• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Kolik by to vlastne stalo,kdybych si to nechal kompletne nekde vycistit?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Cca 8 hodin práce to zabere, krát sazba servisu.
 
Po dnešním dni v dílně jsem tu opět...musím říct aspon s kouskem pozitivních zpráv...krom turba (pro jistotu výměna nejtku) byla provedena i kontrola spojky...výměna ložiska ....ostatní díly naštěstí bez problémů. Ma loď se dostala konečně na bod obratu a začínáme být na cestě zpět..tzn. motor je téměř komplet vyčištěn...ještě jsme se domluvili, že sundáme i vanu a pořádně vyčistíme i spodek kam beztak muselo napadat dřív taky pěknýho svinstva..v příloze ještě pár fotek po vyčištění vrchu.

.@harry...čistění nakonec - protože byl komplet rozebrán motor - nebylo nutné suchým ledem, ale dělalo se pěkně mechanicky a chemicky jelikož se dalo všude samozřejmě bez problémů dostat....čištění suchým ledem neprovádíme na dílně ale u známého co má na to stroj...led se objednává podle množství a zanesenosti čištěných součástí těsně před čištěním. Vyčištění trvá cca 2-4 hod..dle míry zakarbonování...cena mi byla řečena odhadem cca 30 kč za minutu čištění samozřejmě + práce kolem. Pokud vím v Olomouci v mazdě metodou co používají nevím ale jak už jsem tu psal dřív cena cca 7500 bez DPH prace na celý den jak píše Shr3k

A mimochodem, škoda že tu nemám na srovnání ...a to nechci dělat reklamu jiné značce..ale kdyby jste viděli...dnes na dílnu dojel Transit, podobně jako mé staré Mondeo najeto 430 tis. km....a smáli jsme se, že kdyby jsme dali vedle sebe fotky sání mé mazdy najeto 180 tis. km a forda...tak by asi nikdo neuhodl (z lnezasvěcených) které sání je z čeho, protože ford byl čistý jak lilie...zřejmě slušný oddíl :)

20200709_115337.jpg 20200709_115341.jpg 20200709_115354.jpg 20200709_115435.jpg
 
@Reddwarf Je super, že nýtek se dá vyměnit preventivně. Zase mám nad čím přemýšlet. Mohl bys mi prosím zjistit, co vše je nutno demontovat, aby se dal nýtek vyměnit?
 
Hm..no ono vyměnit preventivně je otázka :confused: Jak uz jsme tu řešili v druhem tematu...problem u našich mazd je v tom, že soudruzi z číny...ee vlastně z Japonska udělali drobnou chybičku a nějak zapoměli na to, že by turbo chtěl někdo snadno vyměnit a tak pokud člověk není chobotnička - což už tu prý taky někdo dokázal...ikdyž s časovou náročností stejnou.....je potřeba vyndat motor...a tudíž k demontáži a výměně nejtku je potřeba prostě bohužel se dostat k turbu a vyndání ho ven...což samo o sobě stojí dost dlouhý čas a peníze. Ikdyž je otázka samozřejmě...turbo dle možnosti sehnání - repas cca 15 tis-nové cca 35 tis...plus práce na motoru cca nevím jak jinde ale u nas na dílně cca 18-20 tis (olej,geometrie)..takže výměna preventivně za dvacku..a třeba muj nejtek i po 180 tis na tom nebyl nijak zle...šlo opravdu spíš o tu jistotu že když už je to venku tak za dalších třeba 50 tis km neustřelí.
 
To jsme dopadli chlapci, rok 2020 a my pořád dokola čistíme nějaký sání :joy::joy:
Mazdu jsem si koupil novou abych nemusel nic řešit do 200 000 km ale všechno je jinak.
Na druhou stranu zase mám rekvalifikaci jako automechanik Mazdy, protože toho o tom autě vím víc než ti hoši v servisu, co nechápou jak by mohlo auto škubat :D Už mám i tu diagnostiku co musí mít každej Mazdák :)
 
Tak víš jak vždycky jsem chtěl být automechanik, auta mě zajímají od malička a vlastně teď se k tomu oklikou vracím...ikdyž bohužel na cizím bych se učil raději :) Je fakt, že teď už má povědomí o motorech i moje žena. A jak říkají mechanici ..ne od Mazdy ... koupit dnes auto s najezdem nad 150 tis a r.v. 2013 a výš je past na peníze a hodně bezesných nocí.,,,a ne že kupuješ auto ve slušným stavu a roku...to si kup radeji něco staršího :D
 
