• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Aha tak tento digitálny model som ešte nevidel, ja som chcel klasický typ ešte, pripadalo mi to čitateľnejšie a aj tak nakoniec v 95% času pozerám na HUD. :)

Ale aj na tom displeji, ktorý tam mám mi chýba možnosť vybrať si kombináciu údajov na zobrazenie.. Toto spolu s ďalšími softwarovými vecami v Hirošime trošku odflákli..
 
Škoda, že tam nejsou 2 nádrže, když tám máme 2 palivoměry :D Každopádně ten napravo od tachometru jde vypnout, ale zase bohužel zmizí další informace!
Mě když se rozsvítí hladové oko - tak se objeví na prostředním velkém display, že je třeba tankovat a mám dojem, že to píplo.
A toto se objeví pak po každém nastartování, dokud se nedotankuje. Když to ukazuje dojezd 0 km = že je tam 8l v nádrži.

Je fakt, že udělali sice nový pěkný barevný manuál, ale je tam oproti předchozím půlka věcí :cool:IMG_20190401_125708.jpg
Docela by mě zajímalo, co znamená to nastavení "okolní osvětlení" - viz. foto?
 
@Freys Ještě jde případně (alespoň tedy u 6ky) nastavit tento typ zobrazení. Obsahuje také všechny informace a příjde mi přehlednější.

Jinak okolní osvětlení myslím znamená, kdy se Ti rozsvítí světla v automatickém režimu. Jestli musí být opravdu tma, k přepnutí z denního svícení nebo naopak stačí podjet dálniční nadjezd a už ti světla svítí. Jen ten český překlad je v některých částech systému pěkně hloupý.

20190409_075310.jpg
 
Nemuzu rict, ze bych treba v anglictine z toho byl nejak extra chytrejsi. Take nikdy nemuzu domyslet, co je maximalni a minimalni hodnota, zda to bude svitit pri malem pritmi mebo az pri velke tme.
 
To jsme na tom stejně, naštěstí, teď se mi to podařilo nastavit tak, že pod nadjezdy nesvítím, ale za začínajícího šera a podobně to auto přepne cca. tak jak bych to přepínal já. Ale jestli je to nastaveno na skoro jasné a nebo skoro tma po paměti taky říct nedokážu.:D
 
@Freys Ještě jde případně (alespoň tedy u 6ky) nastavit tento typ zobrazení. Obsahuje také všechny informace a příjde mi přehlednější.

Jinak okolní osvětlení myslím znamená, kdy se Ti rozsvítí světla v automatickém režimu. Jestli musí být opravdu tma, k přepnutí z denního svícení nebo naopak stačí podjet dálniční nadjezd a už ti světla svítí. Jen ten český překlad je v některých částech systému pěkně hloupý.

Zobrazit přílohu 21814

Jojo to nastavení dle Tvojí fotky také používám - akorát jsem pro sginfo chtěl zmínit možnost, že ten druhý palivoměr jde odstranit úplně, ale za cenu, že se ztratí jíné informace.

Díky za snahu, ale to Okolní osvětlení zůstává nezodpovězené (tak kdyby někdo náhodou věděl ;)), neboť to automatické rozsvěcení bude spíše ta nižší možnost Automatické zapínání světlometů (viz. foto) IMG_20190409_192641.jpg
 
Zdravím všechny,
také se přidám do diskuze. Já sem stále nedošel na to, jak se nastavuje "rozptýlené světlo v interiéru". Také mě zajímá, zda by nějak nešlo vypnout pípání když vystoupím z nastartovaného auta a klíče mám v kase.
 
@Freys Aha, tak to jsem popletl no.;) Každopádně pak mne tedy napadá ambientní osvětlení prostoru pro nohy a odkládacích prostor ve dveřích? Vím, že i toto můžu někde nastavovat. Pokud budeš stát někde ve tmě, tak by to mělo být znatelné nejspíše hned po změně nastavení.
 
@Freys Aha, tak to jsem popletl no.;) Každopádně pak mne tedy napadá ambientní osvětlení prostoru pro nohy a odkládacích prostor ve dveřích? Vím, že i toto můžu někde nastavovat. Pokud budeš stát někde ve tmě, tak by to mělo být znatelné nejspíše hned po změně nastavení.

