• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Ani jsem o tom neuvažoval. Vzhledem k chování auta a zde popisů a fotek co to dělá jiným jsem tento stav čekal. V tomto směru tedy žádné překvapení, a ani tedy negativní. Uvidím až to pojezdím, ale že mě to čeká jsem věděl, to jsem říkal už když jsi mi zaváděl čípek :D:D
 
Hlavní popis svých konečných peripetií napíšu v tématu vaček jelikož tím u mne bylo nejvíc zaděláno na problémy, ale i tady jen poznámka...motor je vyčištěn od karbonu..nejvíc ho bylo jednoznačně v sání...a taky odtud pocházel problém se škubáním, kolem vstřikovačů a vaček bylo vše čisté - ostatně aby ne když podložky byly vyměněny před dvěma lety (cca 70 tis km) a dole v motoru jsme sundali olejovou vanu a i tam nebyl problém kromě zachycených kousků z rozpadlé vačky - ale binec na sítku i celkově byl v normě.
Jinak pro všechny z okolí Přerova, Olomouce, a všech kdo chtějí řešit problém rozumnou cestou a ne nějakych nesmyslnych peněz a šíleností můžu nabídnout servis u kamaráda který mi kompletně pomohl a s mazdou už má nějaké ty zkušenosti. Stačí napsat PM.
 
No pánové, byl jsem to projet. A škub a svítím. Ale ani jsem to nemazal, stačilo znovu nastarotvat a zmizelo to. Jestli je to byl nějaký "dozvuk" po čištění, nevím. Najel jsem potom asi ještě 50 km, hodně na manuál abych to nutil být v otáčkách, řadil jsem až u červeného pole, dálnice 180 a nic. A jelo to pěkně :) Ale pokud by to zlobilo, budu konzultovat se Shr3kem vrácení na 129kw verzi... Nicméně, vyčištěno mám, v servisu neměli zadání na hledání nějaké chyby ale prostě to jen vyčistit. A to i podle nich už chtělo. Udělali tedy co měli.
PS přeptám se zítra, zda jim nevadí zveřejnit kontakt. Sice netuším, proč by mělo, autodílnu maj proto aby dělali na autech, ale pro můj klid duše..
 
.@alíkbalík...velmi pravděpodobně...než to bude padat častěji, máš chvilku na to si to domluvit u někoho kdo to udělá, nic tak strašného ..počítej den práce, a cena od 4-8 tis..zaleží kdo to bude dělat a jak moc to je zasviněné

.@AR1myslím že pokud ti to škublo i po čištění..a mělo by to být tím, že kromě jiného mohlo odejít do věčných lovišť i čidlo řízení průtoku vzduchu a nebo čidlo na okruhu DPF. Čísla jsme řešili někde zkraje příspěvků. Diagnostika ukáže kdyžtak které to je
 
Diagnostika ukázala U0442, teď jsem to načetl..
 
No pokud sem to dobře zjistil, tahle chyba je většinou vázána na špatný kontakt...řekl bych že ti někde bud nedocvakli konektor nebo má nějaky blbí kontakt
 
zkusil bych projít ty čidla co měli kvuli sání venku...a konektory k nim
 
Díky za tip na servis, jsem ze severu Čech a to je přeci jen blíže než na Moravu.....jsem zvědavej kdy mě to "dožene", mám najeto 103 tis. km a zase se mi to nechce rozdělávat jen tak, když zatím v pohodě....
 
Chlapy přece není možný aby nikdo nepřišel na to co nepravidelné škubání způsobuje. Prý saze v sání ale někomu to škube i po vyčištěném sání . Vstřiky ? Mě to třeba škube když je teď větší vedro, naopak ráno pří studeném motoru je to v pohodě.
Když diagnostika nic nenajde, tak musí být všechna čidla v pořádku. Tak co je to doprdele za debilní závadu, když jí má tolik lidí a pořád se neví co to způsobuje. V AS Mazda se diví jaké škubání si vymýšlím. Začínám z toho být magor :)
 
Vezmi si ForScan, ELM 327 a zobraz si BOOST_STATUS.
 
Sorry, ne BOOST_STATUS ale BOOST_A_STATUS... :D
2020-07-31 14_45_48-FORScan v2.3.33 beta.png
 
Back
Top