolil Vervou 100. Do té doby jsem tam lil jen standardní 95ku, teď už cca 4-5 nádrž zmíněnou Vervu 100 a uznávám, je to o něco lepší. Ty vibrace jako by nebyli už tak výrazné a přijde mi, že ty skutečně výrazné a vyloženě rušivé vibrace se nyní dostaví v užším spektru otáček. A mi přijde, že stačí mnohem méně přidat plyn, aby to zmizelo, jako by se ty deaktivované dva válce zapojili už o něco dříve, než před tím. Z počátku jsem si myslel, jestli mi při poslední návštěvě servisu (to jak to projížděl technik z Mazdy a jak mi pak auto vrátili s tím, že je to normální - viz můj dřívější příspěvek) neupdatli SW, ale údajně se na autě vůbec nic nedělalo! Tak nevím, ale posledních cca 2k km mi přijde, že je to o něco málo lepší. Bude to myslím mix všeho, tedy toho, jak provedli dvakrát vycentrování uložení motoru, další zajetí motoru (takže si to možná ještě trochu "sedlo"), teď ten lepší benzín no a v neposlední řadě určitě i to, že si na to vlastně už i zvykám... A možná už z toho blbu...
Každopádně já nyní zvažuji, co dál. Uvítám proto jakékoliv zkušenosti vás všech ostatních, kteří toto řeší a to jak se s tím perou vaši dealeři a servisy. Podle všeho jsem s tím ale zatím nejdál...
No a zkušenost
@tommas mě až vyděsila. To jsme tady v Čechách na tom ještě docela dobře. Já si na přístup mého servisu nemohu stěžovat (už jsem tady popisoval). Dost by mě zajímala třeba další zkušenost
@PavelM6 , ten to už také řešil přímo v servisu a tomu již stejně jako mě provedli kontrolu zavěšení motoru. Má to nějaké pokračování?