Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
ELM327 BT + Car Scanner + DashCommand = spokojenost. Ten dashcommand je skvělý. Ukazuje to reálně přístrojovku včetně Nm,kW, dá se udělat test zrychlení přímo z dat ECU a GPS = pohoda. Jsem to párkrát zkusil a katalog říká 0-100 10,3s já napotřetí 10,7 4°C G165 FWD 6man. Takže jo sedí to kdyby bylo tepleji a ještě jsem to víc nacvičil tak pohodka. Nechtěl jsem ji trápit už. Dají se stáhnout různé přístrojovky z různých aut a ukazuje to. Je to príma.Dá se koupit nějaký interface k PC aby člověk třeba vyčetl tlak v pneumatikách nebo jiná data o jízdě která bych si potom třeba vyzualizoval do grafů a svých virtuálních budíků? Tj něco co nečte jen chybové kódy ale i ta ostatní data o autě a v reálném čase je ukazuje. Jsem programátor rád si něco napíšu v LabVIEW, ale potřebuju ty data nějak dostat do počítače. Poradíte?
a zdroj informace?Tak je to tady, nová CX-5 už lze objednat pouze s benzíny! Opravdu diesely nikdo nechtěl??
Kotouče, u kterých musíš obrábět milimetríky, jsou na vyhození. Lepší je obrobit (případně koupit nové v aftermarketu, když jsou originály moc drahé - vše podle hodinové sazby servisu), než na nich nechat vyhřáté a přilepené destičky a pak poslouchat zákazníka, že mu to škube volantem.tak kotúče budú potom o nejaký milimetrík tenšie a vtedy sa predsa len skôr prehrejú...môj názor