• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Kluci, trochu off-topic. Nějaký šulin mně nacouval asi tažným na předek a zdeformoval mi RZ (naštěstí asi nic víc). Mám běžnou RZ, ale podařilo se mi vybrat si z řady fakt pěkné číslo, které bych strašně rád zachoval. Mám RZ bez rámečku s reklamou přidělanou přes suché zipy 3M (několik svislých pásků po celé délce RZ, takže ten plech je pár mm od podkladu a při nárazu se nemá plech o co opřít a deformace je to to větší). Znáte prosím někoho šikovného, kdo by si s tím pohrál a značku se pokusil vyklepat? Ideálně Brno nebo aspoň Morava :) Díky
Borci, chystám se sundat ten samolepící suchý zip z plastového podkladu pro RZ a druhou polovinu spoje z RZ. Poraďte prosím, jak to co nejšetrněji sundat. Mám tam asi 6 pásků o šířce 25 mm a délce 90 mm. Zbytek lepidla pak asi půjde technickým lihem, ale co ten zip samotný? Odlamovacím nožíkem a opatrně podřezat? Díky za každou radu.

790E060A-D90D-433C-8BDC-B9E3797213ED.jpeg
 
Dobrý den,
většinou témata jen pročítám, tak nevím, zda píši dobře. Mám M3 BP, X automat v plné výbavě - super. Ale už se mi stalo podruhé, že jsem přes víkend zaparkoval na chatě v garáži a baterka v neděli úplně prázdná. Auto nešlo otevřít, klíč v ovladači mám, ale návod v autě zavřený, nakonec se podařilo.
Společným dějem co tomu předcházel: vypnul jsem motor, když páka řadiče nebyla na "P", hned jsem to opravil znovu natočil a na "P" vypnul. Ale druhý den prů....... normální nabíječkou to nejde dobít (CTEK) musel jsem si půjčit co dává více A.
V servise je již pár, těm, kterým se to stalo, přihlásili-už na to mají servisní pokyny. Tak pánové pozor na to a pokud někdo máte k tomu info budu rád. Děkuji
 
Dobrý den,
většinou témata jen pročítám, tak nevím, zda píši dobře. Mám M3 BP, X automat v plné výbavě - super. Ale už se mi stalo podruhé, že jsem přes víkend zaparkoval na chatě v garáži a baterka v neděli úplně prázdná. Auto nešlo otevřít, klíč v ovladači mám, ale návod v autě zavřený, nakonec se podařilo.
Společným dějem co tomu předcházel: vypnul jsem motor, když páka řadiče nebyla na "P", hned jsem to opravil znovu natočil a na "P" vypnul. Ale druhý den prů....... normální nabíječkou to nejde dobít (CTEK) musel jsem si půjčit co dává více A.
V servise je již pár, těm, kterým se to stalo, přihlásili-už na to mají servisní pokyny. Tak pánové pozor na to a pokud někdo máte k tomu info budu rád. Děkuji

R035/20
To může být způsobeno jednou nebo více z následujících příčin, které mají za následek nadměrný parazitní odběr (temný proud) a vybití akumulátoru:
  1. Když je ovladač s klíčem v určeném prostoru, po vypnutí spínače zapalování a zavření dveří dochází ke zvýšenému proudovému odběru 6 A dalších přibl. 6 minut, dokud řídicí systém vozidla nepřejde do režimu spánku. Pokud jsou dveře často používány při mytí vozidla nebo nakládání/vykládání zavazadel atd., brání to řídicímu systému vozidla během této doby přejít do režimu spánku.
  2. Obrysová světla zůstala rozsvícená. Protože varovný zvuk pro tuto událost je krátké cinknutí, nemusí být zaznamenán.
  3. [S plně automatickou klimatizací] V důsledku nesprávné řídicí logiky řídicí jednotky topení může činnost spínače varovných světel po vypnutí zapalování zabránit řídicí jednotce topení v přechodu do režimu spánku.
 
R035/20
To může být způsobeno jednou nebo více z následujících příčin, které mají za následek nadměrný parazitní odběr (temný proud) a vybití akumulátoru:
  1. Když je ovladač s klíčem v určeném prostoru, po vypnutí spínače zapalování a zavření dveří dochází ke zvýšenému proudovému odběru 6 A dalších přibl. 6 minut, dokud řídicí systém vozidla nepřejde do režimu spánku. Pokud jsou dveře často používány při mytí vozidla nebo nakládání/vykládání zavazadel atd., brání to řídicímu systému vozidla během této doby přejít do režimu spánku.
  2. Obrysová světla zůstala rozsvícená. Protože varovný zvuk pro tuto událost je krátké cinknutí, nemusí být zaznamenán.
  3. [S plně automatickou klimatizací] V důsledku nesprávné řídicí logiky řídicí jednotky topení může činnost spínače varovných světel po vypnutí zapalování zabránit řídicí jednotce topení v přechodu do režimu spánku.
Děkuji za bleskovou odpověď:
Klíč je o patro výš něž auto (panelový strop) z Číny jsem pořídil takovou kapsičku - Faradejova klec
auto je i garáži zamčeno - zrcátka se sklopí, v garáži zhasnu a vidím, že nic nesvítí. Sázím na bod č. 3. Půjdu do servisu, ale nechtěl jsem být prvý, počkám až se to "naučí".
Dík moc
 
Děkuji za bleskovou odpověď:
Klíč je o patro výš něž auto (panelový strop) z Číny jsem pořídil takovou kapsičku - Faradejova klec
auto je i garáži zamčeno - zrcátka se sklopí, v garáži zhasnu a vidím, že nic nesvítí. Sázím na bod č. 3. Půjdu do servisu, ale nechtěl jsem být prvý, počkám až se to "naučí".
Dík moc
Zašel bych do servisu. Po me auto řve pokud ho vypnu nevypnu v P. I tak je to divné samo by se vybijet nemělo..
 
