Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Na heurece mně to našlo dvoje gumy, ty druhé mají označení FR. Tak teď nevím, jestli jsou to ty samé nebo ne. Snad nějaký majitel poradíTaky se pomalu poohlížím po zimních gumách na 18", ale nemůžu najít odpovídající hmotnostní a rychlostní index 89 W.
Nemohli by jste sem dát někdo odkaz, alespoň na ty zmiňované Dunlopy?
Předem díky..
FR značí ochranu alu ráfku před poškozením při najetí k obrubníku (stejně jako MFS) - více info o pneumatakách zde: Pneumatikyty druhé mají označení FR. Tak teď nevím, jestli jsou to ty samé nebo ne.
Hezký a hodíš sem i další stránky?
Měla by šanci stačil by dovoz z USA té nové bestie co bude . Sranda možná by mě to bez DPH vyšlo na stejnu cenu toho co mám teď.
Jasně hodím to sem odpoledne , teď si to pročítám ve VFN na Karláku u zubařeHezký a hodíš sem i další stránky?
To taky nechápu proč vždy tu atmosférickou Mazdu tak trápí na jednom převodovém stupni... Mám ozkoušeno při nájezdu na dálnici 50-150km/h 2-3 RS a nájezd je to celkem svižnýJa nechapu, proc vsechny tyhle testy delaji porovnani dynamiky na nejakem fixnim prevodovem stupni. Preci spis dava smysl, aby se porovnavala dynamika realna, nikoliv nejak zjednodusena, a v realu proste s atmosferou nikdo (rozumny) nebude chtit zrychlovat z 80 na 4 RS, ne? Zalezi jak ma auto dlouhy prevody, zalezi kde nejlip tahne, zalezi na jakou rychlost chci zrychlit (chci-li radit behem manevru)... Preci daleko zajimavejsi by bylo srovnani dynamiky 80 - 130 na 2-3 RS (s razenim; zalezi jak ma 3 dlouhou dvojku), klidne u obou aut, ale na na 4 RS. Proste u kazdyho auta na to, kde jede nejlip. Neni to srovnani delky prevodu nebo vykonu na nejaky otacky, je to srovnani dynamiky. Preci je snad asi kazdemu jasne, ze z nejakych nizkych otacek se atmosfera bez turba sbirat moc nebude, a foukane auto proti tomu dokaze vyrazit... nez mu zacne ke konci otackomeru dochazet dech, zatimco atmosfera porad zrychluje.
Trochu mi to prijde, jako kdyby testovali ktery auto se lip rozjede na trojku. V praxi je mi to uplne fuk.
A jeste lepsi by bylo, kdyby se to cely testovalo komplexne na okruhu, za kolik dokaze zajet M3 a za kolik Golf... jeden jezdec, vic kol (bere se nejlepsi), stejny obuti. To by teprv bylo srovnani realne jizdni dynamiky, do ktere vzdy nutne vstupuje i chovani podvozku, brzd a tak.
No když má 1.5 TSI 110 kW mezi 5000 a 6000, odhaduju, že mu moc dech docházet nebude. Navíc bude mít reálně na brzdě klidně i o 10 kW víc.Preci je snad asi kazdemu jasne, ze z nejakych nizkych otacek se atmosfera bez turba sbirat moc nebude, a foukane auto proti tomu dokaze vyrazit... nez mu zacne ke konci otackomeru dochazet dech, zatimco atmosfera porad zrychluje.,
No když má 1.5 TSI 110 kW mezi 5000 a 6000, odhaduju, že mu moc dech docházet nebude. Navíc bude mít reálně na brzdě klidně i o 10 kW víc.
Mno ale zplošťuje se zcela záměrně, protože je to normálně softwarově uškrcené. Po odstranění oříznutí se dostaneš někde k 185 k s vrcholem při 6000.
Mno zatímco golf pojede v oblasti vysokých otáček furt na plný výkon, trojka zcela logicky nebude mít při 5000 110 kW. Pochopil bych, kdyby PE byl nějaký vysokootáčkový motor, kde lze uspořit při přeřazení, ale v této konfiguraci tomu prostě tak není.
Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk