Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Povinná výbava každého mazdařeZobrazit přílohu 28356
Ahoj,
muzu se zeptat, jake chyby v pameti zavad jste meli ulozene? Mám nějakou dobu stejný problém, jen včera mi to už spadlo uplně do nouzaku a nepomuže ani vypnutí/zapnutí motoru a kontrolka motoru zustala rozsvícená.
Nízký tlak = malé turbo netlačí jak má a to tu bylo popsáno = upadnutý nýtek
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Z te predlonske svolavacky uz nemam...byl to smutny obrazek a nedalo se na to koukat ale vypadalo to velice podobne jako na fotkach co tady tenkrat nekdo resil ve stejne dobe. Kazdopadne behem pristiho tydne nejaky foto dodam..pokud bude cas a me se postesti byt pritomen oprave..popripade pokud mi to nafoti fotky opravar
Jo v Mazde jsem byl na svolavačce někdy v listopadu pred rokem a pul, bylo to z důvodu svolavací akce - výměny podložek pod vstřikovači, jejich dotažení a nějáky další věci...přesně už nevím, tenkrát jsem měl auto asi 3 měsíce - najeto 130 tis. Ukázalo se že je tam velkej problém s karbonem..dva vstřiky,čerpadlo, v sání nevím jak to vypadalo..to nikdo nějak neřešil. Oprava trvala víc jak týden. Tenkrát to vyšlo cca na 50 tis...naštěsí v rámci záruky..rozebírali jsme to tu v jednom z témat ..
AJ024 - Podtlakové čerpadlo, poškození vnitřních součástí, netěsné podložky pro 2.2 SKYACTIV-D (SH)
tenkát jsem byl ubezpečen že je nyní vše v pořádku (protože jsem myslel že se jedná o problémy s vačkami) a tato závada ( podpálené vstřiky a carbon v motoru) už se nebude opakovat..s tím že vačky ikdyž puvodní jso ok a zatím je měnit nemusím. No vypadáto že karbon se přestěhoval a není v motoru...je v sání :-(
mimo to ... po ruzných sbírání rozumu po kolegáčcích mechanicích je stejně i po vyčištění problém v tom, že motory dnesních konstrukcí si karbon ukládají kde všude a bohužel i přes svižnější ježdění se nemá jaksi jak čistit třeba sání a ventily, protože přes ně díky přímemu vstřikování neprochází nic co by je čistilo, stejně tak se tvoří karbon v oleji a zustava v kllikové skříni no a tak by se dalo pokračovat do nekonečna...prostě bohužel dnešní systém motoru a požadavku na emise toto všecko posílá do kytek téměř bez šance na nápravu. a to se nebavím o stupidním Egr ventilu...aspon ten kdyby sel odstavit..hned je o problém mín.
Regenerace mám +- kolem 200 km, záleží kdo, kde a jak jezdí...když jezdím víc okrsky a předjíždím...býva do 200, když jezdí manželka...dá i 250, ale pak samozřejmě zanáší motor..jezdí volně. No a když jezdím po dálnici dá se to natáhnout, protože na dálnici se mi vypaluje během ježdění při rychlosti 140 km v hodině tak něják jako by se zanášení nedělo, asi je vysoká teplota a tak se pálí přitom.
Regenerace probíhá tak často, protože auto moc kouří. Tedy zjistit proč kouří - EGR a pídit se dál.Aha, mě právě zajímá ta výměna podložek pod vstřikovači, protože to je to poslední na co se mi zbývá zaměřit u SH jsem o tom ještě moc nečetl, že by je někdo měnil preventivně, u starších motorů je to klasika. Moje regenerace totiž probíhají pravidelně od 120km do 140km a nemůžu na to přijít proč