I pres znovu nastartovatovani a vypnoutí v P? No jediné servis, teď jsem zvědavý jestli po týdnu odjedu i ja :D.

je potřeba kontrolovat červenou kontrolku - zámeček na přístrojovce. Pokud stále bliká je to OK. Když nesvítí tak je to v ........
 
Kluci, jezdíte někdo BP v zimě na 18palcových kolech? S jakou značkou pneu? Údajně pneu se zesílenými bočnicemi (s označením XL) možná vibrují kvůli rekuperaci. Blbé je, že XL mají snad všechny 18ky. Zatím mám vyhlídnuté Continental nebo Michelin. Zítra se na to chci zeptat v servisu.
 
Kluci, jezdíte někdo BP v zimě na 18palcových kolech? S jakou značkou pneu? Údajně pneu se zesílenými bočnicemi (s označením XL) možná vibrují kvůli rekuperaci. Blbé je, že XL mají snad všechny 18ky. Zatím mám vyhlídnuté Continental nebo Michelin. Zítra se na to chci zeptat v servisu.
Jezdím s Dunlop wintersport 5 a bez problému. Minulou zimu jsem s nimi na sněhu vyjel až neuvěřitelné kopce.
 
Jezdím s Dunlop wintersport 5 a bez problému. Minulou zimu jsem s nimi na sněhu vyjel až neuvěřitelné kopce.
Taky je mám a bezproblémů. Sněhu tedy při loňské zimě moc nepotkali. Bočnice jsem před nákupem taky hodně řešil a to hlavně z důvodů bouchání na dírách. Na letních to občas umí bouchnout, na zimních se to naštěstí nezhoršilo. Myslím, že i letní ty bočnice mají zesílené. Co se týká té rekuperace, nevím jaký by mohla mít vliv.
 
@Jan Hermann @detoxy Jaký je důvod, že jste oba vybrali zrovna Dunlopy? Dívám se na recenze a Dunlopy jsou dobré, ale třeba Micheliny mají hodnocení ještě lepší (a cenu možná dokonce nižší, i když těch pár stovek je mi jedno).
 
Byly pro mě nejlepší v kategoriích jízdní vlastnosti na sněhu a mokru/spotřeba/hluk (jezdím dost po dálnici). V součtu těchto kritérií jsem tenkrát nenašel lepší, resp. Dunlopy byly velmi dobré ve všem.
 
WinterSporty 5 mám na druhé Mazdě 6 a nedám na ně dopustit. Stejně jako Jan Hermann mám pocit, že vyjedou neuvěřitelné věci. Proti předchozím "pokusům" s Goodyear Ultragrip a Nokian WR D4 mi přijdou lepší, což mi před mnoha lety přišly už Dunlop WinterSport 4 (ale pak nebyly za rozumné ceny v rozměrech mých pozdějších aut). Na CX5 mám Bridgestone Blizzak LM005, a ač v testech byly skvělé, nepřišlo mi, že by to na sněhu byl nějaký zázrak, i když máme AWD... a že jsem si sněhu letos užil docela dost :). Ale jinak třeba na suché dálnici ve vysokých rychlostech (170+) drží stejně dobře jako letní Bridgestone Turanza T005, normálně v nížině na studené okresce taky dobré, takže to asi špatná guma nebude. Ale WinterSport 5 je prostě pecka, jen se rychle sjíždí.
 
Ahoj, tak minulý rok jsem obul na M6 asi v tomto foru trochu nestandartní rozměr 225/50 R18 (nechtěl jsem ošklivé 17 ani to hodit na 19) a vzal jsem Bridgestone LM005 FR (dle testů jedny z TOP zimaku) s parádní ochranou ráfku. S pneu max spokojenost. Zažil jsem bohužel jen jednu kalamitu a kola držela až do chvíle, když jsem si uvědomil, že bych trochu už mohl zbrdit.

Teď na M3 jsem koupil zase trochu nestandart 215/50 R17 (opětovně nechtěl jsem hnusné 16 a ani velké 18) a protože jsem měl velmi zajímavou cenu, tak jsem zkusil vzít Goodyear Ultra Grip Gen-1 s MFS. Primárně jsem zvědav na ochranu ráfku, dále hluk od podvozku (tam rozdíl M6 a M3 je znát). Uvidíme v říjnu až půjdou na auto.
 
Ahoj, měl bych měnší dotaz na prokluz kol. Situace: Stojím na křižovatce je mokro po dešti, potřebuju změnit pruh, tak na to trochu víc šlápnu, ale jak jsou kola v záběru a najedu na kluzký přechod pro chodce, kola začnou okamžitě hrabat a s tím začnou rány od motoru/přední nápravy, jakoby někdo mlátil kladivem do spodku kapoty. Je to jen systémem ESP nebo co to je? A dělá vám to také? Díky za odpovědi.
 
Back
Top