KlikPet
rodinný člen KLANu
- 360
Určitě jsem nechtěl názvem tématu někoho iritovat, prostě jsem si jen všiml, že přesně takový název tu je u Mazdy 6, tak jsem chtěl jen zachovat stejné "názvosloví". Souhlasím s vámi a myslím, že jsem to psal někdy i u mého příspěvku, ano, tenhle motor není na spotřebu a pochybuji, že by si ho někdo vyloženě na spotřebu kupoval. Na druhou stranu mě prostě jen zajímalo, jakou kdo za jakých podmínek s tímto motorem může mít spotřebu, čistě kvůli nějakém rozsahu a asi i ze zvědavosti, která mi je tak trochu vlastní V neposlední řadě to můžou být i zajímavé informace pro někoho, kdo zvažuje nákup tohoto auta a alespoň trochu věc spotřeby rozmýšlí (což více či méně dělá stejně každý). Takže se nečilte, klidně dál piště své zkušenosti a klidně dál pište, že se s tím prostě za méně, než 8,5 litru prostě "normálně" jezdit nedá. Pokud je taková vaše zkušenost, tak o co jde...? Já například v posledních koronavirových týdnech, kdy nejezdím dálky a když už, tak pouze po městě nebo se to snažím vyloženě "provětrat", tak jsem aktuálně na nějakých 9,5 litrech. Jak už tady bylo párkrát řešeno, kdybych řešil v první řadě ekonomiku provozu, tak si tohle auto (bez ohledu na motor) nikdy nekoupím. Tohle auto má jiné přednosti…Presne ako píše vladas75, už samotný názov tejto témy ma irituje, na spotrebu s atmosferickým benzínom s AWD a s AT nebudem určite zámerne jazdiť, mám spotrebu 7,8 - 8 a to si myslím je v mojej konfigurácii v pohode, zvlášť keď občas motor denne aj vytočím tak, aby sa EGR či iné časti nezanášali zbytočne dusením motora...Dokonca či častejšie aj prepínam na ručné radenie, keď vidím že AT dlho dusí motor na nízkych otáčkach, napr. v meste neustále za každých okolností ihneď radí 6 stupeň, čo podľa zvuku motora sú príliš nízke otáčky a zvuk motora sa mi v meste nepáči...tak si dám ručne 5 či v niektorých situáciách ktoré ja predvídam tak kľudne aj 4 stupeň, auto ide v pohode, svižne a netrpí... Áno, pri predošlej CX-5 2,0 FWD s manuálom som jazdil bežne za 6,8 - 7, ale teraz do 8 považujem za optimum Ale chápem Laszlo, ak to iba skúsil pre zaujímavosť a ak ináč jazdí "normálne"...