Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A jak to tedy nakonec dopadlo u tebe s tím ventilem?Tak víš jak vždycky jsem chtěl být automechanik, auta mě zajímají od malička a vlastně teď se k tomu oklikou vracím...ikdyž bohužel na cizím bych se učil raději Je fakt, že teď už má povědomí o motorech i moje žena. A jak říkají mechanici ..ne od Mazdy ... koupit dnes auto s najezdem nad 150 tis a r.v. 2013 a výš je past na peníze a hodně bezesných nocí.,,,a ne že kupuješ auto ve slušným stavu a roku...to si kup radeji něco staršího
Hm..no ono vyměnit preventivně je otázka Jak uz jsme tu řešili v druhem tematu...problem u našich mazd je v tom, že soudruzi z číny...ee vlastně z Japonska udělali drobnou chybičku a nějak zapoměli na to, že by turbo chtěl někdo snadno vyměnit a tak pokud člověk není chobotnička - což už tu prý taky někdo dokázal...ikdyž s časovou náročností stejnou.....je potřeba vyndat motor...a tudíž k demontáži a výměně nejtku je potřeba prostě bohužel se dostat k turbu a vyndání ho ven...což samo o sobě stojí dost dlouhý čas a peníze. Ikdyž je otázka samozřejmě...turbo dle možnosti sehnání - repas cca 15 tis-nové cca 35 tis...plus práce na motoru cca nevím jak jinde ale u nas na dílně cca 18-20 tis (olej,geometrie)..takže výměna preventivně za dvacku..a třeba muj nejtek i po 180 tis na tom nebyl nijak zle...šlo opravdu spíš o tu jistotu že když už je to venku tak za dalších třeba 50 tis km neustřelí.
Tak s páčením motoru dopředu to musel být masakr spodem jak říkáš to možná půjde líp, ale když si představím jak málo i tak je tam místa tak pořád se bavíme o tom, že je to práce pro chobotničku
Reset jsem udělal ručně bez diagnostiky. Olej jsem dával Shell podle specifikace. Ještě jsem měnil naftový a vzduchový filtr. Podtlakové hadičky nevím. Koukal jsem jestli není někde něco vypadleho a nic neviděl. Ty DTC kódy najdu kde? DíkByl dan spravny olej? Reset delany diagnostikou nebo jinak? Co podtlakove hadicky? Jsou ulozeny nejake konkretni DTC kody?
Pomocí jakékoliv OBD-II diagnostiky.Ty DTC kódy najdu kde?
Zítra jsem objednaný na diagnostiku,tak uvidím a dám vědět. Jsem tady dneska novej,tak se s fórem seznamuju. Náhodou nevíte o nějakým servisem na Mazdy v Praze nebo někde kolem? Nemyslím autorizák. Moc díkPomocí jakékoliv OBD-II diagnostiky.
Máme tu na to téma a prefix na filtrování https://www.mazdaklan.cz/forums/zkusenosti-se-servisy.27/?prefix_id=21Náhodou nevíte o nějakým servisem na Mazdy v Praze nebo někde kolem? Nemyslím autorizák. Moc dík
Děkuju mrknu.Máme tu na to téma a prefix na filtrování https://www.mazdaklan.cz/forums/zkusenosti-se-servisy.27/?prefix_id=21