• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

@shrek zaujaly mě na první stránce ty detailní rozdíly u jednotlivých map pro PE motory... U OV 100oktan je omezovač opravdu posunut až na 7400ot/m ? Je to pořád pro ten motor bezpěčný točit ho až do takových oráček ? Četl jsem nějaký blog od kluků z BBRGTi a taky na mazda3revolution foru, kde si lité hráli s rev limiterem u různých remapů a v otáčkách přes 7000 už se motoru už evidentně nelíbilo a bylo to znát i zvukově...
Měl jsem na bývalý BM remap od OV. Omezovač byl opravdu někde cca 7300 a motor na to neřekl ani slovo. Jen už bylo z hlediska výkonu zbytečný to tahat nad 7000ot. protože tam už to bylo takový nijaký.
Jinak ten motor zvládne krátkodobě i větší otáčky, takže toho bych se nebál.
K tý motorový brzdě: Neměl jsem v roce 2015 úpravu od shreka,ale ještě přímo od OV (na dálku) a když jsem měřil výkon před úpravou,tak průměr ze tří testů byl u G165 155koní. Po první úpravě (za rok jsem to nechal ještě dolaďovat na konkrétní úpravy sání a výfuku) se to vyhouplo na 168koní u sériovýho auta na 100oktan. Bylo to měřeno na tý samý motorový brzdě, cca týden a půl po sobě.
 
Ok, díky @Max6 A ty sis na své bývalé také nenechal změřit výkon po všech těch úpravách ?
 
@MikeMaster nechal, ale graf jsem včetně třech nárazníků a tuny příslušenstí předal s autem nový majitelce. Nakonec jsem z toho vyždímal 180-181 koní,ale víc ani šiška. To už by potom chtělo daleko větší a pro mě už v tý době finančně nesmyslný úpravy (+ jsem zdědil MPS)
 
Je to pořád pro ten motor bezpěčný točit ho až do takových oráček ?
Není, já bych to nedělal, není to nijak extra vyvažované.
Četl jsem nějaký blog od kluků z BBRGTi a taky na mazda3revolution foru, kde si lité hráli s rev limiterem u různých remapů a v otáčkách přes 7000 už se motoru už evidentně nelíbilo a bylo to znát i zvukově...
BBR GTI Starchip má omezovač na 7500, tak nevím, co "kluci z BBRGTi" udělali špatně. :D
upload_2020-7-28_14-44-7.png
 
Při použití BBRGTi HW (bbr-high-performance-skyactiv-valve-springs-retainers a bbr-high-performance-skyactiv-camshaft-set) pro to třeba smysl v tom remapu má :) U sériového motoru si nejsem jist.
 
Při použití BBRGTi HW (bbr-high-performance-skyactiv-valve-springs-retainers a bbr-high-performance-skyactiv-camshaft-set) pro to třeba smysl v tom remapu má :) U sériového motoru si nejsem jist.
Myslíš jako, že vačky a případně svody ti nějak zázračně vyváží klikový mechanismus. :D Nope. Vačky umožňují využít jen naplno VVT Intake camshaft control 3 (resp. vylepšit zdvih při maximálním nastavení).
 
a v otáčkách přes 7000 už se motoru už evidentně nelíbilo
Treba u me bych nerekl ze nelibilo, ale smysl to momentalne nema (max136kW pri 6200 ot/min) takze az dorazi dalsi mapa tak uvidime...Ted ta M3 s kratkyma prevodama da 0-100 na druhy stupen, ale opravdu uz tam neni nejaky citelny tah nad 6000 ot/min...
 
Tak jsem byl včera u kamaráda odbrzdit sérii cx3 88kw a vcelku překvapení.
Pak bude následovat nová mapa.
Shrek ví .
 
Tak jsem byl včera u kamaráda odbrzdit sérii cx3 88kw a vcelku překvapení.
Pak bude následovat nová mapa.
Shrek ví .
Copak, má 103-105 kW? :D To bude asi stejné překvapení, jakože ta @Max6 měla zase méně, než v papírech.
 
No jestli se nepletu, tak hodně lidí psalo že G165 v M3 je spíš G155 :)
A ty slabší G120 byly snad jako G150. :)

No aby se v tom čert vyznal:yum
 
Ahoj, chtěl bych také poděkovat Shr3kovi za již 3. Chipuning.
1. To byl asi z výroby Shr3ka (Nárůst výkonu byl dost znát)
2. DISI (asi jsem byl zvyklý z 1. Chipu, ale zdálo se mi, že to ztratilo koule, nebo jsem si jen zvykl)
3. BP ? (Jel jsem si pro Orange, ale Shr3k mě překvapil ještě lepší mapkou, který je nádherně dravá. Škoda že po resetu se spotřeba držela hezky u 8,1 L/Km a postupně se vrací na své standardní hodnoty 8,6 L/Km :) )

Co se týká spotřeby, tak mě ty Vaše spotřeby přijdou z říše snů :D
Ale asi to bude tím, že za den ujedu cca 15 km (3x startuji), převýšení 100 m (start cíl)

Můžeme se těšit na ještě něco ostřejšího než BP? :)
 
Ahoj, potřebuju poradit od těch, co zkoušeli. Jezdím na N95, když jedu na dovolenou nebo větší dálku, tak 98 nebo 100, ale to je cca 4x ročně. Mám na výběr OrangeVirus N95, případně DISItune. Kdo jste testoval obě, co doporučíte?
 
Ahoj,
zajímal by mě chiptuning na mou cx-5 2.2D / 129kw, typ KE, PCM - SH1J/Denso, zda s tím půjde něco udělat.
 
Ahoj, byl jsem na servisní prohlídce v autorizáku, a nahraný chiptuning orange virus vůbec nezjistili. Řekli jen, že to nehlásí žádné chyby.
 
No jestli se nepletu, tak hodně lidí psalo že G165 v M3 je spíš G155 :)
A ty slabší G120 byly snad jako G150. :)

No aby se v tom čert vyznal:yum
Tak to by vysvětlovalo, proč jsem úpravu z G120 na G165 skoro nepoznal.
 
Mě též připadá že ta G120 pěkně tahá. Na těch 88kW mi to nepřipadá.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak G120 na vela brzdach ma okolo 130-135 koni. Ona uz v defaulte ide velmi pekne. Ale po chipnuti to ide urcite lepsie. Hlavne po prekroceni 4000rpm. Ked som to skusal ist do kopcov takou sportovou jazdou tak okolo tych 5000-6200rpm to ide brutalne. V defaulte to tak pekne netahalo do toho kopca. Pri g120 je jedina skoda tych dlhych prevodov. Ale aj tak ide velmi pekne. A g165 tiez som cital ze to ma od 155 do 160 koni. Ale nezalezi to aj od nastaveni brzdy? Nie je blbost merat vykon motora takto podla mna kazda brzda odmera nieco ine. Podla mna ona neodmera presnu hodnotu ale vies odmerat napr po chipnuti o kolko sa vykon zmenil.
 
Tak to by vysvětlovalo, proč jsem úpravu z G120 na G165 skoro nepoznal.
Protože tam byl jeden limiter, který mají 120 a 165k verze jiný. Je o omezení momentu na plně otevřenou klapku sání. Ten limiter jsem našel později pomocí WinOLS.
2020-08-07 13_31_04-WinOLS for D__Users_Martin_OneDrive_Dokumenty_WinOLS_.png
 

Podobná vlákna

Back
Top