• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Pro zajímavost.
Katalog originálního příslušenství pro Japonsko
 

Přílohy

  • mazda3_1905.pdf
    13,1 MB · Zobrazení: 51
Ty barevný "klíčky" jsou dobrý. Ale nevšiml jsem si u nás nabízeného osvětlení nástupního prostoru logem Mazda. Že by se jím nechtělo vrtat se ve dveřích zrovna vyrobeného auta?
 
Osvětlené prahy jsou i u nás, jen stojí 10 tisíc. Původně jsem je měl kalkulované, ale za tu cenu to prostě nejde.
 
Prahy nemyslím, myslím to logo, co svítí zespod otevřených dveří.
 
Horké dny a problém s nimi spojené.

Chci se zeptat, zda jste se někdo už setkal s následujícími problémy:

Auto nešlo odemknout pomocí smart keyless entry (otevřeni klikou), musel jsem odemknout dálkovým ovladačem, a po nastartování se mi zobrazilo porucha: automatické světla nejsou zapnute, zapněte je ručně. Po chvíli to zmizelo a pak už světla šli.

Toto se mi stalo tento víkend, poté kdy jsem nechal auto pár hodin na Slunci, bylo tedy pěkné rozpálené. Je to na reklamaci nebo za to mohlo Slunce, velké teplo?

Auto je 14 dní staré.
 
Poslední úprava:
Asi dětské nemoci nového modelu. Mě to při popojíždění v koloně asi po 15 minutách vyhodilo hlášku "porucha ultrazvukového snímače", stačilo vypnout a zapnout motor a bylo to pryč. Doufám, že bude stačit doladění softwaru.
 
Taky bych to hádal na porodní bolesti zřejmě nového řízení palubní elektroniky... na Šestce jsem měl za necelé dva roky pouze jeden problém, a to když se (možná náhodou, možná ne) v extrémních vedrech zaseknula parkovací kamera a nepomohlo nic, kromě kompletního resetu palubního počítače, tedy včetně resetu všech hodnot a nastavení.
 
Přeparkoval jsem pote auto do stínu a večer uz fungovalo jak otvírání tak automaticke světla.. Takže vše funguje, jen mě to překvapilo. Je pravda, že na tom Slunci bylo hodně rozpálené auto, elektronika asi dostala upal :cool::D Dik za reakce
 
Ještě k tomu bezklíčovému otevírání - všiml jsem si, že v některých situacích zřejmě úmyslně nefunguje. Typicky když dcera přiběhne k zamčenému autu a vezme za kliku zadních dveří, tak pak musím odemknou stisknutím tlačítka na klíčku, sáhnutí na kliku nefunguje. Předpokládám, že je to součást zabezpečení, kdy se auto chce ujistit, že máte skutečně klíček u sebe a nejde jen o zlodějem zesílený signál klíčku ležícího někde v domě/bytě.
Viz např. https://www.auto.cz/auta-lze-porad-ukrast-za-par-sekund-diky-signalu-z-bezklicoveho-odemykani-109161
 
Ne, takovým způsobem (proti zesílení signálu, např. senzor pohybu v klíčku, nebo měření vzdálenosti pomocí Dopplerova jevu) Mazda doposud zabezpečená není. Zmíněné chování měla už i 6 v roce 2009.
 
To je spíš proti tomu, aby někdo jiný na druhé straně auta během otevírání neotevřel dveře a něco neukradl... ne? Myslím že podobně se to chová i dálkáčem, když zrovna někdo bere/bezprostředně bral za kliku, neodemkne se.
 
Jako velký hater novel trojky řeknu jen to, že dát na první místo Scalu a na ostatní 1,0 Tsi a trojku nakonec je výsměch. Jel jsem ve Scale a pak v trojce a ty auta nesnesou srovnání.
 
@exBURN, vis jak ... Ty se precejen neprekryvas s masovym trhem ...
5) Podvozek. Torzka, dobře utlumená, ale stále torzka. Každý kdo řekl že si toho nevšiml, je řidičský analfabet (klidně mě sežerte) Na limitu vlnící se zadek, na rozbité silnici občas bumbác.

Ja si totiz myslim, ze naprosta vetsina ridicu, co potkas na silnici, tohle nepoznaji. Nebo mozna nebudou jen dokazat urcit. Tudiz jsou analfabety.

Vlastne asi muzu mluvit i o sobe. Ja mam ke svemu GJ kombi doma jeste Octavii 2 1.6 TDI v kombi kde, pokud vim, je take vlecena naprava. A poznam to? No ja nevim ... poznam, ze Octavka jezdi v zatackach jinak nez Mazda. Ale ze to je snad viceprvkem vs. torzkou ... bohuzel tak konkretni byt nedokazu, muze to byt lecscims, jsou to uplne jina auta. Nikdy mi nikdo nevysvetloval, co citi muj zadek :D. Takze ja jsem analfabet take. A ne, nesezeru Te.
 
Ale jo, já chápu ten pohled, ale spíš mě naštval ten test páč Mazda je prostě unikátní auto oproti mainstremu a nezaslouží si takové srovnání - já furt taky psal jak scala super a jak je levnější, jenže když do tohe sedneš tak je to prostě rozdíl třídy. To se musí zažít aby to člověk pochopil, ale připomíná mi to (vzdáleně) ten test kde Superb rozdrtil nové éčko :).
 
Můj názor na tu tuhou zadní nápravu je takovej, že 90 a víc % řidičů to nepozná, respektive ani nebudou vědět co tam mají nebo nemají. O jízdních vlastnostech hlavně v extrému je to jasný kdo je vítěz, ale na druhou stranu kolikrát se do těch extrémů řidič dostane a kolikrát když už se ten extrém objeví tak čistě ta zadní náprava způsobí nehodu . To by byly plný vrakoviště všemožnejch aut co tyto zastaralý/nedokonalý typy náprav mají (z našeho soudku M2 a CX3). Druhá strana mince je životnost a náklady na opravu. Až budou majitelé dávat velký peníze za opravu nebo výměnu každýho ramena na těch "technologicky vyspělejších" nápravách, tak majitel tuhý nápravy vezme jen kus šmirglu, plechovku spreje černý barvy a ta "trubka" bude zase jako nová. Proto se mě osobně víc zamlouvá na přední nápravě modifikovaný McPherson, než když jsem musel na naší M6MPS (a předtím i na klasický GG) měnit všechny 3 ramena + tlumič s vinutou pružinou a dávat za to bažilion peněz za ten lichoběžník oproti jednomu ramenu s tlumičem a pružinou u McPhersona. Samozřejmě jízdní vlastnosti i tady jsou jinde, ale já za sebe už na okruh nejezdim, na zapadlích okreskách se proháním na motorce a i tak to v dnešní provozu moc nejde.
Sice to bude od doby 323BA první 3ka kterou nebudu nějakým způsobem mít, ale ten důvod proč si BP nekoupím je úplně jinej než to že to má "zastaralou" zadní nápravu.
Toto je čistě můj osobní názor. Nic víc, nic míň.
 
Poslední úprava:
Back
Top