• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

No konecne dobre zpravy...tak jste se preci jen dopatrali zavady...bomba..tak doufejme ze se tu budem potkavat uz jen u umyvani aut a dalsich fotek nasich aut v galerii :)
 
Akorát je pekelný, že ho nejdřív odrbou o desítku a až když se brání, tak to začne fungovat. Přitom najít vadnej vstřik by snad měli bejt schopný..
 
Jo obzvlast kdyz reknou ze se vse odviji od prvniho vstriku a pritom podle vseho to zkontrolovat nebylo az tak slozite..no neskutecne za ty patalie.
 
To je bohužel česká realita, zkusit co zákazník snese a až když se ozve, tak něco dořešit.
Ještě musím někde sehnat ten funkční vstřik a dokončit dílo.
Tak Mazdám zdar :)
 
no ja som sa dostal včera na rad v autorizaku v KE na čistenie sania. som ľahší o 300€, sanie vraj nebolo až tak strašne zanesené nato, že bolo najazdené 130t km (možno dobrá nafta a štýl jazdy). čo je však potešujúce zmizla hláška SCBS kt. som nevedel vymazať svojou diagnostikou( resp. sa stále objavila po naštartovaní). Pokúšali sa aj skontrolovať podložky pod vstremki , ale už sú podfúknuté a o týždeň idem na výmenu a zároveň na čistenie sacieho koša.
 
Zdar mazdaci. Vcera a dnes som absolvoval cistiacu kuru. Robil som to sam viacmenej podla navodov co som vycital aj tuna na fore. Vycistil som co sa dalo no problem nastal ked som chcel nastartovat. Nestartuje. Ked dlhsie postoji tak akoby aj chcelo tak trosku kychne ale potom len toci a toci. Az som vystavil baterku. Necham ju do zajtra nabijat a budem skusat nieco. Napada vas nejaka rada?
Vdaka.
 
Zdar mazdaci. Vcera a dnes som absolvoval cistiacu kuru. Robil som to sam viacmenej podla navodov co som vycital aj tuna na fore. Vycistil som co sa dalo no problem nastal ked som chcel nastartovat. Nestartuje. Ked dlhsie postoji tak akoby aj chcelo tak trosku kychne ale potom len toci a toci. Az som vystavil baterku. Necham ju do zajtra nabijat a budem skusat nieco. Napada vas nejaka rada?
Vdaka.
Rada je nasledující...pokud jsi měl ...odpojené a předpokládám sundaný palivové trubky s lištou ..tudíž naftu pryč...tenhle motor si ji sám nenatáhne, máš to zavzdušněný a je potřeba přivést naftu zpět do motoru...ne točením..to vyšťavý baterku...musíš ji tam napumpovat nebo natahnout a pak to chytne.
 
Rada je nasledující...pokud jsi měl ...odpojené a předpokládám sundaný palivové trubky s lištou ..tudíž naftu pryč...tenhle motor si ji sám nenatáhne, máš to zavzdušněný a je potřeba přivést naftu zpět do motoru...ne točením..to vyšťavý baterku...musíš ji tam napumpovat nebo natahnout a pak to chytne.
Rail som nemal odpojeny. Iba obidva EGR a sacie potrubie. Vsetko vycistene,vyskrabane. Umyte benzinom. Iba sacie kanaly v hlave som neumyval aby nesiel benzin s bordelom do valcov. Kanale som cistil sposobom vytahoval som bordel vselijakymi skrabkami von k sebe a mal som vysavac pri tom zapnuty aby to odsavalo. Ked som mal ako tak vyskrabane tak som dal do akuvrtacky taku kefku a este tou som prebehol v kanaloch. A opat povysaval.
Napada ma
1. Mohol som poskodit zhavice? Idu do sacieho kanala alebo az do priestoru spal.priestoru?
2. Mohol padnut nejaky bordel k ventilu a ostal medzi ventilom a sedlom a tym ten ventil netesni a nema kompresiu?
3. Je mozne tento skyactiv motor roztiahnut za druhym vozom?
 
když hledáš klíče a nevíš kam si je dal tak koukáš i do mikrovlnky :-(
Tak tomu nerozumím. A kam jinam bys chtěl dávat klíče než do mikrovlnky? Ta už má přece přirozené stínění svojí konstrukcí.
 
Tak som si nejak poradil. Striekli sme mu jemne pri startovani eter a chytlo. Pravdepodobne to bola nejaka necistota na prechode saci kanal - valec.

Uvidim ako sa to bude spravat po par jazdach. Dam info
 
jj..zrovna jsem ti chtěl napsat :) tak už je to vyřešené :) ...no pokud je vyčištěné sání měl by být na nějakou dobu klid
 
Ahoj,
takze po tom, co mi spadlo auto do nouzaku a rozsvicena kontrolka SCBS + motoru jsem byl na cisteni sani v autorizaku (psal jsem v tomhle vlaknu), cena celkem 21 000 Kč s DPH - byla v tom i vymena oleje (ted si rikam - nemel se ten olej vymenit az po ujeti urciteho poctu km po cisteni sani?). Po cca 2 tis km zrovna pri ceste na dovolenou do zahranici (coz jsem tedy radej v puli cesty vzdal) na dalnici pad do nouzaku, rozsviceno SCBS a i-stop, ale porad to melo vykon, tj. jelo to rychleji nez jen tech cca 70 km (bylo to linejsi, nesel kick), nefungovalo manualni razeni, jen AT a pri zastavovani to pri kazdem prerazeni vyrazne skubne. Cestou zpet se mi to stalo jeste 3x, jednou se i rozsvitil motor, ale po dalsim nastartovani to zhaslo. Ted s tim jezdim, SCBS uz se rozsvitilo cca 3x a co jsem vypozoroval, je to tehdy, kdyz jedu na tempomat a ten tempomat uz neudrzi tu rychlost (kdyz se to rozjede z kopce) a nebo kdyz na manual zaradim nizsi rychlost z kopce - tj. pri brzdeni motorem.

