Neviděl bych to tak kriticky, jak to píšeš.

Potenciální problémy s naftou máš taky. Turbo, vyšší tlaky, chlazení, vstřikovače, náročnost údržby je vyšší než u BA, dražší díly,... Jsi na tom vlastně na stejno jako u LPG. Tankuješ sice každých 400 km, ale ani to není úplně zlé. A pořád to máš za pár minut natankované, než v případě elektra.

Obecně => Auto = potenciální problém. A je jedno, jestli to je LPG nebo BA nebo nafta. Když je LPG udělané správně, nemáš žádné problémy. Já jen měním filtry. Samozřejmě to chce najít někoho, kdo o tom fakt něco ví. Dělá to 10000 lidí, ale jen 10 z nich správně.
K těm tvým potenciálním problému bych měl jednu věc... Moc to řešíš, za mě. Zbytečně přemýšlíš nad něčím, co vůbec nemusí nastat. Což je problém většiny lidí. Řeší, co kdyby, co kdyby, zbytečně mají z toho stres a vlastně se to nikdy nestane. Je to jen auto.