• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Premyslim ze u sve Titanium flash (SDN) take zakryju komplet chrom i na masce plus cerne kola - co myslite hodi se to k te barve?

Pokud to tema patri do jine sekce diskuze tak se omlouvam a prosim admina o presunuti, diky
Za mně jo, nevypadá to na M3 vůbec zle.999584108_7.jpg999584108_7.jpg 999584108_9.jpg
 
No jo ale tohle není sedan:).Za mě je sedan takový usedlejší.Krásný,ale usedlejší.Tam ten chrom tak nějak patří.Je to prostě limuzinka.Za to hatchback tam ta černá maska sedí a za mě chrom kolem oken jí dodává eleganci.Tím bych se nechtěl nikoho dotknout.Jak už jsi psal"je to na vkusu každého soudruha".:laughing:Jinak ta šedá je parádní.​
 
Sorry, že jsem narychlo nesehnal sedan, ale těch 20 cm vzadu si každej při troše představivosti domyslí.:)
 
Sorry, že jsem narychlo nesehnal sedan, ale těch 20 cm vzadu si každej při troše představivosti domyslí.:)

po navratu z dov sem hodim svuj upraveny obr v "kreslitku" a prave vcera jsem tady potkal SDN komplet v cernem (cerna jet) a navypadalo to vubec zle, ale jak pise HHbota je vic usedlejsi, kazdy ma jiny vkus a nechci to prestrelit - a kazdopadne dikes za ochotu.
 
po navratu z dov sem hodim svuj upraveny obr v "kreslitku" a prave vcera jsem tady potkal SDN komplet v cernem (cerna jet) a navypadalo to vubec zle, ale jak pise HHbota je vic usedlejsi, kazdy ma jiny vkus a nechci to prestrelit - a kazdopadne dikes za ochotu.
Mám to tak že kdo chce elegantní řešení koupí sedan a kdo chce nastanou M3 pořídí hatchback.Je to subjektivní názor.Každopádně ať si každý udělá na svém autě co chce.Me se to líbí tak jak to je.:p
 
po navratu z dov sem hodim svuj upraveny obr v "kreslitku" a prave vcera jsem tady potkal SDN komplet v cernem (cerna jet) a navypadalo to vubec zle, ale jak pise HHbota je vic usedlejsi, kazdy ma jiny vkus a nechci to prestrelit - a kazdopadne dikes za ochotu.
Přeci jen Titanium Flash není Jet Black. Není problém ten chrom hodit do černé folie alespoň to nezhodnotíš pro případný prodej.
 
Ahoj, existuje pro BP G122 něco jako plán servisních prací? Mám na mysli něco ve formátu: 1. rok/20tkm - výměna oleje vč. filtru, 2. rok/40 tkm - atd... Nemůžu to nikde najít.
 
Ahoj, existuje pro BP G122 něco jako plán servisních prací? Mám na mysli něco ve formátu: 1. rok/20tkm - výměna oleje vč. filtru, 2. rok/40 tkm - atd... Nemůžu to nikde najít.
Ahoj, existuje pro BP G122 něco jako plán servisních prací? Mám na mysli něco ve formátu: 1. rok/20tkm - výměna oleje vč. filtru, 2. rok/40 tkm - atd... Nemůžu to nikde najít.
Mělo by to být i v uživatelském manuálu.V kapitole údržba vozidla... alespoň myslím,že jsem to tam viděl.
 
včera jsem se vrátil z prozatím nejdelšího výletu s mou M3, jel jsem z domova do Pece pod Sněžkou a zpět (pondělí tam, včera zpět). Ano, počasí hlavně v pondělí nepřálo, takže na I/35 mezi Mohelnicí a Hradcem (resp. vesničkou Býšť), kde jsem odbočoval (jo, navigace Waze), jsem jel stylem i klidně 50 km/h mimo obec kvůli "extrémně rychlým" kamionům a pár jedincům s auty a tzn. neustále přeřazování a tak spotřeba nebyla zrovna taková jakou bych si přál. Nakonec celá cca 320 km trasa byla spotřebou na cca 5,7 l/100 km, tzn. nic extra. Na druhou stranu - úsek Ostrava - Mohelnice (po dálnici), kdy jsem jel cca 135 - 140, jsem měl spotřebu 5,7 l/100 km, což je paráda - otáčky jsem měl cca 2950 při té rychlosti.

Včerejší návrat byl sice z hlediska rychlosti na 35tce o hodně lepší, ale spotřeba byla jen o trošku nižší, nejdelší úsek Litomyšl - Opava (cca 190 km) jsem ujel se spotřebou 5,5 l/100 km.

A teď dotaz spíše pro místní v okolí Jaroměře a Třebechovic pod Orebem - máte tam problémy se signálem T-mobile? Navigace Waze mě tam nechala ve štychu a musel jsem nastavit klasickou mazdí navigaci, abych se neztratil.
 
