Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To jsou nalogované hodnoty, které za jízdy můžeš takto sledovat. Třeba i na mobilu ve ForScan Lite..@shr3k...Chapu to spravne ze na obrazku jsou hodnoty ktere nactes za jizdy pri zarazenem 2 stupni otackach 2tis a rychlosti cca 34 km a zbytek by mel odpovidat k porovnani hodnot?
mám forscsan lite v mobilu a našel jsem ten PID Boost a status a když jsem to spustil tak se objevilo jen červené open loop ale žádné hodnoty to nenačetloTo jsou nalogované hodnoty, které za jízdy můžeš takto sledovat. Třeba i na mobilu ve ForScan Lite.
Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
OK díkyJe potřeba to sledovat, jestli to zároveň se škubáním nepřepíná Open/Closed.
ahojJe potřeba to sledovat, jestli to zároveň se škubáním nepřepíná Open/Closed.
co toto ?ahoj
zjistil jsem že když to začne škubat vždy kolem 1800 až 2000 tak je vždy stav Open a jakmile trochu přidám plyn změní se na Closed a škubání okamžitě zmizí. Škubání má jasnou souvislost mezi tím přechodem a na Closed to už neškube nikdy.
Prosím napadá tě co to muže způsobovat ? Mám ještě něco načíst ?
Děkuji předem za radu.
Asi nikdo tady nezná záměr konstruktérů, v MESI ani nikde jinde o tom nic nenajdeš. Byl to pouze poznatek, na který jsem přišel u jiného auta @hanz.1 , kde to škube a osciluje Open/Closed takto na plný plyn samo třeba při 3000.Má prosím někdo nějakou radu ?