• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak od včerejška odemknuto by @shr3k . Jede to asi tak, jak už zde popisovali ostatní. Řekl bych, že do 3tis. výrazná změna není, snad jen pocitově nad 2500 jde lehčeji do otáček. Změna je cítit nad 3000, dvojka a trojka mají pěkný zátah a hlavně to nad 4500 nevadne. Omezovač je posunutý na 6800, ale tam jsem to ještě netočil, jen jsem se přiblížil. Ani mi nevadí dlouhá převodovka, pokud potřebuji zrychlit při předjíždění, trojka jde v pohodě nad 160km/h a při 130km/h na šestku točí asi 2700. Tak hold v případě potřeby řadím, ostatně na to tam ten fofr klacek je. Takže tímto ještě jednou děkuji @shr3k ovi za úpravu, včetně deaktivace i-stop a nahrání komfortních funkcí.
 
Hlásím prvních 24 hodin s Trojkou BP odemčenou na G150. Auto je příjemně živější, hlavně nad 3000 otáček je to parádní svezení (samozřejmě v kontextu 110 kW výkonu z atmosférického motoru). Spotřeba je víceméně stejná, jen když jsem to prohnal, tak možná o nějaké to deci vyšší. Ale třeba Praha - Beroun (dost zasekaná dálnice) za 5,8. Za mě naprostá spokojenost. @shr3k příjemný pohodář.
 
Hlásím prvních 24 hodin s Trojkou BP odemčenou na G150. Auto je příjemně živější, hlavně nad 3000 otáček je to parádní svezení (samozřejmě v kontextu 110 kW výkonu z atmosférického motoru). Spotřeba je víceméně stejná, jen když jsem to prohnal, tak možná o nějaké to deci vyšší. Ale třeba Praha - Beroun (dost zasekaná dálnice) za 5,8. Za mě naprostá spokojenost. @shr3k příjemný pohodář.
Taky mě to láká,jenom mám obavu,abych potom nepřišel o záruku.
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak to snad není problém, tak se to znovu upraví. Mimochodem servisní akce už je, ale není svolávací:
Ihned po nastartování motoru mohou někteří zákazníci zaznamenat rozsvícení varovných kontrolek systému i-stop a nabíjení a zobrazení následujících zpráv o poruše na multifunkčním displeji. – Porucha systému i-stop. Nechte vozidlo zkontrolovat. – Porucha systému nabíjení. Zastavte s vozidlem na bezpečném místě. Po kontrole je v paměti uložen výhradně DTC P0AB9:00 (PCM – Mazda M Hybrid system performance). Příčina: Nesprávná řídicí logika PCM.
 
Tak to snad není problém, tak se to znovu upraví. Mimochodem servisní akce už je, ale není svolávací:
Ihned po nastartování motoru mohou někteří zákazníci zaznamenat rozsvícení varovných kontrolek systému i-stop a nabíjení a zobrazení následujících zpráv o poruše na multifunkčním displeji. – Porucha systému i-stop. Nechte vozidlo zkontrolovat. – Porucha systému nabíjení. Zastavte s vozidlem na bezpečném místě. Po kontrole je v paměti uložen výhradně DTC P0AB9:00 (PCM – Mazda M Hybrid system performance). Příčina: Nesprávná řídicí logika PCM.
No za čtrnáct dnů jdu na první garančku a pak to rozseknu.
 
Tak to snad není problém, tak se to znovu upraví. Mimochodem servisní akce už je, ale není svolávací:
Ihned po nastartování motoru mohou někteří zákazníci zaznamenat rozsvícení varovných kontrolek systému i-stop a nabíjení a zobrazení následujících zpráv o poruše na multifunkčním displeji. – Porucha systému i-stop. Nechte vozidlo zkontrolovat. – Porucha systému nabíjení. Zastavte s vozidlem na bezpečném místě. Po kontrole je v paměti uložen výhradně DTC P0AB9:00 (PCM – Mazda M Hybrid system performance). Příčina: Nesprávná řídicí logika PCM.
No toto mi tam myslím už jednou probliklo, ale znovu se to už neobjevilo, tak zatím neřeším. Ale docela mě to vylekalo, protože toto mi to psalo i když jsem měl porouchaný starter-generator a opravdu to nedobíjelo.
 
No toto mi tam myslím už jednou probliklo, ale znovu se to už neobjevilo, tak zatím neřeším. Ale docela mě to vylekalo, protože toto mi to psalo i když jsem měl porouchaný starter-generator a opravdu to nedobíjelo.
Také mi to jednou skočilo. Bylo mi řečeno, že jsem měl slabou baterii. Ale to je tak 4 měsíce už...
 
No, ale jak je to s tou zárukou?Když to nechám odemknou, můžu o ni přijít?Kdyby se něco stalo,třeba jak se mě rozsypal generátor,nebudou se potom kroutit?
 
Viz. nexus causalis.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ono ani tak nejde o ten generátor, spíše o to, že kdyby bylo potřeba něco řešit na záruku,jestli s tím potom nebude nejaký problém.
V tom případě to máš vyřešené...

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Přidávám se do klubu s odemčenou G120 na DiSi.
První dojmy:
Lehce se změnil zvukový projev. K lepšímu z mého pohledu.

Trošku jsem to potrápil na dálnici a docela to žene. Jednička fajn, dvojka super, trojka skvělý. 4, 5, 6 nevím, to jsem ještě neřadil :D

Spotřeba nepatrně nižší, ale možná to bylo zúženíma na D1, ale zase je nižší i s tou těžkou nohou. Uvidíme asi v dlouhodobějším měřítku. Taky pozkouším N100 a uvidíme.


Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top