• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Ale ani to sa mi veľmi nezdá ...žeby poisťovňa niečo hradila to mi príde ako zľavova akcia u exekútora :D:D:D:D
 
Prozradí mi někdo fígl, jak zajistit dno v kufru, aby zůstalo zvednuté, když chci např, vyndat dojezdovku, kompresor atd.??? Nemyslím překlopit jen tu první část, ale celé dno
 
Prozradí mi někdo fígl, jak zajistit dno v kufru, aby zůstalo zvednuté, když chci např, vyndat dojezdovku, kompresor atd.?? Nemyslím překlopit jen tu první část, ale celé dno
Asi len poprosiť niekoho aby to podržal :D:D:D
 
Jaaaaaj chlapci ..toto nie je premiovka za 60-80.000 ale mazda a za tie prachy myslím že je tam toho dosť ..:D:D:D
 
Tohle je prostě Mazda. Na jednu stranu věci, které by jste za tu cenu nečekali, k tomu premiový interiér ale potom člověk zjistí, že v Japonsku zapomněli na věci, které mají auta za třetinové ceny. Ať už tenhle provázek s háčkem ( 6ka myslím pořád má) nebo ty chybějící průměrné rychlosti u spotřeby nebo tlaky pneu u auta, které je vybavené TPMS a mohl bych pokračovat dále. Myslím, že si ale nakonec každý majitel zvykne.:D
 
neřešil jste někdo problém se zadním stěračem ? I po výměně za nový blbě stírá
 
Dobrý deň chcem sa opýtať mam Mazdu CX5 AWD 2O12 a ked je nastartovaná nedá sa mi otvorit kufor viete mi poradit co s tým stale musim vypnut motor aby som otvoril kufor. Mam ju tyzden a predtem som mal skody a vw
 
Stačí zatáhnout ruční a nestát na brzdě (je to ochrana proti vykradení na semaforu).
 
Dobrý deň chcem sa opýtať mam Mazdu CX5 AWD 2O12 a ked je nastartovaná nedá sa mi otvorit kufor viete mi poradit co s tým stale musim vypnut motor aby som otvoril kufor. Mam ju tyzden a predtem som mal skody a vw

Nejde ti otevřít zvenčí, nebo zevnitř auta? Že nejde otevřít zvenčí, to bych pochopil jako ochranu proti vykradení (třeba při stání na křižovatce).
Ale že nejde otevřít ani tlačítkem zevnitř auta, to mi taky dokáže zvýšit tlak :) Musím nejdřív odemknout dveře řidiče a až pak jde kufr otevřít...
Typická situace - rozjedu se -> auto se samo zamkne -> někam přijedu, zastavím -> zmáčknu v interiéru tlačítko na otevření kufru - jen 3x zapípá, ale neotevře se, dokud neodemknu celé auto, nebo minimálně dveře u řidiče :mad: (takže když dojedeme na místo, vyleze spolujezdec a jde si vzít věci z kufru, tak má smůlu - kufr se neotevře).
Schválně zkusím trik s ruční brzdou... ale fakt bych prostě čekal, že tlačítko v interiéru prostě bude fungovat za každé situace :rolleyes:
 
Ono hlavně ještě KE 2012 nemá el. otevírání vrat, tudíž ani tlačítko vevnitř :)
 
Mně tohle řešní s ručkou na Mazdách vyhovuje, jinak bych se v Praze (a leckde jinde) bál. Mají to už delší dobu.
 
Tak já si nějak nemůžu objasnit tu podmínku zatažení ruční brzdy. Asi jsem stará škola, ale já na semaforu vždy tu ruční zatáhnu ( jsem lenivej stát na brzdě). Pochopil bych automatické zamčení stejně jako dveře při rozjezdu a odemčení tlačítkem.
 
S tou ručkou to funguje - před chvíli vyzkoušeno. Zařadit "P", nohu z brzdy a "zatáhnout" ručku. Pak jde kufr otevřít (elektricky).
Pokud jedno z toho není splněno, nelze otevřít (leda by řidič otevřel dveře).
 
Back
Top