- 6 514
Potvrzuji, borci v Antwerp Car Processing Center (http://www.automotivelogisticsmagazine.com/news/a-classic-move-for-mazda) se s tím nijak nepářou...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jak jsem kdysi řekl, tak se stalo. Odkaz na návod k CX-5 je nefunkční.Dobrý argument do doby, než to někdo u MMCZ smaže nebo jen přesune.
Ahoj, já po letech sehnal garáž právě dnes (v centru Zlína to je to něco jako malý zázrak) a mám to úplně stejně - pokud zapomenu sklopit zrcátka, tak při dalším parkování už mi překážet nebudouDiky, super tak to do garaze zajedu jenom se zklop. zrcatkama . To jsem na to prisel brzo
To je jen mýtus rozšiřovaný těmi, kdo jezdili donedávna ve (namátkou) čtyřkovém golfu v pastelové modré z 90. let, kdy se laky ředily zásadně toluenem, plechy nebyly tak přesně lisované, takže mají hodně velkou vrstvu na broušení a leštění (a ani to není pravda, máti měla donedávna Polo '95 a zvětralou pastelovku na tom bylo možné lehce probrousit). Bombu od kamenu od protijedoucího auta nezastaví sebevětší vrstva, ani kdyby to byla prášková barva slinutá při 200 stupních a ne vodou ředitelný lak, který se sušil při 80.Dnes jsem se pojal auto umýt ať ho můžu zítra navoskovat a jejhle na dveřích u řidiče dva pozdravy od nějakého vedleparkovatele u Kauflandu a na zadních dveřích na straně řídiče dvě ďubky od kamínků až na plech. To čumím. Barva teda měká jak sviňa.
který odpovídá přesně moderní době a u libovolného auta
Měl jsem nedávno půjčenou novou Corsu 1.4 v pěkné šedo-fialové metalíze a před rokem novou Astru 1.4 Turbo v bílé a ještě před rokem novou Corsu 1.4 v tmavě šedé metalíze, vše z půjčoven (Guadeloupe, Tenerife, Edinburgh). Nová auta, samý škrábanec, kapoty od kamenů. Vše najeto do 15000 km - a teď si dělej empirické výzkumy. Nový Superb III z Kvasin má tak tenký lak na kapotě, že je pod silnou zářivkou vidět, jak je flekatý od robota. A jak dopadne Golf 7 po přípravě na prodej? Takto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=292&t=306389 ...Musím s tebou nesouhlasit. Manželka má rok a půl starý Opel Meriva, za tu dobu naběháno 28 000km. Není na něm ani ťupička a to je to vlastně nákupní taška. Já ho drobet škrábnul kolem a nádherně se to rozleštilo k plechu jsem se ani náhodou nedostal. Já mám mazdu 3 dny a 4x ďubanec na plech to je skóre 3 ke 4 , tak to teda nic moc.
S nazorem na Superb souhlasím, je na tom stejně špatně jako mazda. Každopádně nevím, kde a jak jezdila auta z půjčoven. Ale náš Opel se pohyboval po stejných silnicích a místech jako Mazda (jenom o pár tisíc kilometrů déle). Obě auta mi stojí u baráku a bohužel pro mě je na tom mazda zaručeně s lakem hůř.Nový Superb III
Tak je rozdíl mezi 9 let starým autem a autem z roku 2015. O dveře starých GG/GY se dá taky opírat. Je třeba uvažovat, v jakém roce byla ta auta konstruována a jaké musela plnit nároky z hlediska bezpečnosti i ekologie. Staré dobré časy jsou dávno za námi.Shr3k: no veru aj ja som dost sklamana z nedostatocnej antikoroznej ochrany podvozku a tiez kvality laku, ak to porovnavam s mojou ex astrou h, ktora mala cez 200tis. nabehanych. Nemozem sa opriet o dvere, lebo by zostala preliacina.