- 3 468
Problém by se odstranil kdyby přehráním SW nedovolili tak nízký otáčky. Klapka sání je při jízdě na dva válce víc otevřená při stejný poloze plynovýho pedálu (větší efektivita spalování) a to způsobuje při takhle ultra nízkých otáčkách co tu čtu (1400ot. pro benzín 4 respektive 2 válec ) rezonance. Je to to samý jako když s benzínovym motorem co funguje na 4 válce při těhle super nízkejch otáčkách šlápnete víc na plyn, tak se vibrace taky projeví.Ono to sice vypadá že auto jede bez zátěže,ale ta zátěž tam je vyvolaná právě fungováním jen na ty dva válce. Automobilka tuhle funkci sama od sebe nevypne, protože prostě EU a homologace - proto automobilky tyhle blbosti (jako startstop, vypínání válců,atd...) taky zavádějí a jen tak samy od sebe nedeaktivují, protože jim prostě nic jinýho nezbývá.
Poslední úprava: