• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

Ale vis jak, nekdo ta nova musi kupovat, aby meli co kupovat ti, co chteji rocni vuz :D. Jinak v pohode, jak jsem rikal, jak je komu libo ;].
 
Ja som vybral z práve vyrábaných kusov bez možnosti zmeny konfigurácie a bral som z predajne po 7 týždňoch. Doma je 5 dní, už oledkovaná, olepená nerezom, založené hliník. pedále :):):)
Spotreba zatiaľ 8,7 :finger:
 
Ja som vybral z práve vyrábaných kusov bez možnosti zmeny konfigurácie a bral som z predajne po 7 týždňoch. Doma je 5 dní, už oledkovaná, olepená nerezom, založené hliník. pedále :):):)
Spotreba zatiaľ 8,7 :finger:
Ale nedal sis tam tu plastovou imitaci šusplechu na přední a zadní nárazník, že ne? :D Předpokládám, že ten nerez = to co jsi ukazoval z Aliexpresu.
 
Je to ten čínsky nerez :D. Uchytené skrutakmi do naskrutkovaných hmoždín do nárazníka, vzadu 6x, vpredu 3x + 2 vruty. Sadlo to OK zo spodnej strany som to musel ale vypodložiť pásmi gumy. Uvidíme čo s tým spraví 1. zima o_O Z aliexpressu je aj nakladacia hrana, nástupné prahy, pedále, LED ... Len vaňu do kufra som dal gumenú Boot-liner z SK shopu ;)
 
Už jsem se lekl, ten plastik originál je hrozný kýč...
 
Ja som vybral z práve vyrábaných kusov bez možnosti zmeny konfigurácie a bral som z predajne po 7 týždňoch. Doma je 5 dní, už oledkovaná, olepená nerezom, založené hliník. pedále :):):)
Spotreba zatiaľ 8,7 :finger:

Tak ať to slouží ! :)
 
Nazdar Mazďáci,

mam dotaz. Co si myslíte, že je účinnější ochrana auta. Alarm nebo zámek převodovky. Máte nějaké doporučení? Prozatím jsem u Mazdy nechal pouze vyleptat VIN do oken, ale nejspíš by to chtělo ještě něco :blackalien:. Původně jsem tam chtěl dát originál alarm od Mazdy, ale tam mě ukecali na leptání skel........:). Tak teď nevím jestli to tam mám nechat nechat tak nebo ještě dodělat alarm, či pak dodělat zámek převodovky.
 
U auta, ktere ma bezklicovy vstup a startovani tlacitkem mi zamek radici paky prisel docela sranda. Tovarni alarm mi rozmlouvali i v autosalonu. Takze ja pocitam s VIN na okna, pojisteni s GAPem a telematickou jednotkou.
 
U auta, ktere ma bezklicovy vstup a startovani tlacitkem mi zamek radici paky prisel docela sranda. Tovarni alarm mi rozmlouvali i v autosalonu. Takze ja pocitam s VIN na okna, pojisteni s GAPem a telematickou jednotkou.
Bezklíčkový vstup = otevřené auto, tak bych řešil zámek řazení (defend / medvěd) aby se zvýšila pravděpodobnost, že se někdo raději povozí s vedlejším autem bez mechanického řešení ale za to s pískovanými ozdobami na skle Netvrdím, že se mechanické zabezpečení nedá překonat, ale může odradit. Jestli se někdo auto rozhodne ukrást, ukradne ho. Pokud se pak někdo chce s autem shledat, může zvýšit naději nějakým pískováním (cena nových skel zas není tak dramatická aby to byl pro lapky problém vyměnit nebo rozebrat na ND) nebo nějakou GPS (třeba Jablotron) případně službou typu Sherlog. Taky stojí za úvahu bezpečnostní matky na kola, najít své auto stát na špalcích asi nikdo nechce.

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
 
Ja jsem tim bezklicovym resenim nekomentoval bezpecnost, nybrz to, ze to pak poztraci uplne smysl, kdyz musim klicem jit odemykat radici paku. Pak je mi to, ze nemusim vytahovat klice z batohu kvuli odemknuti auta nebo nastartovani v podstate uplne k nicemu, kdyz musim vytahovat klice kvuli jinemu zamku. Ale to at si pro sve pohodli kazdy zvazi sam.
 
Ja som mal alarm od dealera gratis :), kúpil som bezp. matice na kolesá a zaplatil GAP na 5 rokov

Zabehol som CX5 na dovolenke v Taliansku 3400 km za 9 dní (dal som tam aj 2 foto)
pozitívne dojmy výrazne prevládajú ;), ale napíšem všetko kým si to pamätám

