• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Ty vo.. tohle kdyz vidim jima me hruza ...jak bych to vsechno mohl mit drahy
 
jen když to vidím napsany..zajímalo by mne jakým způsobem provedli kontrolu vačky a podfuku vstřikovaču? To přeci na diagnostice zjistit nejde...a fyzicky to je prace na delší dobu. Nebo že by se našel diagnostický postup na kontrulu vačky?
A ke všemu uplnýá ulet...připojení na diagnostiku jedna palba...to jen pro info znamena spustit PC a zasunout konektor...a druha palba načtení kódu..to se dějě automaticky při spuštění programu...no ještě že ti neučtovali otevření a zavření dveří a vysunutí konektoru..to je mazec
 
jen když to vidím napsany..zajímalo by mne jakým způsobem provedli kontrolu vačky a podfuku vstřikovaču? To přeci na diagnostice zjistit nejde...a fyzicky to je prace na delší dobu. Nebo že by se našel diagnostický postup na kontrulu vačky?
A ke všemu uplnýá ulet...připojení na diagnostiku jedna palba...to jen pro info znamena spustit PC a zasunout konektor...a druha palba načtení kódu..to se dějě automaticky při spuštění programu...no ještě že ti neučtovali otevření a zavření dveří a vysunutí konektoru..to je mazec
Hahaha, šajnsfikšn dle slovníku , diagnostika váčku nezjistí, to je jen s jen mechanika, , tak že tahají jen z jedince prachy.
 
Však jsem rozhodnutý, že to takto nenechám. Nehodlám být nadále sponzor tohoto servisu. Napsal jsem reklamaci a čekám na odpověď. Následně to předám právní ochraně kterou si platím.
Nejvíce mne irituje částka za jízdní test, 3 500 tak to už je absolutní vrchol.
 
No vzdyt rikam meli by mu snad zaplatit.... treba to brali ze kdyz pujcujou mazdu tak si uctujou 3500 a zapomeli na to ze ji nepujcili ale meli pujcenou...nemel to byt preplatek misto nedoplatku? :cool:
 

Tak tohle je tedy echt zlodějna. To mě až udivuje, že jsi jim to zaplatil. Chápu, že spousta věcí docvakne až doma, když to člověk nezná, ale už jen to projetí za tři tisíce... Diagnostika účtovaná 2x a ve zcela nesmyslných časech.... Kde to prosím tě bylo? Jednak abych se tomu vyhnul obloukem a jednak bych jim docela rád napsal... Mám teď takovou rejpavou náladu a už jsem se chytil tenhle týden ve třech "firmách".
 
Mazda Karlovy Vary https://algon.mazdadealer.cz/kontakt/
Já jsem to tam u nich moc neřešil a nechtěl jsem dělat rozruch na prodejně. Hádat se zda mi auto vydají nebo ne. Jsem už ,, zvyklej,, že tam platím za každou návštěvu dost peněz. Moje první čištění sání v 2018 a 77 000 km mne tam stálo kolem 25 000. To jsem ale rád zaplatil, protože mne nejprve vyděsili částkou 150 000 za klasický problém nouzák - vačka a KO motoru. Nakonec to bylo jen to zasrané sání.
Ale máš pravdu, doma se mi to rozleželo a tak to řeším reklamací faktury. Dnes jsem ugroval odpověď. Uvidíme co mi odpoví a potom zvážím další postup.
Jak tam poznám ty nesmyslné časy ?
 
Tak máš tam na diag 0,5h ale x 4, to netuším co tam diagnostikoval...Pak tam máš Přečtení kódů.... To je ta samá činnost. Jízdní test za 2,5 tis asi nemá smysl komentovat. Já jdu do servisu příští týden, předběžná cena za čištění sání až do hlavy (tj včetně klapky a egru) 2 tis + materiál. Že to nebude v Mazdě je jasné..
 
A kde to bude doporučíš servis pro ostatní?? Myslím, že spoustu z nás to určitě čeká a jak všichni píšete ty auta jsou jinak dobrá a ten motor, když je v pohodě tak fakt jede parádně. Třeba kluci šikovný jako je např. Max a další to začnou dělat a může to být pro ně dobrý kšeft i když chápu, že ne každý se chce dotoho pouštet.....
 
Jasný, podle toho jak to dopadne. :) Já myslím, že za dvojku do nebude, ale nepředpokládám cenu za práci vyšší jak 5 tis. Je to běžná autodílna, jedou hodinou taxu za práci. A rozebrat sání není zase pro autodílnu taková světoborná činnost. Na dřívějším Passatu jsem si to dělal sám, tudíž mám představu, ale už mě to tolik nebaví...
 
Pořád škube při 1700 , někdy málo, někdy vůbec a někdy hodně.
Udělal jsem baňkový test přepadů vstřiků a nezdá se, že by se některý výrazně odlišoval od ostatních, zdají se být zcela v normě.
Diagnostika co jsem si pořídil také nic nehlásí a už mne to přestává bavit :confused:
Zkusím tedy vyčisti ještě jednou sání ale už ne sám. Zřejmě jsem to neudělal pořádně a je pravda, že vstupy sání přímo v motoru jsem nečistil vůbec protože se mi nezdály tak zasraný.
Jaký máte názor na tuto profi dekarbonizaci bez rozebrání :
 
Vypada to zajímavě, otázkou je cena velke dekarbonizace a její opravdova učinnost...ten přípravek jsem tam daval..ale už bylo asi pozdě,,každopádně pokud se rozjedu a vše bude ok..bude to moje pravidelná přísada do oleje..za ty prachy...cca 550 to nebudu vubec řešit a dám to rovnou s výměnou oleje vždycky..jen podle mě je otázka..tohle asi v zásadě nemůže řešit sání...ale spíš jen motor jako takový...opravte mne pokud se pletu, ale podle mne se to do sání nemá až tak jak dostat, leda snad při znovunasavaní přes EGR? Nevím......ale co mě děsí...ukazujou to na Subaru..sakra..přemýslel jsem o Outblacku nebo Levorg..tohle nesmím doma ukazovat :)
 
Poslední úprava:
já ho tam dával také ale jen do nádrže, tady se to jede rovnou napřímo a proto si myslím, že by to mělo mít větší účinek.
Stejně by to ale chtělo někoho kdo to již otestovat s kladným výsledkem
 
No právě já daval taky do nafty, ale co píšou tu sadu tří plechovek..tak jedna je na pruplach jedna je na zlepšení vlastností oleje a poslední..tu co jsme davali je do nafty na vyčištění trysek,DPF a věci v motoru...ale bohužel na to sání asi bud jen stara znama metoda naše...a nebo jestli to maji tu narocnejsi metodu co ukazujou..pak by to taky slo..ale jak říkam v tom sání nevím nevím
 
kxKCZQzIdC5WiiNGgRtzcFrqMa-8An_yK0GvRl49xpHcsGyzAKkrDUY4Ul_yqtsZ2msBiWlA=w320-h240-no?authuser=0.jpg

Jedu si pro auto, vyčištěno. Cena 3300,- + DPH. Rozborka, vyčištění, sborka + těsnění. (stav na foto PŘED :) ).
 
Back
Top