• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Takže další možnost klapka :joy:
To já byl také na té klapkové svolávačce koncem roku. Čekal jsem změnu ale prý bylo u klapky vše v pořádku a tak jen nahráli nový software. Já jsem potom rozebral sání včetně klapky a totální bordel. Myslím si, že se na tu klapku ani fyzicky nepodívali.
Přestávám jim věřit , mělo se to rovnou vyměnit v rámci akce a byl by klid.
 
Nevím jaké máš možnosti, ale já např. mám možnost být u servisního technika a dívat se mu “pod ruce”, beru to jako pojistku, proti tomu, aby pak řekli, že je něco ok a ono třeba nebylo. A v zásadě jsem se to naučil využívat - tentokrát to bylo ku prospěchu věci. Mám dotaz - co znamená u klapky “přehrát sw”? Jsem laik, tak beru, že pouze ECU dostane povely, na kolik otevřít, resp. pootevřít atd., což si jen zkoriguje během xx km a pak už si to řídí sama. Přehrát sw je ještě něco navíc? Ale třeba melu kraviny, tak to klidně napiš, jsem uživatel, ne servisák ;)
 
Protože mám rád vánoce a moje auto to ví, dostal jsem dnes dáreček v podobě barevných světýlek na palubce, provázené vtipnými hláškami. Hlásím se do klubu. Současně zkazím život těm, co si myslí, že se stává jen šetřílkům co jezdí na spotřebu, Plyn mám na podlaze každou jízdu minimálně jednou, z Prahy do Neratovic jedu klidně před Lovosice abych auto protáhnul. Snad mě vemou příští týden na servis, zatím dle telefonátu to prý nebude problém. No jasně že ne, přece mi neřeknou že předpokládaj to bude v hajzlu celý.:confused:
 
Me taky klapku nemenili...jen prehrati sw...coz je vicemene ani ne tak zmena povelu k otvirani jako spis lepsi vyhodnoceni chyb...tak mi to bylo receno..ostatne jel jsem tam s tim ze auto uz cuka a klapka by to mohla vyresit. Servisu rekli klapka je ok..ale bohuzel po zkusenostech s vackou uz se neda verit asi nicemu...ostatne uz v pondeli predpokladam budem daleko moudrejsi..a chudsi :mad: ikdyz bohatsi o zkusenosti..a vlastne ty jsou k nezaplaceni :mad:
 
Jednomu členovi ani nepřehráli software a akci servisní klapka si vyúčtovali.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Doufam ze to nejsem ja. Ale vlastne my jsme prehrali software spolu jinej :p:p:cool:
 
Nee ty ne, byl u PELE.SI.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Protože mám rád vánoce a moje auto to ví, dostal jsem dnes dáreček v podobě barevných světýlek na palubce, provázené vtipnými hláškami. Hlásím se do klubu. Současně zkazím život těm, co si myslí, že se stává jen šetřílkům co jezdí na spotřebu, Plyn mám na podlaze každou jízdu minimálně jednou, z Prahy do Neratovic jedu klidně před Lovosice abych auto protáhnul. Snad mě vemou příští týden na servis, zatím dle telefonátu to prý nebude problém. No jasně že ne, přece mi neřeknou že předpokládaj to bude v hajzlu celý.:confused:
A ty jsi už vačku měnil?

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
jj v rámci záruky. Dokonce jsi mi to dohledával v historii.
 
Poslední úprava:
Tak výsledek u mě - byl to takovový to čidlo na tlak výfukových plynů. Včera jsem si načetl diag, sjel do Mazdy kde ho měli skladem a dnes vyměnil. Troch jsem nadával, protože jsme nemohl vyndat tu hadičku pod ním, už byla lehce zarostlá, ale po výměně chybu to nehlásí a palubka nesvítí. Pomohlo mi jiné téma tady na fóru, kde se to řešilo. Jen mi není jasný, proč to rozsvítí na palubce všechno možný včetně těch hlášek o SCBC a nahodí nouzák. U Supa mi svítíl vrtulník a tím to zvadlo (když odešlo stejné čidlo). Ale stejně s dekarbon budu potřebovat tak jako tak. Jen to udělám plánovaně.
 
U mne to vypadá na vstřik č.1 . Máte někdo typ kde koupit Denso 200260 Mazda SH0113H50.
Klidně jetý z jiného auta za rozumnou cenu . Nechce se mi kupovat nový za 12500 když to nakonec nemusí být zavada.
Předem děkuji za info
 
A nebylo by jednodušší ho dát na "stolici" a vyzkoušet jestli opravdu má problém? To by měl přeci umět někdo kdo dělá diagnostiku a opravy vstřiků?
 
A nebylo by jednodušší ho dát na "stolici" a vyzkoušet jestli opravdu má problém? To by měl přeci umět někdo kdo dělá diagnostiku a opravy vstřiků?
Když já potřebuji s autem jezdit a proto jsem chtěl rovnou zkusit výměnu kus za kus. Protože ty vstřiky prý docela drží tak bych na to koupil právě již jetý vstřik od nějakého ,,šťastlivce,, kterému odešlo na slavném motoru 2,2 něco jiného a byl KO.
Tady je možnost : https://dieselstock.cz/mazda-cx-5-2-2-gt-m-129-kw-175-ps-dcri200260-denso-vstriky-pouzite
 
Aha jo chapu...tak aspon neco na tom motoru drzi :D vidis mozna budu ten co bude mit z motoru nahradni dily..zrovna dnes jde ven...a sem zvedav co mi z nej zustane...trysky jsou asi kediny co mam fakt dobry
 
A jsme tu po nějáké době opět s dalším dílem sveho očistce ...snad se konečně aspoň trochu zablýsklo na lepší časy...motor je venku, sání dole...no jak je vidět na snímcích..už chapu ten nouzový stav. Teď nastane čištění suchým ledem. Vše bude během par chvil jak nové...aa to pozitivní na závěr...egr bez problému,turbo je ok, takže není nutná výměna ....vše čisté, axialní vule žádná a nejtek drží...k tomu klapka ok..uf uf uf jak řekl mechanik aspon dnes muzes trochu klidněji spát zítra kouknem ještě na spojku..když už to je venku

20200630_213821.jpg 20200630_213903.jpg 20200630_213922.jpg 20200630_213641.jpg
 
Ještě foto po čištění, prosím. Ta metoda suchého ledu mi nic neříká....můžeš to nějak přiblížit?
 
Skoro bych neřekl, že by tohle zašpinění mělo způsobovat padání do nouzáku. (jen můj subjektivní názor).
 
jasný, to ne že to není možný,. Jen mi přijde, že to až tak zadojený není.
 
Back
Top