• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Dodrý deň . Som tu nový po zakúpení Mazda CX 5 2018 118kw AWD automat som našiel toto fórum kde budem tráviť svoj voľný čas získavaním poznatkov a ak sa podelím čo mám nové ja . Neviem či sa to riešilo ale je možnosť pridať respektíve sfunkčniť niektoré funkcie ktoré sú ohľadom stupňa výbavy zablokované ja som to riešil cez jedného pána z Moskvy ktorý mi to aktivoval na diaľku cez forscan samozrejme za finančný obnos ale není to také strašné len neviem či to tu môžem zverejniť myslím cenu.Ináč je to preklad cez google.
- Asistenčný systém jazdného pruhu + výstražný systém pred vybočením z jazdného pruhu (LDWS a LKA) - systém na automatické monitorovanie jazdného pruhu vozidla s upozornením na opustenie jazdného pruhu a návrat návrat na volant a návrat do jazdného pruhu;
- High Beam Control (HBC) - automatické zapínanie stretávacích / diaľkových svetlometov v závislosti od prítomnosti prichádzajúcej premávky alebo zmien stavu vozovky;
- SCBS-R - automatický systém núdzového brzdenia bez účasti vodiča pri cúvaní;
- Výstraha pozornosti vodiča (DAA) - systém automatického monitorovania a varovania pred únavou vodiča;
- LIM - rýchlostný limit.
 
Mám otázku, nevím, kam s ní, zkusím ji šoupnout sem... Nevíte někdo, co všechno se vyresetuje při odpojení baterie? Dnes mi montovali tažné, takže byla určitě vypojená baterka, zjistil jsem to, když jsem si po převzetí auta po nasednutí chtěl nastavit sedačku (nechápu, na co si servisní technik potřebuje posunovat sedačku...) a zjistil jsem, že obě paměti jsou prázdné. Hned jsem si pak všimnul, že je vynulované Ačkové i Bčkové TRIP měřidlo (vzdálenost + spotřeba). Ještě jsem zaznamenal, že se komplet vyresetovalo nastavení audia, ale například nastavení všech těch bezpečnostních asistentů je nezměnilo. Docela by mě zajímalo, jak tohle funguje. Víte někdo?
 
Po odpojení baterie ti nepůjde ani dojezd oken. TRIP měřidlo se vynuluje i při přehrání softu
 
Když jsme u toho krytu zespod haubny -může dojít k jeho poškození i běžným provozem? Nebo jen hlodavci? Pač me teda nenapadá co by ho mohlo jinak poškodit. Ale najeto mam 5,5 tis. a ta vata je dost rozcupovaná... Dolíval jsem teď vodu do ostřikovačů a úplně se toho lekl. Takže asi leda svině kousavý, co?
Ano "svině kousavý". Právě teď mám ten samý problém.
 
Mne ešte pred rokom rozhrýzli aj to gumové tesnenie pod stieračmi a nechali zablatené stopy na kryte motora.. Našťastie káble to prežili.

Za tesnenie chceli v Mazde pár tisíc (už neviem presne) takže ho mám stále s asi 5cm prerušením..
 
Čauves Lidi. Mám jen takokovy dotaz. Mám novou CX5, kupoval jsme ji novou. Mám ji dva roky a zajímalo by mě, jestli máte u 2.0 i 121kw. pod přední haupnou tu výplň, odhlučnění, izolaci. Já otevřu a mám tam jen plech. Říkal jsem si, tak je benzínová Mazda, tak jsem myslel, že ji tam Japončíci nedáváj, ale včera jsem řídil 3 válce i30 a tam izolace byla.
Také ji mám. Vpředu je přicvaknuta plastovými "patentkami" (velikost hlavičky cca 3 cm). Pokud tam izolace byla, kuna ten plast nesežrala.
 
To EÚ nikdy nedovolí... Jedine ak budú vedieť vykazovať spotrebu 2,1 alebo to kvôli emisiám bude stáť 1,5-2 mil kč, čo už by bola dobrá kúpa len pre skalných fanúšikov značky.

