• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tady jsem psal srovnání M3 s M6 https://www.mazdaklan.cz/threads/nova-mazda3-bp-2019-obecne.2925/page-41#post-71081
Jinak já jsem zatím s novou M3 sedan velmi spokojený a moc se mi líbí jak ho udělali. V předchozí verzi jsem sedan z výběru vyřadil, nyní však vytáhli koncovky výfuků ven, zvětšili kufr, zlepšili odhlučnění. Hatchi sebrali silnější motor, zmenšili kufr a designové změny zde mě úplně odradili. Naopak vše co se mi na hatchi nelíbí je u sedanu jinak, pro mě lépe (výhled na zadních sedadlech, barva stropu, C sloupek, chrom místo černě, chrom místo prázdného místa po mlhovkách).
Pro mě co velmi chybí je varianta 2,5 atmosféry s manuálem a to jak do M3, tak do M6.

Jo a velmi hezky shrnuto od Peťa OV.
 
Nakonec ještě zmíním jednu novinku a to hlasové povely. Na volantu máte pro aktivaci speciální tlačítko a vše by bylo super, pokud bych uměl mluvit. Z několika pokusů se mi podařilo správně zadat příkaz jen jednou. Jinak mě systém odkazoval na nápovědu. Připadal jsem si jak Clarkson v Top Gearu. Kdybych měl tuhle funkci používat každý den takto úspěšně, tak asi něco rozbiju.
Novinku? BM/BN nema hlasove ovladani? Ja jsem cekal, ze to je ficura MZD Connectu obecne, takze jsem myslel, ze to mela i trojka - ja to mam ve sve GJ z 2015 take.
 
Rez na kolech.

Že Mazdy reznou vím, ale u nového auta jsem to nečekal tak rychle. O co jde, auto je 1 měsíc staré a objevil se rez na kolech, viz foto. Auto jsem umyl zatim 20190810_060306.jpg 20190810_060311.jpg 2x wapkou, může to být tím nebo to je na reklamaci? Otázka zní, jak to odstranit, kazí mi to celkový dojem z auta. Auto jinak šlape jako hodinky ;)
 
Každé kotouče jakéhokoliv auta ti oreznou,pokud je po ostříkání wapkou neosušíš jízdou a brzděním.Stačí se projet,zabrzdit a vše bude v pořádku.
 
Každé kotouče jakéhokoliv auta ti oreznou,pokud je po ostříkání wapkou neosušíš jízdou a brzděním.Stačí se projet,zabrzdit a vše bude v pořádku.

Zítra to jdu projet, tak snad to zmizí ;). Je pravda, že auto teď týden stálo. Dík
 
Rez na kolech.

Že Mazdy reznou vím, ale u nového auta jsem to nečekal tak rychle. O co jde, auto je 1 měsíc staré a objevil se rez na kolech, viz foto. Auto jsem umyl zatim Zobrazit přílohu 23663 Zobrazit přílohu 23664 2x wapkou, může to být tím nebo to je na reklamaci? Otázka zní, jak to odstranit, kazí mi to celkový dojem z auta. Auto jinak šlape jako hodinky ;)
A pod potahy na zadních sedačkách ses už podíval? V předchozí verzi měly plechy pod potahem stejnou barvu, jako tvoje kotouče.:cool: Bůh ví, co s nimi ti Mexikáni dělali, ale třeba už to Japonci vychytali a plechy jim nereznou....
 
A pod potahy na zadních sedačkách ses už podíval? V předchozí verzi měly plechy pod potahem stejnou barvu, jako tvoje kotouče.:cool: Bůh ví, co s nimi ti Mexikáni dělali, ale třeba už to Japonci vychytali a plechy jim nereznou....

Tak tam jsem se ještě nedíval, auto je vyrobeno v Japonsku dle VIN. Kam přesně se mám podívat? Sedačky mám v kůži.

podle galerie se dívám, že máš fotky z Háje ve Slezsku, že by nějaký místní? Případně někdo z rodiny zde bydlí?

To bude asi jen náhoda :) auto foceno u Poděbrad a v Praze u Robina.
 
U látkovejch zadních sedaček byly po sklopení vidět kolem dokola zipy na potahu a po rozepnutí jsme zírali na rezavé zadní plechy sedaček....:confused: kožený budou v cajku, ty asi nedělali ve fabrice v Mexiku.:D ale jenom v Japonsku.
 
Rez na kolech.

Že Mazdy reznou vím, ale u nového auta jsem to nečekal tak rychle. O co jde, auto je 1 měsíc staré a objevil se rez na kolech, viz foto. Auto jsem umyl zatim

Normalne to bez do Mazdy reklamovat, zacne to ocelovyma kotoucema bez povrchove upravy a do roka mas rezave cele auto, hnus toto!
 
Jak už tu padlo, brzdové koutouče takhle na povrchu reznou úplně normálně - netřeba se tím vzrušovat.
 
podle galerie se dívám, že máš fotky z Háje ve Slezsku, že by nějaký místní? Případně někdo z rodiny zde bydlí?
Ahoj. Jsem z Ostravy, takže Dolní Benešov je pro mě jediná zkousnutelná varianta autorizovaného servisu. Měl jsem tam auto na opravu nárazníku, přelakování.
 
První výměna oleje a filtru. Po koupi vozidla mi bylo doporučeno prodejcem vyměnit olej a filtr po 3 tisících. Nyni mám 3 tisice a chci se zeptat zkušenější, zda ano či ne. Případně jaky doporučit olej? V pondělí se chci objednat do Car Star Praha na výměnu. Za Vaše postřehy budu rád. Autem jezdím jen po ČR, většinou trasy kolem 150 km. Zahraničí planuji až příští rok, po 1 garanční prohlídce.
 
Myslím že to je dobré doporučení, buď po 3 nebo 5 tis km, protože motor se na začátku více opotřebovává. Kdyby cena za výměnu byla vysoká, doporučuji zkusit o tom trochu smlouvat, nechat si třeba jinde udělat kontra nabídku a zeptat se, zda by také s cenou mohli pohnout. Leckde se snaží lidí, co autama tolik nežijí, ždímat. Na předchozí generaci trojky mě výměna oleje a filtru v autorizaku mimo Prahu stala kolem 2500 - 3000.
 
Myslím že to je dobré doporučení, buď po 3 nebo 5 tis km, protože motor se na začátku více opotřebovává. Kdyby cena za výměnu byla vysoká, doporučuji zkusit o tom trochu smlouvat, nechat si třeba jinde udělat kontra nabídku a zeptat se, zda by také s cenou mohli pohnout. Leckde se snaží lidí, co autama tolik nežijí, ždímat. Na předchozí generaci trojky mě výměna oleje a filtru v autorizaku mimo Prahu stala kolem 2500 - 3000.

Typ, značku oleje mám tedy nechat na Car Star? Nevyznam se v olejich. Pak dam vědět na kolik to vyšlo a co mi ta tedy dali ;)
 
Výměnu po 2-3 tkm rozhodně doporučuji. Rozhodně bych však peníze za výměnu necpal do chřtánu autorizáku, ale olej s originálním filtrem bych si vyměnil sám (ideální a rozhodně nejlevnější způsob) anebo u mechoše mimo aut.servis.
 
Back
Top