Nabster
výkonný člen KLANu
- 319
U servisů se domnívám že chtějí nejvíce práce pohodové, tedy standardní, například výměnu oleje a nikoliv MZR kdy změříš vůle na 16x ventilů, rozhodíš hlavu, rozvody, vačky, objednáš nová potřebná zdvihátka a než to doručí, tak ti to auto na zvedáku a na ponku prostě překáží.
O té teplotě se myslím bavíme o tom samém. Prostě LPG se vstřikuje přímo plynná fáze(suchá). Kdežto benzin se nejdříve vstříkne, opláchne ventily, odpaří se, čímž poklesne teplota směsi (latentní teplo odebere teplo vlivem odpaření) a o tuto má LPG vyšší teplotu hoření. Proto se tam používá přímaz, aby se mělo co z ventilů odpařovat(a mazat).
A neuvažoval jsi jen tak pro sichr změřit vůle?![]()
Jo to tak je, bohužel.
Přesně tak. ADAC testoval vliv přimazávání v LPG a jednoznačně řekl, že to má vliv. Právě v tom smyslu, co to dělat má.
Zatím ještě ne. Někdy v plánu to určitě mám. Ale viděl bych to tak, až budu mít na LPG najeto 100k. To budou alespoň relevantní data a bude se to dobře počítat. Letos chci vyměnit náplně. Olej v převodovce, servo řízení, brzdovou kapalinu, chladící. Auto má teď 130k km, tak je to ideální čas.