Pánové mám na vás takový obecný dotaz, je mi jasné že je to věc každého (soudruha) jak tady někteří rádi píšou, ale zajímaly by mě vaše zkušenosti, tudíž šli by jste do převodovky s manuálním řazením nebo automatem, jde o to že města jsou každým rokem "plnější" a né jen města už i dálnice a popojíždění v kolonách není a nebude nic neobvyklého, s manuálem v takové koloně popojíždet je vopruz na druhou stranu, mazda má výborný manuál který je dobrý na okrskách (vyzkoušeno). Bavíme se o motoru G122 nebo G150.
 
Pánové mám na vás takový obecný dotaz, je mi jasné že je to věc každého (soudruha) jak tady někteří rádi píšou, ale zajímaly by mě vaše zkušenosti, tudíž šli by jste do převodovky s manuálním řazením nebo automatem, jde o to že města jsou každým rokem "plnější" a né jen města už i dálnice a popojíždění v kolonách není a nebude nic neobvyklého, s manuálem v takové koloně popojíždet je vopruz na druhou stranu, mazda má výborný manuál který je dobrý na okrskách (vyzkoušeno). Bavíme se o motoru G122 nebo G150.
Za mě určitě manuál. Jel jsem v G122 jak v manuálu, tak v automatu. AT jsem jen zkoušel, věděl jsem, že si koupím manuál. V manuálu je to auto živější a ani občasné poskakování v kolonách nemůže zkazit tu radost z okresek. Manuál ve trojce je opravdu povedený, a to říkám jako uživatel manuálu v MX-5, který je podle mě jeden z nejlepších vůbec. Otázka zní, jak často se dostaneš mimo město.
 
Manuál je hrozně super, chodí krásně a je to radost řadit, pokud nejedeš ve městě :D To vždycky nadávám, jak je ta jednička dlouhá a dvojka taky... Za to dlouhá trojka se hodí třeba při nájezdu na dálnici :) Jinak před koupí jsem ani o automatu nepřemýšlel. Stále bych volil manuál.
 
Ahoj, doma jsme dělali výměnu auta primárně kvůli přechodu z manuálu na automat. S M3 máme najeto málo, každopádně za mne je jedna velký výhoda automatu, když si chceš zajezdit, v podobě pádel (které by mohly být delší). Protože převodovka není dvouspojka (DSG), tak do města na popojíždení v pohodě. Když se chceš svést trochu rychleji, tak hodím do manálu a jedu pádla -> ono dost často se mi stane, že si proste i sám v automatickém režimu zařadím to co chci a jedu chvíli podle sebe.

Každopádně -> pokud nejezdíš město, vzal bych manuál. Pokud jezdíš i město, tak bych vzal automat s tím, že bych se mentálně přepnul do pádel :). Tak to mám já jak s M6 a i M3.

PS. Zrovna nedávno jsem jel s automatem, který neměl pádla a mohu říci, že mě to docela štvalo, když jsem prohmatával pod volantem. Ale každý řidič je jiný......
 
Mě zatím pořád baví řadit, takže jsem vzal zas manuál. V nové trojce je úplně geniální. Kdybych byl ale z Prahy, asi šel bych do automatu, protože popojíždět tam v kolonách je o nervy - a nejen s manuálem :cool:
 
Já třeba dneska vytocil 1ku k 5000 a zaboha nešla zařadit 2ka. Chytil jsem zuby. Už se mi to stalo poněkolikáté a dost mne to zklamalo. První manuál, který mne tak trápí. Jinak super.
 
Za mě rozhodně manuál. Řadit mě baví a manuál v m3 je super. V předchozí Octavii jsem měl dsg, které bylo uživatelsky velmi přívětivé, ale pak jsem ho musel opravit a byla to taková darda, že jsem se zařekl, že automat už nikdy více.
M3 taky má nevypnutelne zabrždění při vypnutém zapalování, po nastartování při rozjezdu se pak automaticky odbrzdí. Nicméně někdo s automatem si tu stěžoval, že toho plynu je třeba dát poměrně dost a při pomalém najíždění to může být dost nepříjemné. S manuálem a spojkou je to v poho. Samozřejmě to v případě potřeby lze odbrzdit ručně, ale může to být otravné.
 
Tak ono DSG v pravem slova smyslu automat neni, ale to neva. Posledni DSG, ktere jsem miloval, bylo v OII 2.0 Tdi - 103 KW, rok 2007. To byla proste ukazkova skrin, prislo mi, ze jsem si rekl, at preradi a ona preradila. Pak jsem mel SII 2011 a tak uz to DSG stalo za ho.no. Uz bylo bohuzel dotcene eko-demenci a tak je tomu dodnes. Budme radi, ze jeste vubec muzeme kupovat MT! Tyto prevodovky jsou bohuzel postupne vytlacovany. Bohuzel i kvuli zakaznikum, pro ktere je pohodlne mit auto bez klacku a vubec jim neni divne, ze jezdi permanentne na 1200-1300 rpm : unamused:
 
Back
Top