• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Já jsem to měl ucpaný podobně a při 72 000 km to spadlo do nouzáku a po vyčištění vše OK.
Bohužel teď po 2 letech a 118 000 km to bylo dost podobné.
Hlavně napiš zda to odstranilo to cukání.

IMG_20200215_182647_resized_20200219_115458580.jpg IMG_20200215_162558_resized_20200219_115501769.jpg IMG_20200215_161232_resized_20200219_115500281.jpg
 
Jasne - samozřejmě serial bude pokračovat :) ..podle mechanika to zasviněný bylo pořadne, a jednoznačně škubání bylo následkem tohoto. Klapku jsem, měl teda čistší než harry...no pokud budu mít auto i po tehle opravě ještě dva roky...doufám že tomu předejdu dražsí naftou,VIFem a stylem ježdění. A co se týče čištění suchým ledem...jde vlasně o tlakové tryskání podobně jako to čistil tady někdo skořápkama oříšků..jen s tím ropzdílem, že led se promění na CO2 takže zustane jen otryskaný prášek karbonu a ten se vyfouká pryč.
viz https://www.karcher.cz/cz/professional/cisteni-suchym-ledem.html
 
Díky za odkaz. To čištění mě hodně zaujalo, pokud to funguje, tak jak ukazují na videu, tak je super.
Kde ti dělají tu opravu?
 
Jasne - samozřejmě serial bude pokračovat :) ..podle mechanika to zasviněný bylo pořadne, a jednoznačně škubání bylo následkem tohoto. Klapku jsem, měl teda čistší než harry...no pokud budu mít auto i po tehle opravě ještě dva roky...doufám že tomu předejdu dražsí naftou,VIFem a stylem ježdění. A co se týče čištění suchým ledem...jde vlasně o tlakové tryskání podobně jako to čistil tady někdo skořápkama oříšků..jen s tím ropzdílem, že led se promění na CO2 takže zustane jen otryskaný prášek karbonu a ten se vyfouká pryč.
viz https://www.karcher.cz/cz/professional/cisteni-suchym-ledem.html
Tak to já od prvního čištění už dva roky beru jen naftu bez biosložek a vždy dávám VIF a překvapení - zasraný to bylo i tak.
Jo a nejezdim rozhodně jako šnek :)
 
.@harry ..tak to jsi mě fakt uklidnil :skull: no přesně tak jsme jezdil dotěď já a říkal si že na problém my zadělal předchozí majitel. Hmm..noo tak s ohledem na muj najezd jsme bral že když bude vše ok...měla jít do světa za rok, potom co do toho investuji své zdraví,nervy a peníze říkal jsem si že pokud bude vše ok necham si ji dva roky at se to trochu vrátí...no a vidím že to asi nakonec nebude pravda. :confused: No snad budu mít aspon dost casu vysvetlit ženě že benzín tyto problémy nemá a slovo mazda se u nas bude moc zase vyslovit
.@PéťaOV ..funguje to na 100% kamarád tak čistí spoustu aut..paradoxně největší problémy z jeho zkušenosti měl s koncernovými auty...motor i sání je potom jak nové. A bydlím kousek od Přerova, dílnu mají v Lipníku.
 
Taky si vždy říkám, že až to opravím tak pujde z domu ale vždy si to rozmyslím, protože se mi to auto stále moc líbí.
A tak jezdím než se objeví něco nového :)
 
No prave...ono co taky noveho kdyz z dnesnich aut pokud clovek jezdil v sestce jaksi nic vzhledove ani ridicsky moc neni...ted to probiram horem spodem a jediny co se mi trochu zustalov hledacku je Levorg..no je tam jen 1.6 turbo..ikdyz pisou ze absolutni spolehlivost
 
Zase svítím... Ale bez padnutí do nouzáku, nastalo při prudkým sešlápnutí plynu při předjíždění. Po vypnutí-zapnutí zapalování vše v normálu. Předpokládám tedy zanešené sání, které nestíhá dodávat vzduch. To já jen, že v tom nejste sami :)
 
Je to mor, a přitom když je ten motor vyčištěný, jede parádně.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
jj..katastrofe kalamite, ale už se těším až se zase chvilku projedu opraveným motorem...škoda že nejde vyřešit ten egr..to by pomohlo strašně moc
 
Jako může se to otestovat. On mezitím Zdeněk čistil motor a tak všechno okolo, takže velká spotřeba, co měl, nemusela být tím EGR.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Myslím že egr by to tady spoustě lidí vyřešil a ten motor kdyby měl čistej vzduch by jel ještě líp. Měli jste to zavřený sofwarově nebo je potřeba dát i nějákou záslepku?
 
Kdyby to slo softwarove a muj motor jel jak ma ... klidne bych to s tebou zkusil jako pokusny kralik...kdyz jezdis kolem slo by to myslim bez problemu ladit a u me budem vedet ze motor je totalne vycisteny a zadnou:mask: uz nepotrebuje :cool:
 
Tak potom co už mi to zase začínalo na dvojku škubat,tak jsem vyčistil sání.
Kompletně i otvory v bloku motoru.
Škubání je pryč a autu přibylo pocitově tak 5 KW.
 
60 t
Ale prve jsem nečistil v motoru , ale jen v sání. V sání toho bylo cca o 50% méně než při prvním čištění.
To jsem dělal ve 130 t a přede mnou asi nikdo.
 
To je hruza..ja uz budu mit mozna zitra taky posun...mel bych.mit vycisteno....kazdopadne predstava ze za dva roky ( najedu cca 30 tis. za rok)bych to mel resit zase..no sakra...uz abysme nejak vyresili to odstaveni egru
 
Jasne - samozřejmě serial bude pokračovat :) ..podle mechanika to zasviněný bylo pořadne, a jednoznačně škubání bylo následkem tohoto. Klapku jsem, měl teda čistší než harry...no pokud budu mít auto i po tehle opravě ještě dva roky...doufám že tomu předejdu dražsí naftou,VIFem a stylem ježdění. A co se týče čištění suchým ledem...jde vlasně o tlakové tryskání podobně jako to čistil tady někdo skořápkama oříšků..jen s tím ropzdílem, že led se promění na CO2 takže zustane jen otryskaný prášek karbonu a ten se vyfouká pryč.
viz https://www.karcher.cz/cz/professional/cisteni-suchym-ledem.html
Ještě k tomu tryskání, ty jsi ten stroj půjčíš nebo ti to budou někde dělat ?
 
Kolik si najel od posledního čištění?
To jsi mi dal brouka do hlavy, já to v lednu čistil sám ale škube mi to mezi 1600 a 2000 pořád. Jenže jsem čistil jen sání a klapku. V bloku jsem to nedělal protože mi to nepřipadali tak hrozný. Ale asi to chce komplet vše a pořádně někde u profíků.
 
No já si na to udělal takový přípravek,aby mi ten maras nepadal dovnitř.šestka dlouhý šroub a na konci desítka podložka uchycena přes dvě matky. Průměr té podložky přesně sedne. Takže jsem jen tahal maras dopředu a hned vysával vysavačem.
 
Back
Top