Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
20x14x1,5mm...
Jo a nevěděl by někdo rozměr podložky pod výpustný šroub, popř. kde koupit ? Dík
Pema je OK, mají více eshopů (https://www.autodily-pema.cz, https://oleje-pema.cz) - vše AUTODÍLY PEMA s.r.o., IČO 27810593. Myslím, že jde o jednoho z největších a nejspolehlivějších prodejců v ČR. Běžně od nich oleje beru, tentokrát jsem vzal od https://www.sotaoil.cz/ (DXG 4+1 v době mého objednání v té akci jinde nebyl, teď už je na více shopech, včetně tebou uvedeného od PEMA, jen nepatrně dražší). U Ravenol lze ověřit pravost balení, tak je to riziko nižší, než Castrol a podobně.Co prodejce , dobrý ?
Ahoj. https://pemacz.cz/zbozi/motorovy-olej-ravenol-dxg-5w-30-4-1l_535081?gad=1 do BM 88KW ideální? Jezdím tak 25km z práce a do práceVolil bych mezi 5W-30 a 5W-40. Značku a typ je tak jako tak na tobě. I v posledních pár příspěvcích pár tipů najdeš, není nutné to celé pročítat. Osobně používám Ravenol DXG 5W-30, protože záruka (5W-30) jeho základem je PAO a jeho aditivace je "údajně" výborná. Olej neubývá, vypadá čistý i po 8k km od výměny (kdy jsem nyní kontroloval) a nic nezlobí (to ale snad nebude s žádným "normálním" olejem). Tebe už záruka netrápí, můžeš zvážit VST 5W-40, o kterém píše @no_hits. Pro kratší jízdy bude 5W-40 myslím vhodnější.
Zdarec,tak já mám taky funglovku CX5 120kW,po najetí 2000km jsem si sám vyměnil olej i filtr,vše koupeno v Ústecké Mazdě,0W20 jsem nahradil olejem 5W30 od Mazdy,protože auto je stále v záruce.Záruční servis ovšem už proběhne opět v Mazdě,pak mezitím další výměna mnou provedená atd atd.Po emailové konzultaci s MAZDA JAPAN mi bylo doporučeno,abych po dobu záruky použil předepsaný olej,dále že do oleje nemám přidávat aditiva,např.Ceratec atd,jelikož v případě reklamace se olej posílá na rozbor a to včetně paliva!A proto,že Sky G má vysoký kompresní poměr,tak měním olej po 8t km.Mám ještě dvě Mazdy a do nich po uplynutí záruky dávám Total Quartz Ineo 5W30 plus aditiva,jak jinak,než po řádném výplachu.Motory u obou aut běží bez problémů,všechny auta servisuji sám ve spolupráci s Mazda BEK ÚL .Ještě doplním,že bydlím vysoko v horách,kde teploty jsou i v létě nízké a 5W30 nikdy nezklamala,tento olej používám celoročně.Volil bych mezi 5W-30 a 5W-40. Značku a typ je tak jako tak na tobě. I v posledních pár příspěvcích pár tipů najdeš, není nutné to celé pročítat. Osobně používám Ravenol DXG 5W-30, protože záruka (5W-30) jeho základem je PAO a jeho aditivace je "údajně" výborná. Olej neubývá, vypadá čistý i po 8k km od výměny (kdy jsem nyní kontroloval) a nic nezlobí (to ale snad nebude s žádným "normálním" olejem). Tebe už záruka netrápí, můžeš zvážit VST 5W-40, o kterém píše @no_hits. Pro kratší jízdy bude 5W-40 myslím vhodnější.