Já jezdím dálky, takže po 100.000km automaticky. Nikdy jsem po tomto procesu neměl žádný problém s čidly či čímkoli jiným. Mezi první a druhou Mazdou jsem koupil Peugeot 508 po paní z Francie. Auto mělo jet 230 km/h a nejelo ani 170 km/h ani z 12% kopce. Nechal jsem takto v Katusicích u p. Tošovského dekarbonizovat- vyčistit auto a na jeho radu- 3 nádrže kvalitní naftu, jízda v manuálu (byl to A/T) ve vyšších otáčkách a auto povolilo. Olej byl černý jak bota po 500 km. Po 3 nádrži šel znovu ven. Potom auto jezdilo v Německu na dálnici přes 240 km/h dle GPS. Po dvou letech od prodeje mi od nových majitelů přišel děkovný mail. To potěší
a zároveň je to odpověď na otázku ixo252. Kdyby to škodilo, tak by to nedělali pravidelně na svých kamionech a že jich nemají málo... Co nevidět půjde manželčino DS4, jelikož jezdí většinou krátké tratě a má najeto 65.000km. Nikomu to nenutím, ani z toho nemám žádnou provizi
.