• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tyhle zrovna ne, ale používám Angelwax H2GO a je OK. Jen je potřeba vždycky po použití vyndat rozprašovač.
 
Tyhle zrovna ne, ale používám Angelwax H2GO a je OK. Jen je potřeba vždycky po použití vyndat rozprašovač.
Tohle jsem nevěděl a už mi rozprašovač nefunguje...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Ahoj, tentokrát poprosím o pomoc. Po aktualizaci firmware MZD Connect (chtěl jsem, aby konečně na HUD fungovalo čtení značek při zapnutém carplay) nejede vůbec mikrofon. Myslím, že už se to v nějakém vláknu zde řešilo, ale za boha to nemohu najít. Má někdo zkušenosti s tím, jak mikrofon zase zprovoznit? Díky moc! :)
 
Ahoj, tentokrát poprosím o pomoc. Po aktualizaci firmware MZD Connect (chtěl jsem, aby konečně na HUD fungovalo čtení značek při zapnutém carplay) nejede vůbec mikrofon. Myslím, že už se to v nějakém vláknu zde řešilo, ale za boha to nemohu najít. Má někdo zkušenosti s tím, jak mikrofon zase zprovoznit? Díky moc! :)
Taky se mi stalo. Odpoj na 5 minut baterku. Pomůže to :) Je to zmíněné na konci návodu i.
 
Tusite nekdo, na zaklade ceho si Mazda 3 pamatuje zapnuty adaptivni tempomat? Pouzivam ho docela casto. Mam ho nastaven na nejnizsi rozestup a cas od casu ho zapnu. Pak zastavim a vypnu vuz a... Nekdy po nastartovani si vozidlo pamatuje, ze je zapnuty (akorat rychlost je vynulovana (zobrazuje --)), pamatuje si i nastavenou vzdalenost a ja tak uz jen aktivuji tempomat tlacitkem Res. Nekdy ovsem po nastartovani si nic z toho nepamatuje, tempomat musim nejdrive tlacitkem na volantu aktivovat, nastavit znovu vzdalenost a az pak pouzivat.

Ja bych pochopil jedno nebo druhe. Ale obcas si to proste pamatuje a obcas ne a ten nedeterminismus me vytaci. A nezalezi, zda vozidlo ma motor vypnuty minuty nebo i dva tydny. Cim se to muze ridit?
 
Tusite nekdo, na zaklade ceho si Mazda 3 pamatuje zapnuty adaptivni tempomat? Pouzivam ho docela casto. Mam ho nastaven na nejnizsi rozestup a cas od casu ho zapnu. Pak zastavim a vypnu vuz a... Nekdy po nastartovani si vozidlo pamatuje, ze je zapnuty (akorat rychlost je vynulovana (zobrazuje --)), pamatuje si i nastavenou vzdalenost a ja tak uz jen aktivuji tempomat tlacitkem Res. Nekdy ovsem po nastartovani si nic z toho nepamatuje, tempomat musim nejdrive tlacitkem na volantu aktivovat, nastavit znovu vzdalenost a az pak pouzivat.

Ja bych pochopil jedno nebo druhe. Ale obcas si to proste pamatuje a obcas ne a ten nedeterminismus me vytaci. A nezalezi, zda vozidlo ma motor vypnuty minuty nebo i dva tydny. Cim se to muze ridit?

Pozoruji od začátku to samé a dodnes jsem na to nepřišel.
 
To je zvláštní chování. V M6 si adaptivní tempomat rychlost nepamatuje, což mi přijde celkem normální i kvůli bezpečnosti (aby při posledním použití na dálnici před zaparkováním před domem nezačal po nastartování a zapnutí tempomatu ve městě prudce zrychlovat nad limity). Ale nastavenou vzdálenost od vozu před ním si pamatuje pořád.
 
Nekdy ovsem po nastartovani si nic z toho nepamatuje, tempomat musim nejdrive tlacitkem na volantu aktivovat, nastavit znovu vzdalenost a az pak pouzivat.
Zdá se, že se to chová dle stejného algoritmu jako zobrazení grafu spotřeby. Po nastartování tam většinou je (pokud tedy s tímto screenem vypnu motor) a někdy ne. Je to prostě tak nějak na náhodu. Ale teď vážně. Myslím si, že Mazdě se někdy systémově nepodaří naběhnout zcela korektně. Viz navigace, reakce na šero apod. Někdy, mám z toho nepříjemný pocit, tak raději zastavím a vypnu na chvíli motor. Zvlášť když mám jet nějakou delší cestu. Ale beru to tak, že je to prostě Mazda.
 
