Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Podle katalogu náhradních dílů máš (VIN který jsi dodal) obyčejný svody, který stojí nějakých cca 25000Kč. Svody vybavený GPF mají a) jiný OEM kód b) stojí cca 45000Kč.Díky moc - dá se to nějak ověřit? Jinak než na zvedáku
Co jsem tak slyšel u GPF neprobíhá klasická (vypaluje se tedy neustále díky vyšší teplotě splodin) regenerace jako u DPF kde vždy jednou za čas zaplne vypalování (naskočí kontrolka) - nicméně má ten GPF nějakou kontrolku taky třeba pro případ selhání? Nikdy jsem si žádné nevšiml.
Bylo tedy řečeno, vozy od roku 2020 - pokud mám dle COC výrobu 20. 10. 2020 jak je možné, že nemám GPF (né, že by mi chyběl naopak pokud tam opravdu není, udělal jsi mi velkou radost).
Není to tedy celé nakonec tak, že GPF mají až 3 BP značené jako: ,,E-Skyaktiv G" ....? oproti klasickým ,,Skyaktiv G"
Vidím to tak, že si autíčko bude moci dopřát Ravenol SSO 0W-30 nebo nějakou podobnou verzi. Ale rád bych to měl potvrzené na 100% - ta formulace - ,,podle VIN by jsi ,,MĚL" mít bez GPF" ve mne prostě stále bude hlodat
Musel bys zřejmě sundat kryt svodů. Tam je pak vidět GPF mezi pletencem někdeAha no tak to je naopak ještě lepší informace. Sky-X mě nechytl. Jen tedy proč je ten kompresní poměr menší? Já už si dal dotaz na Mazdu CZ ale čekám, že mi zas neodpoví jako po koupi kdy jsem něco chtěl (uz nevím) ale nikdy mi nikdo neodpověděl.
Hm.... zas teoreticky když z motoru jde málo ,,bordelu" a jsou tam vyšší teploty, nemůže to fungovat tak, že by se to prostě jen tak nějak ,,samo" jak jsi teď psal?
Kdybych ti dal fotku z motorového prostoru tak ti asi moc nepomůže vid?
Tady mám právě fotku těch dražších svodů (po listopadu 2020) a ani tam není náznak ničeho, nebo jsem prostě slepej:Musel bys zřejmě sundat kryt svodů. Tam je pak vidět GPF mezi pletencem někde
Aha To je tedy záhadička. Mě by zajímalo jak je to s čistotou těch koncovek výfukových, co jsme tu nedávno řešili. Dneska mi tam skočilo 50k km a zase jsem to kontroloval. Pořád čistý uvnitř jako nový a to mám právě ty bez GPFkový svody. Ale nechci vám moc skákat do tématu Co se oleje týče, tak už jsem tam měl: Originál, Castrol 0w30, Ravenol SSO, Eurol 5w30 a nějak moc nepozoruju, že by to na "začouzení" mělo nějakej vliv. Po poslední výměně při garančce jsem si řekl, že měnit dvakrát do roka olej a furt to nějak hrotit je fakt zbytečný. Jezdím často krátký trasy, pak když už tak zase hodně dlouhý, po zahřátí tomu dávám dosti a oleje neubude ani kapka. Jediný teda co, bylo dvakrát to klepání hydroštelů v zimě.Tady mám právě fotku těch dražších svodů (po listopadu 2020) a ani tam není náznak ničeho:
A to si myslím že je nejdůležitější. Aby byl motor klidný, tichý a aby to ten olej nežralo pokud je motor v pořádku.Aha To je tedy záhadička. Mě by zajímalo jak je to s čistotou těch koncovek výfukových, co jsme tu nedávno řešili. Dneska mi tam skočilo 50k km a zase jsem to kontroloval. Pořád čistý uvnitř jako nový a to mám právě ty bez GPFkový svody. Ale nechci vám moc skákat do tématu Co se oleje týče, tak už jsem tam měl: Originál, Castrol 0w30, Ravenol SSO, Eurol 5w30 a nějak moc nepozoruju, že by to na "začouzení" mělo nějakej vliv. Po poslední výměně při garančce jsem si řekl, že měnit dvakrát do roka olej a furt to nějak hrotit je fakt zbytečný. Jezdím často krátký trasy, pak když už tak zase hodně dlouhý, po zahřátí tomu dávám dosti a oleje neubude ani kapka. Jediný teda co, bylo dvakrát to klepání hydroštelů v zimě.
Ty koncovky - neposoudím tedy nakolik je mám čisté či nikoliv - můj pocit je že je to OK.Aha To je tedy záhadička. Mě by zajímalo jak je to s čistotou těch koncovek výfukových, co jsme tu nedávno řešili. Dneska mi tam skočilo 50k km a zase jsem to kontroloval. Pořád čistý uvnitř jako nový a to mám právě ty bez GPFkový svody. Ale nechci vám moc skákat do tématu Co se oleje týče, tak už jsem tam měl: Originál, Castrol 0w30, Ravenol SSO, Eurol 5w30 a nějak moc nepozoruju, že by to na "začouzení" mělo nějakej vliv. Po poslední výměně při garančce jsem si řekl, že měnit dvakrát do roka olej a furt to nějak hrotit je fakt zbytečný. Jezdím často krátký trasy, pak když už tak zase hodně dlouhý, po zahřátí tomu dávám dosti a oleje neubude ani kapka. Jediný teda co, bylo dvakrát to klepání hydroštelů v zimě.
Koncovky máš jak prase,ale výfuk je čistý.?To já mám koncovky ošetřené i detailerem,aby se na ně nechytal bordel.?Ty koncovky - neposoudím tedy nakolik je mám čisté či nikoliv - můj pocit je že je to OK.
Podotýkám, že jsem je od koupě nikdy nemyl jen jak se meje auto wapkou - naposledy cca 3 týdny zpět. Auto mám věcně zakydaný od bordelu z cest takže mohli by vypadat líp.
Foto s ubrouskem ukazuje co jsem vytřel z vnitřního okraje výfuku cca po 2/3 obvodu.
BP 2021 (v provozu)
Jezdí na 0W-20 API SP
Tankuju jen Vervu 100
Zobrazit přílohu 45717 Zobrazit přílohu 45718 Zobrazit přílohu 45719
Někde jsi psal že měla u nějakého oleje spotřebu, u toho sso je to buď a nebo. Vst by měla být jistotaPS jak jsi došel k tomu že BK žere olej?
To by mohlo být onoSSO 0W-30 se mi jeví jako fajn volba kterou nic nepokazím.
Spíš jsi mi ju sem cpal furt ty, tak jsem u BP s ní přivřel oko ale osobně bych to nevybral viz předchozí příspěvky.DXG 5W-30 kterou jsi mi předtím doporučoval.....
Buď SSO pro všechny nebo sso pro BPa DJ a pro BM a BK VSTSSO cca 1700,-
DXG cca 1300,-
Millers cca 2200,-
Ať vemu jakýkoliv zmiňovaný Ravenol tak usetrim.