Díky tommas super trefa :) Konečně tajuplné označení odhaleno - Okolní osvětlení = u Mazdy intenzita ambietního osvětlení. Tak to by mě jen tak nenapadlo, neboť ani prodejce neměl potuchy, že tam ambientní osvětlení je:D A je fakt, že to bylo nastavený z výroby na tu nejnižší level, takže jsem si toho všimnul až náhodou v garáži, ale v zasnuté :D
 
Rad bych se zeptal, jestli je normalni, ze se mi jeste nikdy za cca 10 dnu nepodarilo aktivovat i-stop. Vim, ze vetsina resi opak a nechava si to deaktivovat, ale ja bych naopak obcas pri dlouhym stani na semaforech i-stop vyuzil, ale porad mi to pise NOT READY. V navodu je spousta podminek a moc chytrej z toho nejsem. Prikladam foto - vzdycky mi sviti modre bud ikonka motoru nebo klimatizace nebo oboji.
Diky

IMG-2121.JPG
 
To co svítí je připraveno, tedy na fotce není motor a baterka připravena na i-Stop. Pokud se ti rozsvítí motor a A/C, pak bych tipoval, že baterka není dostatečně nabita.
 
Aha, diky, no a to ze teda nikdy neni dostatecne nabita baterka, to je u novyho auta normalni? Kdyz teda s autem jezdim aspon obden, i kdyz teda jen tak 30-50 km?
 
Tiež som mal taký stav, prvých asi 2000km ani raz nebol pripravený, nakoniec v servise vymenili štartovacie tlačítko, tým sa to opravilo, nedávno to @shr3k zase deaktivoval, za čo som veľmi vďačný.

V servise hovorili že i-stop sa deaktivuje ako prvý pri viacerých závadách v elektrike.
 
Dobrý den,
tak jak se postupně seznamuji s vozem CX-5 2.5 r2019, tak mám další prosbu o vysvětlení...
Momentálně mi jde o funkčnost režimu "sport" při přepnutí do manuálního režimu:
1. nesleduji žádný rozdíl (vyšší citlivost na plyn, rychlejší zátah...) v režimu "sport"
2. čekal jsem, že např. když například na 4 šlápnu i v manuálním režimu na plyn až na podlahu, že se podřadí i v manuálním režimu (je to tak psané i v návodu), ale neděje se tak (ani v režimu "sport", natož v normálním režimu)
Díky za zprávy
sg
 
Pokud vím, tak manuální režim u automatiky, je manuální i směrem dolů, čili žádné automatické podřazování. Režim "sport" by měl mít lepší (rychlejší) reakce, ale je možný,že to nebude postřehnutelný :), možná lepší reakce při rozjezdech.
 
Tak režim sport hlavně drží déle zařazený nižší rychlostní stupeň, takže motor pak reaguje pohotověji na přidání plynu díky snazšímu převodu (vyšší převodový stupeň zařadí dejme tomu o 1000 otáček výše než normálně). Na nic jiného to nemá vliv. Manuální režim řadí směrem dolů jen pokud klesne rychlost tak, že by s daným rychlostním stupněm již nebyla jízda možná. Při zrychlování se manuální režim zastaví na omezovači, směrem nahoru řadí jen když se prošlápne plyn až na spínač (kickdown).
 
Fakt to pri manualnim rezimu prerazuje nahoru? Toho jsem si u sebe nevsiml (i s kickdownem).
 
toto mám v manuálu u manuálního režimu
upload_2019-4-18_11-55-20.png
upload_2019-4-18_11-56-15.png
podotýkám, že jsem stále v kapitole manuálního režimu řazení
upload_2019-4-18_11-59-17.png

toto se mi zdá také divné, když jsem v manuálním režimu
upload_2019-4-18_11-58-10.png
 
Ad ta dvojka - nektery stary automaty ji mely na volici primo; Manualni mod by pri poklesu otacek moc nizko asi nakonec zaradil nizsi stupen, pak by blokace na dvojku "at se deje, co se deje" davala kvuli tomu snehu a podobne smysl.
 
Back
Top