Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Rada je nasledující...pokud jsi měl ...odpojené a předpokládám sundaný palivové trubky s lištou ..tudíž naftu pryč...tenhle motor si ji sám nenatáhne, máš to zavzdušněný a je potřeba přivést naftu zpět do motoru...ne točením..to vyšťavý baterku...musíš ji tam napumpovat nebo natahnout a pak to chytne.Zdar mazdaci. Vcera a dnes som absolvoval cistiacu kuru. Robil som to sam viacmenej podla navodov co som vycital aj tuna na fore. Vycistil som co sa dalo no problem nastal ked som chcel nastartovat. Nestartuje. Ked dlhsie postoji tak akoby aj chcelo tak trosku kychne ale potom len toci a toci. Az som vystavil baterku. Necham ju do zajtra nabijat a budem skusat nieco. Napada vas nejaka rada?
Vdaka.
Rail som nemal odpojeny. Iba obidva EGR a sacie potrubie. Vsetko vycistene,vyskrabane. Umyte benzinom. Iba sacie kanaly v hlave som neumyval aby nesiel benzin s bordelom do valcov. Kanale som cistil sposobom vytahoval som bordel vselijakymi skrabkami von k sebe a mal som vysavac pri tom zapnuty aby to odsavalo. Ked som mal ako tak vyskrabane tak som dal do akuvrtacky taku kefku a este tou som prebehol v kanaloch. A opat povysaval.Rada je nasledující...pokud jsi měl ...odpojené a předpokládám sundaný palivové trubky s lištou ..tudíž naftu pryč...tenhle motor si ji sám nenatáhne, máš to zavzdušněný a je potřeba přivést naftu zpět do motoru...ne točením..to vyšťavý baterku...musíš ji tam napumpovat nebo natahnout a pak to chytne.
Tak tomu nerozumím. A kam jinam bys chtěl dávat klíče než do mikrovlnky? Ta už má přece přirozené stínění svojí konstrukcí.když hledáš klíče a nevíš kam si je dal tak koukáš i do mikrovlnky :-(
No vlastne ja zapomel vzdycky je tam nakonec najduTak tomu nerozumím. A kam jinam bys chtěl dávat klíče než do mikrovlnky? Ta už má přece přirozené stínění svojí konstrukcí.
Já za sebe ...regenerace sleduju snad nejvíc ze všeho co na autě je Mám OBD připojeno přes mobil a k tomu pravidelně mažu denní km po vypálení DPF abych viděl kdy se blíží další. Dnes se mi regenerace spouští obvykle kolem 175 km...ale hodně záleží kdo a kam jede..protože občas jezdí moje žena...ta to lehtá..takže regeneraci natáhne o par km...a pokud u toho jezdím já třeba pod plynem se stane že vyskočí i při 165km když ale do toho příjde nějáká cesta po dálnici ...myslím tím třeba i 30 km apod..pak se o to víc protáhne regenerace....to jsem schopen se dostat i k 230 - 240km...jediny co bohužel nevím jak to bylo dřív..jelikož muj motor a vlastně vše kolem neběželo před Shr3kovým upravením jak mělo..ale i tenkrat se dpf vypalovalo cca kolem 180-200 km..takže taky jsem čekal že se to o něco protáhne, ale neprotáhlo...a je na tom krásně vidět ten celý nesmysl s DPF, protože, mám ověřeno, že spotřeba bez regenerace je klidně o skoro pul litr až litr na 100 km menší než když dojde k regeneraci ...bez ní jsem schopen jezdit za 6,5 s regenerací jezdím přes 7 l...a to se nebavím, o tom, že jsem takovej blázen, že raději protáhnu jízdu a najedu zbytečně třeba o par km navíc jen aby se dokončila a nedošlo k vypnutí motoru a přerušení regenerace.