Aj súčasný motor 2,5T by bol jasná voľba a vidíme, že ho tu nevidíme :(
 
Videl som tam hodnotu 600Nm ...to je už iná káva
 
Jako nováček úvodem zdravím všechny členy. V únoru jsem se po třech letech rozloučil se svým dieselovým dvojkovým superbem (s chipem 150 kW a 405 Nm), což byl můj a první a myslím i poslední diesel na který však budu vzpomínat jenom v dobrém. Vzhledem ke způsobu využití (většinou město a krátké jízdy "kolem komína") jsem se rozhodnul pro návratu k benzínu. V minulosti jsem vlastnil dvě Mondea s klasickým atmosférickým dvoulitrem a vzhledem k jejich absolutní spolehlivosti jsem se rozhodl hledat stejnou techniku, což je však v současné době prakticky vyloučené. Jedinou alternativou byla Mazda. Dalším přáním bylo vyšší auto a také automat na který jsem si zvyknul a plně mi vyhovuje. Vše tedy směřovalo k CX 5 a v hledáčku nakonec zůstala nabízená předváděčka (1.600 km) z Mazda Jihlava, která byla v provozu od 11/2019 v motorizaci 2.5 143 kW AWD automat ve výbavě Revolution v té krásné červené barvě. Prostě nádherné auto s technikou kterou jsem chtěl. Když jsem po nějakém čase našel toto mazďácké fórum a přečetl si značnou část příspěvků, tak mě to úvodní nadšení malinko přešlo, jelikož musím potvrdit, že všechny negativní zkušenosti zde uváděné jsou jednoduše pravdivé. Vše začalo úzkou sedačkou u řidiče, kterou nemáte při zkušební jízdě šanci vnímat, neuvěřitelně měkkým lakem (což jsem eliminoval zabalením větší částí auto do folie), smradem z motorového prostoru při delší jízdě do kopce (což snad časem přejde) a v nejbližší době budu řešit otázku střešních podélníků a následný výběr příčníků pro montáž rakve a dalších nosičů. Proti tomu však stojí nádherné auto se skvělými jízdními vlastnostmi a především pořádným motorem s líbezným zvukem. Snad poslední "seznamovací" detail který bych potřeboval dořešit je vypnutí i-stopu. Poprosil bych tedy shr3ka o pomoc. VIN samozřejmě zašlu a do Prahy bych si k Tobě dle dohody zajel (lahvinku červeného určitě nezapomenu). Omlouvám se, že jsem byl delší, ale berte to jako vstupní info.
 
Uzka sedacka je subjektivni, mne (173cm, stihly) i manzelce naopak prijde moc siroka a bez silnejsiho bocniho vedeni. Lak je stejny jako na jinych autech, mame 10 tis km, obyc bilou, zatim prakticky bez jediny "tupky", ale samozrejme nejaky lehounky kruhy z pravidelneho myti uz jsou patrne - stejne jako na vsech mych predchozich Mazdach, Mondeu rodicu, Berlingu tchyne, Ford Tourneo tchana. Moje stara 626 mela asi lak odolnejsi, aspon mi to tak prislo, ale to je rozdil 21 let a zrejme jeste nebyly ty pojistovnami proklinane vodou reditelne laky. Smrad z motoru uvnitr necitim, pouze po velmi ostre jizde (ted myslim treba 15 km po rychle okresce tempem 130 - 180 km/h) je trochu citit venku kolem auta, to na kazdy moji Mazde, nejspis nastrik podvozku voskem.

Preju mnoho hezkych a bezpecne ujetych kilometru, pro me je CX5 naopak autem, od ktereho jsem nemel velka ocekavani, a ktera nakonec hodne prekonalo :)
 
ahoj @Cabernet . moje cesta k CX-5 byla dost podobná s tou tvojí, i ty důvody proč zvolit po létech s naftou benzín atd.
Za mě po půl roce můžu říct, že CX-5 je skvělé auto se zbytečnými pihami na kráse. Není prostě dokonalá (a přitom by stačilo málo), ale je fakt dobrá.
Vzpomínaná sedačka je subjektivní, ale s mými 103kg a 184cm je prostě malá (což bych pochopil, kdyby ta sedačka nebyla menší než v běžných, o třídu menších autech). Prostě podobnou sedačku jako dávají do CX-5 jsem za posledních 10 let v žádném jiném autě nezažil (bez ohledu na jeho kategorii nebo stáří).
A následuje kostrbatý a pomalý infotainment (třeba vybereš skladbu z USB, vrátíš se zpátky do seznamu, a začínáš od znova - Mazda si aktuálně přehrávanou skladbu prostě nepamatuje a stejné je to s výběrem rádia atd.).
U benzínu tomu nepomáhá ani poměrně malá nádrž (po městě budeš jezdit za 9-10l / 100km).
Suma sumárum - super auto s pár (z mého pohledu zbytečnými) mouchami.
 
Díky za reakci. Já mám "jenom" 95 kg a 178 cm, ale přesto je prostě malá. Na druhém autě v rodině jímž je Suzuki Vitara je sedadlo úplně v poho. Jinak jsem si prvních 2 000 km užil a věřím, že tak bude i nadále. S tou vyšší spotřebou jsem komfortní, jelikož tomu u tohoto objemu motoru a velikosti auta nemůže být jinak. U fordů to bylo obdobné, ale ta spolehlivost je cennější.
 
J, spotřeba je úplně v klidu, jen ta nádrž by mohla být větší... Tankuje se prostě každých 500km.
 
Dnes ma čakalo toto
8131C9F3-8CCC-4F9C-B2DA-A62C240B209F.jpeg
priznávam prvá reakcia smiech potom keď po umyti my ostalo toto
6B9BAE21-0154-4799-A4B8-8FF74D32734D.jpeg
sorry zle sa to fotí ma smiech prešiel..skúsil som všetko ..odstraňovač asfaltu všetko :mad::mad: jediná možnosť je prelestenie celej prednej kapoty :mad::mad:
 
Back
Top