- 6 514
Já myslím, že to programovali nějací Angličani.Ve zlíně se ještě používají stopy?
Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Já myslím, že to programovali nějací Angličani.Ve zlíně se ještě používají stopy?
Nechal bych to změřit, ale neznám nikoho ověřeného. Má někdo tip? Nejlépe okolo Brna.Už byl někdo na brzdě?
Taky mě to láká,jenom mám obavu,abych potom nepřišel o záruku.Hlásím prvních 24 hodin s Trojkou BP odemčenou na G150. Auto je příjemně živější, hlavně nad 3000 otáček je to parádní svezení (samozřejmě v kontextu 110 kW výkonu z atmosférického motoru). Spotřeba je víceméně stejná, jen když jsem to prohnal, tak možná o nějaké to deci vyšší. Ale třeba Praha - Beroun (dost zasekaná dálnice) za 5,8. Za mě naprostá spokojenost. @shr3k příjemný pohodář.
Mě to taky láká. Já mám zase spíš obavu, že vyjde svolávací akce a přehrají mi ŘJ. No a pak budu muset nechat znovu odemknout.Taky mě to láká,jenom mám obavu,abych potom nepřišel o záruku.
No za čtrnáct dnů jdu na první garančku a pak to rozseknu.Tak to snad není problém, tak se to znovu upraví. Mimochodem servisní akce už je, ale není svolávací:
Ihned po nastartování motoru mohou někteří zákazníci zaznamenat rozsvícení varovných kontrolek systému i-stop a nabíjení a zobrazení následujících zpráv o poruše na multifunkčním displeji. – Porucha systému i-stop. Nechte vozidlo zkontrolovat. – Porucha systému nabíjení. Zastavte s vozidlem na bezpečném místě. Po kontrole je v paměti uložen výhradně DTC P0AB9:00 (PCM – Mazda M Hybrid system performance). Příčina: Nesprávná řídicí logika PCM.
No toto mi tam myslím už jednou probliklo, ale znovu se to už neobjevilo, tak zatím neřeším. Ale docela mě to vylekalo, protože toto mi to psalo i když jsem měl porouchaný starter-generator a opravdu to nedobíjelo.Tak to snad není problém, tak se to znovu upraví. Mimochodem servisní akce už je, ale není svolávací:
Ihned po nastartování motoru mohou někteří zákazníci zaznamenat rozsvícení varovných kontrolek systému i-stop a nabíjení a zobrazení následujících zpráv o poruše na multifunkčním displeji. – Porucha systému i-stop. Nechte vozidlo zkontrolovat. – Porucha systému nabíjení. Zastavte s vozidlem na bezpečném místě. Po kontrole je v paměti uložen výhradně DTC P0AB9:00 (PCM – Mazda M Hybrid system performance). Příčina: Nesprávná řídicí logika PCM.
Také mi to jednou skočilo. Bylo mi řečeno, že jsem měl slabou baterii. Ale to je tak 4 měsíce už...No toto mi tam myslím už jednou probliklo, ale znovu se to už neobjevilo, tak zatím neřeším. Ale docela mě to vylekalo, protože toto mi to psalo i když jsem měl porouchaný starter-generator a opravdu to nedobíjelo.
Takže pořídit věšteckou kouli.
Obecně, vždy se řeší https://cs.wikipedia.org/wiki/Příčinná_souvislost (zde patrně otázka: je generátor dimenzován na to, aby vydržel "150 koní", i když je stále na tom samém řemenu?)Takže pořídit věšteckou kouli.
Ono ani tak nejde o ten generátor, spíše o to, že kdyby bylo potřeba něco řešit na záruku,jestli s tím potom nebude nejaký problém.Obecně, vždy se řeší https://cs.wikipedia.org/wiki/Příčinná_souvislost (zde patrně otázka: je generátor dimenzován na to, aby vydržel "150 koní", i když je stále na tom samém řemenu?)
V tom případě to máš vyřešené...Ono ani tak nejde o ten generátor, spíše o to, že kdyby bylo potřeba něco řešit na záruku,jestli s tím potom nebude nejaký problém.