Tak víš jak vždycky jsem chtěl být automechanik, auta mě zajímají od malička a vlastně teď se k tomu oklikou vracím...ikdyž bohužel na cizím bych se učil raději :) Je fakt, že teď už má povědomí o motorech i moje žena. A jak říkají mechanici ..ne od Mazdy ... koupit dnes auto s najezdem nad 150 tis a r.v. 2013 a výš je past na peníze a hodně bezesných nocí.,,,a ne že kupuješ auto ve slušným stavu a roku...to si kup radeji něco staršího :D
A jak to tedy nakonec dopadlo u tebe s tím ventilem?
Koukal jsem do svého motoru endoskopickou kamerou, přes nalévací otvor, jestli nebude vidět na vačky a bohužel není :( mám tedy jen levnou kameru z Lidlu, ale asi by lepší nepomohla. Bylo by to právě super pro kupující kouknout v bazaru na vačky a ví hned na čem je. Takhle zbývá jen doufat
 
Jj mit tu moznost uz bych davno na to kouknul ...kdyz sem se to dozvedel tady na foru pred dvema roky..ale neslo to jak rikas clovek se k tomu nema jak dostat nez sundat viko. A moje hlava ceka na navrat z rovnaci stolice a podle poslednich informaci bylo nutno nove prebrousit 6 ventilovych sedel a je komplet vycistena od karbonu. Podrobnosti jeste nemam vsechny...bude hotova pristi tyden...takze cenu a co vse se muselo menit budu mit az pozdeji.
 
Hm..no ono vyměnit preventivně je otázka :confused: Jak uz jsme tu řešili v druhem tematu...problem u našich mazd je v tom, že soudruzi z číny...ee vlastně z Japonska udělali drobnou chybičku a nějak zapoměli na to, že by turbo chtěl někdo snadno vyměnit a tak pokud člověk není chobotnička - což už tu prý taky někdo dokázal...ikdyž s časovou náročností stejnou.....je potřeba vyndat motor...a tudíž k demontáži a výměně nejtku je potřeba prostě bohužel se dostat k turbu a vyndání ho ven...což samo o sobě stojí dost dlouhý čas a peníze. Ikdyž je otázka samozřejmě...turbo dle možnosti sehnání - repas cca 15 tis-nové cca 35 tis...plus práce na motoru cca nevím jak jinde ale u nas na dílně cca 18-20 tis (olej,geometrie)..takže výměna preventivně za dvacku..a třeba muj nejtek i po 180 tis na tom nebyl nijak zle...šlo opravdu spíš o tu jistotu že když už je to venku tak za dalších třeba 50 tis km neustřelí.

Pokud je dobrej zvedak, tak staci sundat spodni ram pod motorem a jde spodem turbo vyndat, motor ven nemusi ;) Jednou jsem tedy zazil kouzelnika, kterej u M6 GJ turbo vyndal horem, ale to byl fakt kouzelnik - sundal horni silenblok a motor odpacil dopredu
 
Tak s páčením motoru dopředu to musel být masakr :cool: spodem jak říkáš to možná půjde líp, ale když si představím jak málo i tak je tam místa tak pořád se bavíme o tom, že je to práce pro chobotničku :)
 
Tak s páčením motoru dopředu to musel být masakr :cool: spodem jak říkáš to možná půjde líp, ale když si představím jak málo i tak je tam místa tak pořád se bavíme o tom, že je to práce pro chobotničku :)

Spodem je to originalni postup ;) Uz jich mam nekolik za sebou ;)
 
No super dik za radu a ja tak budu na dilne zase za chytrolina :) hned v pondeli jim to nadhodim aby az zase prijede nekdo s Mazdou .... a ze se posledni dobou s nima docela roztrhl pytel...tak at usetri prasule aspon dalsim par chudakum...kdyz uz to u me neslo :(
 
Zdravím všechny. Mám Mazdu 6 2,2 naftu 129 kW po faceliftu r.v. 2015. Včera se mi stalo, že mi auto skočilo do nouzáku a svítí mi tam asi čtyři ikony a píše to závada SCBS,DSC,i-stop, závada motorového systému.Nevim teda jestli to může mít nějakou souvislost,ale den před tím jsem měnil olej v motoru.Olej jsem vyresetoval. Děkuju za každou pomoc.
 
Byl dan spravny olej? Reset delany diagnostikou nebo jinak? Co podtlakove hadicky? Jsou ulozeny nejake konkretni DTC kody?
 
Byl dan spravny olej? Reset delany diagnostikou nebo jinak? Co podtlakove hadicky? Jsou ulozeny nejake konkretni DTC kody?
Reset jsem udělal ručně bez diagnostiky. Olej jsem dával Shell podle specifikace. Ještě jsem měnil naftový a vzduchový filtr. Podtlakové hadičky nevím. Koukal jsem jestli není někde něco vypadleho a nic neviděl. Ty DTC kódy najdu kde? Dík
 
Pomocí jakékoliv OBD-II diagnostiky.
Zítra jsem objednaný na diagnostiku,tak uvidím a dám vědět. Jsem tady dneska novej,tak se s fórem seznamuju. Náhodou nevíte o nějakým servisem na Mazdy v Praze nebo někde kolem? Nemyslím autorizák. Moc dík
 
Back
Top