Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
LPG Hájek Ochoz. Je to kousek od Konice. Možná trochu dál, ale vyplatí se. Málo kdo tomu rozumí, jako tento chlap. ?Zdravím,rád bych dal do lpg gh 2.5,nějaké doporučení na montáž Brno -okolí?děkuji.
Stačí odpojit.A ještě dotaz, samozřejmě bych to chtěl vyměnit za subwoofer (místo reservy). Musí se něco extra měnit v systému Bose, nebo ho stačí prostě odpojit?
Spíš se tam dá největší nádrž co tam vejde a nezbude místo na žádné palystyrény. Nechceš přece záměrně malou nádrž a pak tankovat co 200km.Dobrý den, právě mi montují LPG do 6tky GH. Upozornili mě, že kvůli nádrži místo subwooferu bude muset jít pryč i polystyren s přihrádkami pod deskou kufru. Protože chci mít pořádek, chtěl bych to co nejlíp nahradit. Dáš se použít z jiné výbavy? Např s verze s reservou, nebo to jde nějak upravit? Děkuji
Ahoj, já tam mám ten původní polystyren. Jen jsem si půjčil drát na řezání a tu výplň na rezervu uřízl...Dobrý den, právě mi montují LPG do 6tky GH. Upozornili mě, že kvůli nádrži místo subwooferu bude muset jít pryč i polystyren s přihrádkami pod deskou kufru. Protože chci mít pořádek, chtěl bych to co nejlíp nahradit. Dáš se použít z jiné výbavy? Např s verze s reservou, nebo to jde nějak upravit? Děkuji
Ahoj , samotný dekl je měkký, takže tam bez polystyrenu nic nenaloziš, já jsem puvodni polystyren ze spoda vykostil a fungujeDobrý den, právě mi montují LPG do 6tky GH. Upozornili mě, že kvůli nádrži místo subwooferu bude muset jít pryč i polystyren s přihrádkami pod deskou kufru. Protože chci mít pořádek, chtěl bych to co nejlíp nahradit. Dáš se použít z jiné výbavy? Např s verze s reservou, nebo to jde nějak upravit? Děkuji
To není zlé, čekal jsem tak o 10 vícPřestavba vyšla na 32.000Kč. Chtěl jsem nádrž místo SW, elektronické přimazávání, skryté tankování. Na nějaké hodnocení je ještě brzo, proto s dovolením nebudu dávat ani firmu. Spokojený s komunikací, servisem, uvidíme co dál.
Po špatné zkušenosti s autem na plyn, který už jsem tak koupil jsem taky říkal, že už ne. Jenže asi se výrazně změní roční nájezd, rozdíl mezi cenou LPG a benzínu se výrazně zvýšil, takže se to snad vrátí brzo. Za těch pár km jsem nepocítil rozdíl. Ale jel jsem v autě sám, spíše jízda v koloně, město, kousek dálnice, ale moc rychle jsem nejel, byl to krátký úsek.
Bohužel není to zcela pravdivé. Další Špičkou v oboru je Landi Renzo a Prins. Prins stojí raketu. Ale technologicky je nejdál ze všech. Landi je za mě nejlepší volbou. Velmi kvalitní výrobky, které zvládnou všechno a vydrží tisíce km. Navíc je to za cenu běžných montáži LPG. A navíc je servis skoro všude.Me prijde, ze krome Vialle, coz je palba? a skoro nikdo to nemontuje, nedava nic smysl. Je s tim akorat zbytecny voser (primaz, pozde to prepina, tankovat sam si to de-iure nesmis, sira v plynu, kontrola à rok, jezdit az nekam do♦️ za "dobrym" servisakem, sam si na tom nemuzes nic....) A uz vubec bych to nedaval na motor bez hydrostelu. Polovina lidi je s tim spokojena a druha je s tim vic v servisu nez jezdi. Takze mi to prijde jako hop nebo trop, jestli to bude fungovat. Hodne jsem nad tim uvazoval to dat na Primeru, pak jsem ji prodal a chvilku si hral s myslenkou to dat na Mazdu. Ale to uz fakt radsi mozna toho klepocmouda.
Jenze Vialle je jedine, ktere vstrikuje kapalne. Takze zadny primaz ani reduktor se resit nemusi a udajne neni ani znatelna ztrana na vykonu.Bohužel není to zcela pravdivé. Další Špičkou v oboru je Landi Renzo a Prins. Prins stojí raketu. Ale technologicky je nejdál ze všech. Landi je za mě nejlepší volbou. Velmi kvalitní výrobky, které zvládnou všechno a vydrží tisíce km. Navíc je to za cenu běžných montáži LPG. A navíc je servis skoro všude.
Ani není pravda, že bez hydroštelu to nemá smysl. Pár stran zpět, jsem na to psal rozsáhlý text... Bohužel ti, co si stěžují jsou většinou ti, co tam přimazávání nedali. Nebo použili podtlakový systém. Obojí je nedostatečné. Lze se setkat s lidmi, kteří nemají ani jedno a přesto nemají problém. A tady se dostávám ke třetí věci a to kvalitní montáž. V ČR je 10000 montérů, ale jen 10 z nich to opravdu umí udělat. Což je ten největší problém. Když je to špatně udělané, je to celé na dvě věci. Čtvrtá věc, lidi chtějí šetřit a pak si tam nechají montovat třeba Český Magic, který kvalitu moc nepobral...
Suma sumárum, když se to udělá dobře, není problém.
Btw. Síra není problém. Problém je parafín. Který zalepuje vstřikovače i reduktor. Nicméně pokud člověk netankuje, co nejlevněji na no name pumpě, tak už to moc nehrozí. Kvality LPG je dobrá.
Třeba já jsem teď měnil filtr plynné fáze a byl naprosto čistý. A to jsem na něj zapomněl, takže se měnil po skoro 30 tis km.
Mám dojem, že vstřikování kapalné fáze vymyslel Prins. Ale nejsem si teď jistý. Každopádně Vialle není jediné. A tam už není reduktor ani není třeba řešit přimazávání. Výkon by měl být trochu vyšší, jednotky procent. (btw. ani u klasického LPG by neměl být pokles výkonu, pokud je dobře udělané). Vstřikování kapalné fáze je obecně nejlepší variantou LPG. Jen cena montáže se pohybuje kolem 70k.Jenze Vialle je jedine, ktere vstrikuje kapalne. Takze zadny primaz ani reduktor se resit nemusi a udajne neni ani znatelna ztrana na vykonu.