Jo dneska jsem byl trpělivější a chce to ráno cca 3 minuty počkat. Škoda, že ty boční okna trvají tak dlouho. Jinak minulou zimu jsem vyzkoušel poprvé tuto škrabku a nedám na ni dopustit. Žádná námaha a zdá se mi, že je ke sklu mnohem šetrnější (pokud se s ní správně zachází - tahy jen jedním směrem) než ty plastové.
https://www.auto-doplnky.com/murska-finska-skrabka-na-led-a-snih-original-finland-p32705

Taky parkuju venku. Zvykl jsem si, že ráno dám do petky vlažnou (ne teplou či horkou) vodu. Nastartuju, poliju čelní sklo, setřu téčkem sklo i gumiču stěrače a jdu na druhou stranu. Jednak se za tu dobu odmlží vnitřek (je-li třeba) a druhak se zbavím prachu na čelním skle. Stěrače používám až po tom umytí jsou-li třeba. Nerad roztírám po skle prach co se usadí pod gumičkama. Prakticky takový ranní rituál (podzim, zima, jaro).
 
Kluci, kteří se o Mazdu víc staráte. Nezdá se vám ta palubka už z výroby taková nesourodá, flekatá? Když se zadívám na palubku u spolujezdce, tak tam vedou jakési příčné čáry - schválně jsem se díval a mají to všechny trojky u dealera. A čím víc se o to starám, tím tam přibývá různých map a fleků Třeba nad kapličkou mně vznikl jakýsi flek, který nevím z čeho je. Na hadru netlačím, používám speciální čističe, snažím se to nedělat na slunku a stejně je to neudržitelné. [mention]Natural [/mention] co říkáš na ty měkčené palubky? U BM byl ten materiál mnohem lepší.
 
Kluci, kteří se o Mazdu víc staráte. Nezdá se vám ta palubka už z výroby taková nesourodá, flekatá? Když se zadívám na palubku u spolujezdce, tak tam vedou jakési příčné čáry - schválně jsem se díval a mají to všechny trojky u dealera. A čím víc se o to starám, tím tam přibývá různých map a fleků Třeba nad kapličkou mně vznikl jakýsi flek, který nevím z čeho je. Na hadru netlačím, používám speciální čističe, snažím se to nedělat na slunku a stejně je to neudržitelné. [mention]Natural [/mention] co říkáš na ty měkčené palubky? U BM byl ten materiál mnohem lepší.
Nějaké foto? Ničeho jsem si nevšiml :X
 
Blbě se to fotí. Záleží jak zrovna svítí slunko. Tady třeba na levé straně kapličky těsně nad hranou. f63bbb89d429c88f337c3eb2cbb18d7e.jpg
 
Kluci, kteří se o Mazdu víc staráte. Nezdá se vám ta palubka už z výroby taková nesourodá, flekatá? Když se zadívám na palubku u spolujezdce, tak tam vedou jakési příčné čáry - schválně jsem se díval a mají to všechny trojky u dealera. A čím víc se o to starám, tím tam přibývá různých map a fleků Třeba nad kapličkou mně vznikl jakýsi flek, který nevím z čeho je. Na hadru netlačím, používám speciální čističe, snažím se to nedělat na slunku a stejně je to neudržitelné. [mention]Natural [/mention] co říkáš na ty měkčené palubky? U BM byl ten materiál mnohem lepší.
U mě hrozně trpí klavír lak, ale na palubce jsem si ničeho nevšiml. Kdyby to nebylo i u dealera, řekl bych, že pokud parkuješ trvale venku, dostává to dost zabrat od slunka, ale takto mě nic nenapadá...
 
U mě hrozně trpí klavír lak, ale na palubce jsem si ničeho nevšiml. Kdyby to nebylo i u dealera, řekl bych, že pokud parkuješ trvale venku, dostává to dost zabrat od slunka, ale takto mě nic nenapadá...
Tak vydržet to snad 15 let minimálně na slunci / venku musí...To už se dostáváme do doby, kdy bude palubka za 5 let na vyhození?
 
Ty čáry jsou způsobené jakoby lehce jinou strukturou materiálu. Jo ten můj flek, to bude asi reakce interiérového čističe na slunku. Jinak mně nic nenapadá. Ale nasere to.

Čistě teoreticky - myslíte, že je šance, že mi ji vymění na “goodwill”? Stejně budou rozdělávat středový displej a i to zkoucemé sklíčko headupu. Ale to asi bude drahá sranda, tak dost pochybuju.
 
Back
Top