Jeste citim (hlavne) pri akceleraci takove brneni v pedalu a ve volantu... Porad jsem si rikal, ze je to nerovnosti vozovky, ale uz mi to prijde divny. Nejaky napad?

Jinak pri predchozim servisu vycisteno sani, EGR, klapky sani, vymena snimace tlaku sani, vymena podlozek vstrikovacu, korekce dodavky vstrikovacu.
 
ještě tu bývá poslední věc..čidlo tlaku DPF..to jen pro jistotu....ne že to musí být přičina...máš chybu jakou to vyhazuje?
 
Ahoj,
jak často vám auto vypaluje DPF filtr? Vyčistil jsem sání a očekával jsem, že se interval prodlouží, ale nic světoborného se nekonalo. Vypaluje to cca po 150 km. Mam najeto 120 tis. Není to čas na vyčištění DPF filtru nebo výměnu :-(?
 
Ahoj, mám vyčistěno, vymena vahadel, váčky, turba, ajn s tím spojené. Pozoruji regeneraci cca po 160km , výfuky mám čisté jak slovo Boží. Předchozí majitel nechal firmou čistit DPF cena kolem 4500,- mám najeto cca 145k.
 
Já za sebe ...regenerace sleduju snad nejvíc ze všeho co na autě je :) Mám OBD připojeno přes mobil a k tomu pravidelně mažu denní km po vypálení DPF abych viděl kdy se blíží další. Dnes se mi regenerace spouští obvykle kolem 175 km...ale hodně záleží kdo a kam jede..protože občas jezdí moje žena...ta to lehtá..takže regeneraci natáhne o par km...a pokud u toho jezdím já třeba pod plynem se stane že vyskočí i při 165km když ale do toho příjde nějáká cesta po dálnici ...myslím tím třeba i 30 km apod..pak se o to víc protáhne regenerace....to jsem schopen se dostat i k 230 - 240km...jediny co bohužel nevím jak to bylo dřív..jelikož muj motor a vlastně vše kolem neběželo před Shr3kovým upravením jak mělo..ale i tenkrat se dpf vypalovalo cca kolem 180-200 km..takže taky jsem čekal že se to o něco protáhne, ale neprotáhlo...a je na tom krásně vidět ten celý nesmysl s DPF, protože, mám ověřeno, že spotřeba bez regenerace je klidně o skoro pul litr až litr na 100 km menší než když dojde k regeneraci ...bez ní jsem schopen jezdit za 6,5 s regenerací jezdím přes 7 l...a to se nebavím, o tom, že jsem takovej blázen, že raději protáhnu jízdu a najedu zbytečně třeba o par km navíc jen aby se dokončila a nedošlo k vypnutí motoru a přerušení regenerace.
 
Já za sebe ...regenerace sleduju snad nejvíc ze všeho co na autě je :) Mám OBD připojeno přes mobil a k tomu pravidelně mažu denní km po vypálení DPF abych viděl kdy se blíží další. Dnes se mi regenerace spouští obvykle kolem 175 km...ale hodně záleží kdo a kam jede..protože občas jezdí moje žena...ta to lehtá..takže regeneraci natáhne o par km...a pokud u toho jezdím já třeba pod plynem se stane že vyskočí i při 165km když ale do toho příjde nějáká cesta po dálnici ...myslím tím třeba i 30 km apod..pak se o to víc protáhne regenerace....to jsem schopen se dostat i k 230 - 240km...jediny co bohužel nevím jak to bylo dřív..jelikož muj motor a vlastně vše kolem neběželo před Shr3kovým upravením jak mělo..ale i tenkrat se dpf vypalovalo cca kolem 180-200 km..takže taky jsem čekal že se to o něco protáhne, ale neprotáhlo...a je na tom krásně vidět ten celý nesmysl s DPF, protože, mám ověřeno, že spotřeba bez regenerace je klidně o skoro pul litr až litr na 100 km menší než když dojde k regeneraci ...bez ní jsem schopen jezdit za 6,5 s regenerací jezdím přes 7 l...a to se nebavím, o tom, že jsem takovej blázen, že raději protáhnu jízdu a najedu zbytečně třeba o par km navíc jen aby se dokončila a nedošlo k vypnutí motoru a přerušení regenerace.

Stejně to dělám i já , radši regeneraci dokončim. Spotřebu mám dlouhodobou 7,6
Trip B nenuluji a výpočet je z cca 6000km a letní dovolená najeto cca 2000 s karou mi tu spotřebu trochu rozhodla jinak to bylo kolem 6,9l/
 
Poslední úprava moderátorem:
Já mám najeto 194t a vypaluju při 230-250 . Sání jsem již čistili 2x. Na cukání mi pomohlo vyčištění čidla tlaku turba. Pokud vám to vypaluje tak brzy,zkusil bych vyčistit čidlo dpf.
 
Back
Top