Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Dá se to překódovat, že jdou otevřít i bez toho...velmi pekne dakujem v mojom pripade treba dat do parking, samozrejme yatiahnuta rucna a noha z brzdy preč a vtedy sa daju otvorit
Včerejší "výlet". Liberec - Jičín - Pardubice - Chrudim a zase zpátky. Něco přes 300km, z toho cca 60km dálnice, 40km město a zbytek okresky a cesty-necesty. Pořád ještě syrový motor (a na zimních Nokianech) - a o to víc mě spotřeba 6.9l příjemné překvapila
Zobrazit přílohu 25113
Nemáš Shr3ku nějaký seznam věcí, co lze na CX-5 všechno dokódovat/překódovat? Pár věcí by si zasloužilo poladitDá se to překódovat, že jdou otevřít i bez toho...
Ano stava, uz jsem to tu parkrat psal, byla to jedna z prvnich veci, kterou jsem zaznamenal, kdyz jsem presedl z 6ky do CX-5ky. Behem prvni delsi nocni jizdy s automatickymi svetly na me bliklo vice aut, nez za cely rok s predchozi 6kou Podle meho nazoru to muze byt vyskou auta, potazmo svetel, pak mi k tomu i nekdo tady psal, ze CX-5ka ma pry mene LED segmentu/diod, takze to by pak mohlo zpusobovat mene citlive sivani jednotlivych segmentu. Kazdopadne rozdil oproti 6ce tu jednoznacne je, byt nevim presne, v cem to vezi...Jak začala brzká tma, setkávám se u naší CX5 Challenge se základními LED světlomety s problémem, že na mě ostatní řidiči dost blikají, že je oslňuju. Při jedné jízdě, kdy jela manželka za mnou, jsem tomu musel dát za pravdu — nastavení výšky světlometů je zcela hraniční, stačí mírné zhoupnutí nebo zatáčka, aby zvedající se kužel vpravo "zasáhnul" auto naproti, a hned to dost nepříjemně oslní. S letošním modelem s posíleným výkonem LED a ostřikovači je ten problém možná ještě větší, síla těch světlometů je značná, však jsem si to po koupi z hlediska řidiče také dost chválil. Počítám, že nastavení výšky už je pouze někde v počítači, když to má self-levelling mechanismus.
Nepozorujete někdo stejný problém? Je možné, že tovární kalibrace je mimo? Nebo je to pouze rozvorem, měkkostí tlumičů a výškou světlometů? (Tzn. nevyhnutelné)