• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Pekny video! Jednoznacne konstrukcni vada, na kterou mela byt zvolavaci akce hned jak se to provalilo! Jenze naklady na opravu jsou vysoke, tak si Mazda rekla ze to opravi jen tem kdo to stihnou v zaruce a na ostatni se vys... Ze tim prijdou o duveru zakazniku je zjevne netrapi...
 
jeste k tomu tesneni, taky jsem nedaval origo, ono je to jak třeba s brzdama (nemaji nalepku Mazdy, ale stejne Mazda bere od výrobců ...nejjednodušeji je to vidět na pneu...to si přece taky každá automobilka nevyrábí sama :) :) Jinak ty ventily jsi dopadl o něco hůř než já, ale zase budeš to mít uplně jistě v pořádku, co se týče těch pár setinek co se ti povedlo srovnat, to už budeš na tom líp jak original :)
@Ladman Video super, je jasné, že tohle asi nechce vidět ten kdo ten motor už má.....ale bohužel kdo ho nemá si stejně bude myslet, že se ho to netýká, že on to vychytá nebo už to předním někdo vychytal. Smůla je, že ikdyž se utěšuje hodně lidí tím, že jde jen o pár kusů ze začátku vyroby myslím, že tady už všichni pochopili, že dokud nedošlo v roce 2018 k uplnému překopání motoru má ten problém nakonec v podstatě každý.
 
@Reddwarf ako hovoríš je to tak napríklad originál brzdy vydržia 100 000km a prídeš na výmenu ževraj originálneho dielu a vydržia len 50 000km, originál diely sú dávané len z prvovýroby potom to už len prebaľujú pod logom. Ešte najhoršie je dať tú hlavu dokopy a keď už bude hlava naložená bude dobre ? Diely prídu v pondelok tak sa už teším
 
@shr3k @Reddwarf teraz ešte rozmýšľam či pozrieť tie spodné ojničné ložiská či to nechať tak poraďte, turbodúchadlo už bolo menené 12/2016 rok výroby treba tam s tým nitom dačo riešiť či tam to už bolo upravené?
 
Spodek motoru problémy nemívá, osobně jsme ho nikdy neřešili...pominemeli problém s olejovým čerpadlem, nebo s tím, že už byl motor přidřený. Ale to by neměl být tvůj problém. Co se týče turba, pokud je po repasi..je dost pravděpodobné že už je tam nýtek vyřešený, jinak pokud je to originál nový kus, záleží na jeho čísle výroby. Tady na fóru se to řešilo od které serie (výrobního čísla) už je turbo ok. Shr3k bude vědět určitě hned. Jinak stačí pohledat ve vláknu s turbem.
 
@Reddwarf tak spod nejdem pozerať, inakšie včera mi prišli tie kolieska na olejové čerpadlo tak na tú novú reťaz to sedí presne.
Ešte mám otáznik nad tým turbo lebo v saní bol olej aj v chladici ale nie tak moc zase, vôľu na turbinach cítiť tak teraz tak nw čo s tým či na repas radšej alebo ho tam dať...
 
@Reddwarf tak spod nejdem pozerať, inakšie včera mi prišli tie kolieska na olejové čerpadlo tak na tú novú reťaz to sedí presne.
Ešte mám otáznik nad tým turbo lebo v saní bol olej aj v chladici ale nie tak moc zase, vôľu na turbinach cítiť tak teraz tak nw čo s tým či na repas radšej alebo ho tam dať...
Pokud z něho šel olej, v žádném případě nevracet.
 
@shr3k v tom special turbo opravujú v pohode tieto turbá vydrží to dačo? Alebo nové turbo? Koľko vode približne taký repas?
 
repas je řešení, ale musí ho opravdu udělat firma co tomu rozumí, jelikož jak je známo, zde je bi-turbo a to musí být sladěné aby to fungovalo jak má. Repas vyjde cca na polovinu při vrácení svého turba "protiúčtem"
 
@Reddwarf kde to vedia spraviť na Slovensku je nejaká taká? keď som pozeral to video od volant.tv tak tam tiež hovoril že to posiela na tovarensky repas ale kde
 
Cau Jakub, tak vidim ze Ty to uz riesis vo velkom...asi sa buducu sobotu za Tebou zastavim ked budem v Kubine a pozriem si ten rozobraty motor, kedze ja mam uplne ten isty..Ako som Ti pisal, Shrek mi vo stvrtok odpojil EGRko a hned citim rozdiel v regeneraciach a aj vykone..lenze, lenze...dnes ma nemilo prekvapilo zistenie, ze mi aj po vymene tej priruby chladenia a kvapaliny, zase pomaly stupa hladina chladiacej...tak neviem ci nahodou nebude ten problem s hlavou ako som si povodne myslel..alebo to pribudanie kvapaliny moze byt sposobene niecim inym?
 
@Lu-Bosch pribúdanie kvapaliny myslíš vo vyrovnávacej nádobke?
Ano, pribuda vo vyrovnavacej..ked sme teraz spolu volali, vybilo mi baterku, ale ako som Ti vravel isiel som kuknut hladinu priamo v chladici, a ked som otvoril ventil, tak este bol system pod miernym tlakom, a to som iste nejakych 5-6 hodin nejazdil, tak som zistil ze chbao cca 0,75 litra kvapaliny, takze som ju dolial..ked nabijem baterku na mobil, volam Ti :)
 
@Reddwarf ok skús zistiť koľko by to tak vyšlo a ja ti dám ešte tiež vedieť ako čo?
@Lu-Bosch jasné volaj ja ešte v dielni som, no to keď tam toľko chýbalo není to dobré ale vôbec myslím že buď tesnenie pod hlavou alebo hlava, ale najskôr tesnenie bude podfuknute
 
Ahojte
Neviete mi niekto zistiť v ktorom roku bol vyrobený motor z číslom SH30418034
@Reddwarf poslal som akurát dnes to turbo do special turbo
 
Ahoj,
tak mně se v pátek na dálnici stalo přesně to samé s Mazdou 6 2.2 D r. 2015 po faceliftu. Jedu v rychlem pruhu, vjede mi tam auto, tak brzdim a kdyz jsem u nej najednou nepříjemné škubnutí (to podřadil automat) a pak už jen hláška SCBS malfunction + rozsvícené kontrolky ESP a i Stop. Auto jelo jen o trochu hůř, čekal bych v nouzáku markantnější pokles výkonu. Automat přestal řadit, zustala tam jedna rychlost, při přepnutí na manual display na budíku neukazoval nic a manualně přeřadit také nešlo. A to mám jet 3.ledna do FR lyžovat. Mám obavu, jestli se s tím dá tak daleko vůbec dojet a do té doby to pravděpodobně ani nestihnu prohlédnout, natož opravit (vzhledem k tomu, že budou svátky) :-(

Jeste pro doplneni, jedna se o facelift s full led, ale kamery na okne jsou jeste stejne, jako tomu bylo u modelu před liftem, konkretně tam jsou dvě pod sebou a pak jeste deštak vedle, tak že celkem 3. Hlidani jizdnich pruhu to nema a jelikož je to dovoz, nema to ani automatické přepinani dálkových světel, i když jsou LED. Koncové VIN je 312569. Pokusím se nechat vyčíst případné chyby v autorizaku. Předem děkuji za reakce
Mam ten istý problém uz som zúfalý z toho ... Vieš mi prosím poradiť čo s tým je?

Napíšeš mi co s tym je?
 
Back
Top