- 1 385
Kdyby někoho zajímalo, tak specialisti na automatické převodovky ze servisu A.T.AutoServis (Hostivice - Praha/západ) mi nacenili výměnu (13l oleje, filtr, práce) na 9.840,- Kč vč. DPH. Je to o 1000 dražší než v APP Servis (viz výše).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tomu byste nevěřili, ale napsat to musím: podle servisu vadil gumový koberec, neoriginál Petex. Vyřízli kus kolem pedálu a “závada” je pryč. Pointa je v tom, že ten koberec tam byl sedm let bez problému...Ahoj, chtěl bych se poradit, jestli jste se setkali s tím, že by přestal pracovat "kick down" (automatické podřazování při panickém přidání plynu). Může to mít souvislost s nedávnou výměnou oleje? Jedná se o M6 GJ z roku 2013. Díky za reakce.
To je docela vtipný. Jenom ze zajímavosti, kolik si na tom vyvinul úsilí, popřípadě financí za diagnostiku aj.?Tomu byste nevěřili, ale napsat to musím: podle servisu vadil gumový koberec, neoriginál Petex. Vyřízli kus kolem pedálu a “závada” je pryč. Pointa je v tom, že ten koberec tam byl sedm let bez problému...![]()
Myslím, že mechoš byl docela šikula, nenechal se zmást mými úvahami... půl hodina práce, to jest Kč 475,- plus daň.To je docela vtipný. Jenom ze zajímavosti, kolik si na tom vyvinul úsilí, popřípadě financí za diagnostiku aj.?
A kolik si vzal peněz servis za zjištění závady příčinou gumového koberce?
Jsem jen zvědavý ???
Kolik má auto najeto, popř. byl měněn olej v AP?Zdravím všechny a obracím se na vás s dotazem(možná zbytečným). Již nějakou dobu pozoruji, že když vyjedu(z garáže) a po cca. 3km zastavím na křižovatce, tak pozoruji chvění celého auta. Mám tam D a auto hold, když dám N, tak chvění zmizí. Po ujetí cca. 10km se to již neprojevuje. Je mě jasné, že po ujetí 10km by mohlo být vše zahřáté(v létě) Jen mám pocit, že jsem to dříve nepozoroval, určitě ne tak citelné. Také jsem si všiml, že když nemám zapnutý AH a stojím na brzdě, tak motor má nižší otáčky, než s AH a v momentě kdy zapnu AH a pustím brzdu, tak se otáčky zvýší snad o150ot. Všiml si někdo takového chování. Předem dík za vaše postřehy.
a nestojíš ve svahu (stačí velmi mírný) bez zatažené ručky..?Když vyjedu z garáže a potom dávám D, tak to někdy tak kopne
Mám úplně stejný problém, včetně toho občasného kopnutí po nastartování při zařazení z P do D (a to stojím úplně na rovince, typicky v garáži). Dva roky stará CX-5ka se stejným motorem, nájezd cca 35k km, takže vlastně stále nové auto, že?Zdravím všechny a obracím se na vás s dotazem(možná zbytečným). Již nějakou dobu pozoruji, že když vyjedu(z garáže) a po cca. 3km zastavím na křižovatce, tak pozoruji chvění celého auta. Mám tam D a auto hold, když dám N, tak chvění zmizí. Po ujetí cca. 10km se to již neprojevuje. Je mě jasné, že po ujetí 10km by mohlo být vše zahřáté(v létě) Jen mám pocit, že jsem to dříve nepozoroval, určitě ne tak citelné. Také jsem si všiml, že když nemám zapnutý AH a stojím na brzdě, tak motor má nižší otáčky, než s AH a v momentě kdy zapnu AH a pustím brzdu, tak se otáčky zvýší snad o150ot. Všiml si někdo takového chování. Předem dík za vaše postřehy.
za půl roku jsem nenašel pozici za volantem, tak blbý sedačky jsem neměl ani v Dusteru, nakonec jsem vyměnil CX-5 za M6 a to je úplně jiný posezení, jedině teda sehnat sedačky z M6 a dát je do CX-5, jinak si za volantem dobře nesednešnavíc se mě v ní pořád blbě sedí za volantem
Po dvou letech, resp. po 30ti tisících km?IMHO zda to nemuzou byt vybehane silentbloky motoru z duvodu prepinani valcu
No nevím, nevím, tady se musím CX-5ky zastat a možná je to tady za ta léta poprvé, co s tebou nesouhlasím...tak mě napadá, jestli to kopnutí/bouchntí při rozjezdu není u automatové AWD CX-5 to samé, co u manuální AWD CX-5, kdy po rychlém povolení spojky na jedničku, zvlášť v tahu, se často ozve kopnutí a bouchnutí. Řeší se to na forech asi "odjakživa", objevilo se to po ujetí prvních pár tisíc km, a všude se všichni tváří, že je to "normální", resp. nedá se s tím nic dělat a neznamená to problém. Podle mě to bude nějaká vůle nebo setrvačnost v rozvodovce, nebo tak něco... nic jsem nikdy nevygooglil. Ale jestli ta samá věc nečiní takhle problém automatu, který se snaží "zapojit".
Holt je CX-5 levná malá hračka na bázi Mazdy 3. Proto jsem tu vždy psal, že výrazněji nad půl mil Kč bych za ní nedal... koupil jsem "nízkou" výbavu levně (680), a za takovou cenu zas konkurenci moc neměla, a vzhledem k tomu jsem s ní spokojený a uživatelskou mouchu nebo sedačky člověk spíš odpustí (funkčně vše funguje perfektně). Za mega v nejvyšší výbavě by mi vůbec smysl nedávala - malá, slabá, okoukaná... řídil jsem Takumi a Revo Top a prostě s tou cenovkou mě to neoslovilo, motorově hrozně hlučná v zátahu (víc než u 6), a sedačky jsou v kůži ještě horší, než v textilu... v tvrdší kůži teprv vynikne ten divný profil sedáku a horní části opěradla. Za 6 mi ten mega tak nepatřičný nepřijde, už protože to v konkurenci stejně drahých aut obstojí.
Ale nad prémiovkami nebásním, Mercedes dle všech, se kterými se bavím, stojí spolehlivostí a konkurencí za starou bačkoru, Volvo jakbysmet, BMW byly špatný vždycky (to je člověk rád za lupání), a Audi jakž takž, když se zrovna zadaří (trefí se dobrý motor, až několikátý rok výroby, vyšší model a nižší výbava)... tak moc nevím co jiného.