+
design IN/OUT, farba
priestor v aute
výborný výhľad , veľké zrkadlá
sedačky - komfort, el. polohovanie + bedr opierka (čierna koža mierne horúca a potí sa)
na prekvapenie spotreba 8,0 (aj keď diaľnice len tempomat 130 a veľa obmedzení na 100, nejaké okresky s kopcami mesto minimum )
podvozok -19ky výrazne cítiť na nekvalitnom povrchu - talianske a naše rozbité cesty s priečnymi nerovnosťami
riadenie -presnosť + odozva
odhlučnenie - solídne, nad 120 už výraznejší aerodynamický hluk + pneumatiky v závislosti od povrchu
adaptívny tempomat
lane assist (ale zapínam ho len na rovných širokých úsekoch diaľnice, na úzkych a zákrutách môže byť nepríjemný)
parkovacie senzory + cúvacia kamera
výkon motora na plný plyn
bezkľúčový vstup (len pozor musí byť vypnuté aj audio!!! inak sa auto nezamkne)

+/- LED -svetlá -stratávačky celkom OK, diaľkové plný výkon OK ale algoritmus automatického prepínania zvláštny - prepne do diaľkových a 2s ešte dolaďuje smer svietenia, kým svieti kam má. Najhoršie je, ak dobre nevidíša pohybom páčky plné diaľkové nezapneš !!!! (ak je poloha ovládanie svetiel na AUTO)
Infotainment -
Zvuk od BOSE som čakal som viac - lepší zvuk, korekcie T,B pre každý zdroj samostatne ....
Rádio - príjem FM nekvalitný, neprelaďuje sám vysielače, tlačítko na volante neposúva medzi stanicami so silným signálom,
DAB.. netestované,
USB a iPOD ovládanie výborné
Navigácia vcelku nesklamala ani nenadchla - Sygic a Google maps to nie je, v Taliansku aj Rakúsku nie celkom nové mapy - chýbajúce kruh objazdy, obchvaty, zlé údaje obmedzenia rýchlostí, Slovenská jazyková mutácia hovorí radové číslovky - odbočte na cestu S14 - S "štrnásty", ale zabudovaná je na komfort neporovnateľne lepšia

-
pružnosť a krúťak motora - zrejme sa to ešte bude zlepšovať, alebo si zvyknem (resp viac tlačiť na plyn pedál :D) - na 2,5 l som čakal viac (do kopca na diaľnici na 130 podraďuje do 5 občas do 4). neviem si predstaviť čo robí 2,0
(porovnávam s Oplom Astra ST 1.4T benzín 103kW 200Nm tiež 1500kg)
kultúra radenia AT pri rozbiehaní? hrám sa s manuálnym režimom nechám to na AT a potom doradím manuálne na 5 a 6 - rozbiehania, stúpania so zákrutami, vrcholy stúpania na diaľnici
nejde ovládať okná DO
veľkosť nádrže - po dojazde 45 km sa rozsvieti oranž ledka a natankujem len 47,3 l ?
cez volant nevidieť tlačítka vľavo na ovládanie Lane Assist (sú vysunuté doľava k volantu - v rámci šetrenia asi len použili celý blok z pravostranného riadenia)
stredová opierka - ja si zvykám, spolujazdec si nezvykne lebo ju nemá
odkladacie priestory - ten vľavo pri volante je načo?
vzadu nie sú výduchy klímy, nie je je zásuvka 12V (ale kábel v poho dočiahne zo stredovej opierky)
neoznamuje minutú kvapalinu ostrekovača
 
Poslední úprava:
Tak ted drobet zacinam litovat, ze jsem si priplacel za Revolution:(
 
@markpp Tak pak nám reportuj, jak se bude měnit chování motoru po zajetí ;)
Já dnes měl možnost projet se v 2,5l 6ce a letí to perfektně :cool:

Jinak většina mínusů koukám se táhne už několik generací dozadu. Takže si budu zvyknout ještě na ty nové mínusy, jako je DO oken, jinak na vše jsou mazďáci zvyklí :)
 
No ja mel pred tim par toyota cars a manzelka ma ted opel meriva cosmo 2014 (mimochodem spokojenost). Ted jenom koukam, na co vsechno si budu muset zvyknout :(
 
No nebuď smutný, možno som len príliš náročný. Ale kúpil som top model Mazdy za 33500€ tak musím porovnávať.
 
Poslední úprava:
Nevyplatilo se koupit to auto u nas v CR? Nebo je to prepocet? Protoze kdyz jsem ja koukal, jak vypadaji ceny v zemich okolo nas, tak vsude to bylo drazsi. Pravda ale je, ze nemam predstavu, co to prakticky znamena privezt si auto ze zahranici.
 
Mas pravdu, mel jsem meeting s prodejci v Belgii, Nizozemsku, i Nemecku. Pri porovnani cen i ze Slovenskem jsou ceny v CR nejnizsi a to 1000 az 6000 €. NL je kazdopadne nejdrazsi :( Kdyz mi rekli cenu tak jsem se uprimne zasmal :)
 
Tak jsem se dnes rano prošlel s hafanem ulicí a zase nám tady přibudla další CX5 .....to už je třetí, a zase FWD. Tak to tady nejspíš budu s AWD za místního exota :confused: abych nemusel to AWD sundat ze zadních dveří :)
 
MY 2015 - Funguje vám hlasové ovládanie handsfree BT a MZD Connect? Ja keď stalčím tlačítko na volante napíš len Hlasové ovládanie nie je podporované :confused:o_O:(
 
Back
Top